Είναι θέμα πίεσης καυσαερίων. Χαμηλότερη πίεση, μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο πρέπει στις χαμηλές στροφές, ταχύτερη σαρρωση του θαλαμου καύσης απ' όσο πρέπει, κλπ. Δεν είναι σίγουρο ότι θα χάσει στις μεσαίες (στις χαμηλές χάνει σίγουρα). Άσε που γενικα ο μάμα εγκέφαλος δε διορθώνει πολύ και έτσι αλλαγή εξάτμισης θέλει και άλλη χαρτογράφηση, κλπ. Αυτή τη στιγμή έχει χαρτογραφηθεί για τη συγκεκριμένη εξάτμιση της μάνας του που είναι ήσυχη και μελετημένη από το εργοστάσιο. Ας ρωτήσει πρώτα το παιδί αν χάνει την εγγύηση και ας κάνει ότι θέλει. Θα σου πω ένα παράδειγμα. Το μηχανάκι που πούλησα στο φίλο (duke 200), κάπου το είχε πάει να βάλουν φλαντζοκολα σε σε ένα μαστό νερού που δεν είχε μάλλον βάλει καλά ο προηγούμενος μάστορας (ή το έβαλε μπροστά πριν στεγνώσει καλά η κόλα) και δεν είχαν βάλει καλά την εξάτμιση και έχανε από κάποιο σύνδεσμο μετά το λαιμο (ακουγόταν πολύ). Μόλις το έφτιαξα και δεν έχανε, ο φίλος μου τρελάθηκε "πως πάει έτσι. Κλπ". Έχανε τόσο πολύ στις χαμηλο-μεσαιες που το ελάχιστο κέρδος στις ψηλές δεν φαίνονταν. Και έχω και άπειρα άλλα παραδείγματα, Θέλω να πω ότι με το κόστος που έχουν οι εκάστοτε εξατμίσεις arapovic, κλπ που υποτίθεται είναι μελετημένες και το κόστος της επαναχαρτογραφησης δεν αξίζει και αν βάλεις ότι εξάτμιση σου έρθει, υπάρχει κίνδυνος να την ξαναβγάλει γιατί το μηχανάκι θα ναι "κούφιο" όπως λένε (διορθώνεται αυτό με τάπα, αλλά άλλο αυτό). Συν ο θόρυβος που αρκετά θορυβώδεις είναι ήδη οι πόλεις μας γιατί να τις επιβαρύνουμε και άλλο; Όσο για το βάρος που είπε το παιδί, αυτό παίζει ρόλο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις αγώνων σε πίστα ή χωμα δε νομίζω με αυτό το μηχανάκι να πηγαίνει σε τίποτα αγώνες το παιδί. Γενικά λοιπόν ας ξεφύγουμε από τη καγκουρικη νοοτροπία της εξάτμισης/tdm,κλπ , που είχαμε όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Τα έγραψα όλα
Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk