100.000 Χιλιόμετρα. Στρώσιμο ΤΕΛΟΣ

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Ενα λερώμενο από το ταξίδι καντράν με την πολυπόθητη ένδειξη.
100.000 Χλμ συμβίωσης με αυτή την μοτοσυκλέτα. Την μοτοσυκλέτα που έχει δεχτεί από τόσο κόσμο τόσα λόγια χωρίς να την έχουν καβαλήσει. Μια μοτοσυκλέτα που έχει δεχτεί από εμενα τα βασανιστήρια. Μια μοτοσυκέτα που δεν με ταξίδεψε πολύ εκτός Ελλάδος όπως οι προηγούμενες αλλά με πήγε σε κάθε γωνιά της χώρας.

100.000 χλμ και 100.000 αναμνήσεις.

Τετάρτη 5 Απριλίου 2006. Έξω από την αντιπροσωπεία στον Πειραιά βάζω για πρώτη φορά το κλειδί και πατάω την μίζα. 29km Fuel Range μου γράφει και 50 μέτρα παρακάτω βάζω για πρώτη φορά βενζίνη. Βγαίνω στην Πειραιώς και μου είναι όλα άγνωστα. Τα φλας, η κόρνα, το γυμνό γύρω από τα όργανα, το γυμνό κάτω από την σέλα. 15.500 Ευρώ φτωχότερος και με άγχος για όλα όσα ακούγονται. Δέκα λεπτά αργότερα έχω συνηθίσει τα χειριστήρια στο τιμόνι. Κινούμε άνετα και φτάνω στον φίλο μου και μηχανικό μου αλλά το βασικότερο φανατικό της Honda και ακόμη πιο φανατικό ενάντια στην BMW. Γιατί εξέχουν μου λέει αυτά εκεί κάτω δείχνοντας μου τους κυλίνδρους. Ρίχνω την μηχανή στο πεζοδρόμιο και την γυρνάω πάνω στον κύλινδρο. "Γι'αυτό" του απαντώ την ώρα που αυτός και όσοι βρίσκονται στο συνεργείο τραβάνε τα μαλλιά τους.

Παρασκευή 7 Απριλίου 2006. Αφού έχουμε αλλάξει λάδια για τα 1000 χλμ φεύγουμε το πρώτο μας ταξίδι μαζί. Τριήμερο στην Ορεινή Ναυπακτία. Κατάφερα και χώρεσα τα πάντα στο topcase αφού ούτε tankbag δεν είχα προλάβει να αγοράσω. Ενα τριήμερο χαραγμένο στην μνήμη με πολύ καλή παρέα και εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας μου.

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2006.
Σε όσους με ξέρουν από παλιά το γνωστό Backflip με 1200GS
Βράδυ, και έγω βλέπω και ξαναβλέπω στο DVD Nitro Circus και τον Travis Pastrana εκείνη την εποχή να κάνει τα πρώτα Backflip της ιστορίας, την ώρα που εγώ θυμάμαι τι έκανα με το ποδήλατο ώς πιτσιρικάς. Τεράστια *****ία αφού την επόμενη μέρα το πρωί είχα κλείσει με τους κουλούς για χώματινη βόλτα με τις χοντρές.
Κυριακή πρωί, στο μπουγατσάδικο στην Καραμανλή.
Είμασταν 5 αγοράκια (ο Θεός να μας κάνει αγοράκια με μέσο όρο ηλικίας 40,2 χρόνια) όλοι γνωστοί μεταξύ μας και οι περισσότεροι με αρκετά χιλιόμετρα στους κώλους μας και πολλά μεταξύ μας. Και ένα κοριτσάκι 20 Μαϊων...(δεν είναι αυτό που σκέφτεστε και ονειρεύστε).
Αφού καταφέραμε να συναντηθούμε και με 30 λέπτα καθυστέρηση ξεκινήσαμε την ανηφοριά για τους πρόποδες της Πάρνηθας. Περνώντας το τελεφερίκ, και προχωρώντας ακόμη περίπου 1 χιλιόμετρο, περνάμε μέσα από την πρώτη μπάρα. Στάση για φτιάξιμο ελαστικών, βγάλσιμο καθρεπτών κλπ, και ξεκινάμε. Ο Δημήτρης με την Τάνια φεύγουν γρήγορα μπροστά για να ξεδώσουν λίγο, στην πραγματικότητα απλά ήθελε να την ξεμοναχιάσει, ακολουθούμενοι από τον Γιάννη και τον Κώστα και εμένα και τον Ηλία τελευταίους αφού ο Ηλίας ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ λάστιχα.
Μετά από 15 χιλιόμετρα απλής και βατής διαδρομής με ελάχιστα κομμάτια λασπωμένα, περνώντας μέσα από ποδηλατικές διαδρομές και δάσος στην βόρεια μεριά του βουνού, φτάνουμε στο ρέμα Μποντιά. Στάση να απολαύσουμε το θέαμα του μονοπατιού και αναχώρηση για το οροπέδιο της Αγίας Παρασκευής. Άπό εκεί ξεκινάνε τα όμορφα. Λασπούλα, νερολακούβες, και πάλι λασπούλα. Ο Ηλίας έφυγε μπροστά χωρίς στάση με το μόνιμο άγχος του να μην μας καθυστερεί και εμείς οι από πίσω αρχίσαμε να παίζουμε στο παραμικρό. Περάσματα μέσα από τις νερολακούβες, ανεβάσματα σε τοιχάκια και σκαλοπάτια. Εμένα σκοπός μου ήταν να βελτιώσω λίγο τις βασικές μου τεχνικές, και να σταθεροποιηθώ καλύτερα στις γρήγορες λασπωμένες στροφές, καθώς επίσης και να βελτιώσω τα κάθετα ανεβάσματά μου (σας γάμησα τώρα...είμαι σίγουρος. Μετά από εμένα ο Peterhasnel και όλοι οι άλλοι κουλοί του Dakar). ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΡΟΛΟΙ (αλλά βαθιά μέσα στο μυαλό μου κάτι πήγαινε στραβά. Από το πρωί δεν ξέρω αλλά είχα ένα προαίσθημα). Λίγο πριν το οροπέδιο βρίσκουμε δεξιά μας την γνωστή νερολακούβα (όταν λέμε νερολακούβα μιλάμε για μια λασπόλιμνη 50 μέτρων) και αρχίζει το παιχνίδι (μέσα έξω και πάλι από την αρχή). Παιχνίδια στην λάσπη και όλοι τελικά με ένα υπέροχο καφέ χρωματάκι στις φόρμες μας.
Στο τελείωμα της φάσης και ενώ ετοιμαζόμαστε να ξεκινήσουμε μας περνάει μια ομάδα jeep και πρώτη σκέψη μας είναι ότι για την ασφάλειά μας πρέπει να τα περάσουμε το συντομότερο. Ξεκινάμε λοιπόν και για να καθαρίσουν τα λάστιχά μας ρίχνουμε γερές γκαζιές ώστε με το σπινάρισμα των τροχών να φεύγει η λάσπη ανάμεσα στα τακούνια. Εκεί πάνω λοιπόν και ενώ είμαι σε όρθια στάση, ανοίγω το γκάζι σπινάρει, αφήνω το γκάζι για να κλείσει (ΚΑΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΝΩ ΤΕΛΙΚΑ) και αυτό για χιλιοστά του δευτερολέπτου παραμένει κολλημένο. Η μηχανή φτάνει στις ροπές της, μπροστά έχει ένα μικρό ανάχωμα σαν ράμπα που την καβαλάω με πολλά, ταυτόχρονα γίνεται μια σόύζα ισχύος, δεν καταφέρνω να την ελέγξω αφού δεν την προκάλεσα ηθελημένα και η μηχανή απογειώνεται, εγώ τραβάω το τιμόνι πέφτοντας προς τα πίσω και η μηχανή γυρίζει ανάποδα. Έχω από πάνω μου 300 κιλά και από κάτω 3-4 μέτρα απόσταση από το έδαφος. Τραβάω κι άλλο και την κλωτσάω να φύγει μακρυά μου. Εγώ πέφτω πίσω και η μηχανή μετά από την ολοκλήρωση, ΜΟΝΗ ΤΗΣ πλέον, του Backflip προσγειώνεται στην δεξιά πλευρά της. Βαθμόλογια από τους κριτές για την χοντρή 9, 9, 9.5. Βαθμολογία από τους καρΓιοληδες σε εμένα. 3, 8 (ευχαριστώ Τάτιανα), και 2. Χρυσό μεταλιο για το GS.
Σηκώνομαι διαπιστώνω πως είμαι εντάξει και μπορώ να περπατήσω και να κουνήσω τα χέρια. Ελεγχω το κράνος μου για τυχών σπασίματα ενώ το φοράω φυσικά και έλεγχος μηχανής. Οι από πίσω αφού συνήλθαν από το σόκ του θεάματος ήρθαν για βοήθεια. Ισιωμα την χούφτα, γύρισμα κλειδιού και μιζιά. Ο κινητήρας παίρνει μπροστά χάνοντας λάδια από το σπασμένο δεξι καπάκι του κυλίνδρου, και κάνει 25 χιλιόμετρα ώς την Αυλώνα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Τηλέφωνο στο οδική βοήθεια και μετά από αναμονή 45 λεπτών ο γερανός είναι στην πλατεία της Αυλώνας.
Αυτά σε γενικές γραμμές μιας ωραίας μέρας..
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Οκτώβριος 2006-Μάρτιος 2008
Γυρίσαμε την Ελλάδα από άκρη σε άκρη, ταξιδεύοντας σε ξεχασμένα χωριά, πατώντας χωματόδρόμους που δεν τους είχε ξαναπεράσει ρόδα, κατακτώντας κορυφές, και βρίσκοντας ιδανικά πλατώματα για να κατασκηνώσουμε.

Μαϊος 2007
Ταξίδι στην Ιταλία που ήταν και το τελευταίο ταξίδι της μοτοσυκλέτας στο εξωτερικό και το τελευταίο ταξίδι της γυναικας μου μαζί μου (μέχρι το Σωτήριο έτος 2021). Πέντε μέρες γεμάτες ορεινές διαδρομές, στην Βόρειο Ιταλία και πολλού καφέδες και πίτσες.

Μαϊος 2008
Το πρώτο μας 36ωρο. Εκεί που τα όρια της μοτοσυκλέτας και του αναβατή ξεπερνούνται για την κάβλα της στιγμής. Θα το ξαναέκανα; Ναι. Το έκανα αλλές δυο φορές και ηθελα ξανα και ξανα αλλά οι αλλαγές στις ζωές μας δεν το έκαναν δυνατό. Φέτος προσπαθησα αλλα ο Covid δεν μας αφησε. Υπομονη αλλη μια χρονια

Ιούνιος 2008 - Ιανουάριος 2011
Χρονιές γεμάτες ταξίδια στην Ελλάδα. Συνεχίζουμε οι δυό μας πλέον αφού η γυναίκα δεν ακολουθεί και οργώνουμε την Ελλάδα κάθετα και οριζοντίως ψάχνοντας να βρούμε ποια χωριά ξεχάσαμε, ποια αξιοθέατα δεν φωτογραφίσαμε, από πιο ύψωμα δεν είδαμε την θέα. 50.000 χλμ γράφει η όθονη.

Ιανουάριος 2011-Νοέμβριος 2015
Η κρίση χτύπησε την πόρτα μας, και στην δική μου περίπτωση μπήκε και στο σπίτι και θρονιάστηκε. Τριπλασιάσαμε τον χρόνο που δουλευάμε ενώ τα έσοδα της οικογένειας έπεσαν στο 1/3. Κανένα μυαλό για ταξίδια παρά μόνο για την επιβίωση. Η μοτοσυκλέτα έγινε καθημερινό όχημα ανάγκης, με ήλιο, βροχή, χιόνι. Θυμάμαι ένα βράδυ του 2013, η κρίση στην κορύφωσή της, και ο κόσμος έκαιγε ότι έβρσικε στα τζάκια του για να ζεσταθεί. Μια κάπνα που έπεφτε στον δρόμο και σε συνδυασμό με ένα ψιλόβροχο είχε κάνει τους δρόμους της Αθήνας ένα συνδυασμό ρηχής πισίνας με παγοδρόμιο. Φεύγοντας αργά το βράδυ από τον σταθμό που δούλευα έσπασα το παγκόσμιο ρεκόρ πεσίματος. Στα 15 χιλιόμετρα διαδρομής κατάφερα και έπεσα πέντε φόρες, τις τρεις σταματημένος, την πρώτη μόλις καβάλησα και πριν πιάσω το τιμόνι.
Εκείνο το πρωινό του Νοέμβρη του 2015 πήγαινα για δουλειά. Είχα καθυστερήσει λίγο να φύγω και ήμουν στην Εθνική οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης στην αριστερή λωρίδα. Κάποια στιγμή ένα αυτοκίνητο αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα χωρίς να κοιτάξει, με χτυπάει και εγώ έκανα τον Superman πετώντας πάνω από τα αυτοκίνητα, παρέα με τα αδέρφια μου τα πουλιά, γνωρίζοντας την ελευθερία της πτήσης (την προσγείωση πρέπει να δουλέψω λίγο). 69000 χλμ έγραφε στην οθόνη

Νοέμβριος 2015-Νοέμβριος 2017
Και μπλέκω με ασφαλιστικές, με συνεργεία που δεν τα ξέρω, με υπεύθυνες δηλώσεις, με εξαρτήματα που "δεν βρίσκονται", με πολύ δουλεία από μέρους μου και μεγάλες αφραγκιές, και εγωισμούς...και καταληγεί η μηχανή να μείνει ακινητοποιημένη μέσα σε ένα συνεργείο, λυμμένη για 2 χρόνια ακριβώς. 7/11/2015 το τρακάρισμα, 7/11/2017 την παρέλαβα στα χέρια μου.

Νοέμβριος 2017- Δεκέμβριος 2020
Τρία χρόνια πηγμένος στην δουλειά. ΠΟΛΥ δουλειά αδερφάκι μου. Εβγαλα τα σπασμένα της μαύρης 6ετίας. Μια βόλτα πήγε όλο κι όλο 300 χλμ και ολα τα υπόλοιπα στην πόλη. Σπίτι - γραφείο άντε καμμιά Πάρνηθα. Χιλιόμετρα στην οθόνη 89.000

Φεβρουάριος 2021 - ΣΗΜΕΡΑ
Της ήπια το αίμα. Ούτε καραντίνες με κράταγαν, ούτε δουλειά ούτε τίποτα. Κάθε Σαββατοκύριακο και αλλου εντός Αττικής αρχικά με την καραντίνα και μόλις με ξαμόλησαν πιάσε μάστορα 1000 χλμ σε μια μέρα να ξεμουδιάσουμε.
Την χάρηκα, την χαίρομαι, την παραμέλησα αλλά και την πρόσεξα. Σκεφτείτε οτι στα 15 χρόνια που είναι μαζί μου έχει πλυθεί 3 φορές. Μια κάθε πενταετία. Ουτε άξονα μου ζήτησε, ούτε λάδια μου έκαψε, ούτε με άφησε στην μέση του δρόμου. Τα πιο άχρηστα λεφτά που δώσει όλα αυτά τα χρόνια είναι για την Οδική Βοήθεια.

Την παίρνω σήμερα να πάω στην δουλειά για να γυρίσω σπίτι και βαζοντας μπροστά μου σβήνει. "Ωπα ρε μαλάκα" σκέφτομαι. "Ξεχασες να οδηγάς;". Σκέφτομαι να μην μπλέξω στην κίνηση και φεύγω προς Αττική Οδο. Ψιλόβροχο και ανοίγω το γκάζι. Μ'άρεσει όσο πάει και περισσότερο, έχω περάσει την περιφερειακή Υμμητού και πρέπει να πάω προς Ελευσίνα, συνεχίζω ευθεία για Ραφήνα.
Νέα Μακρή και από εκεί Μαραθώνα, Αγ. Μαρίνα, ανέβασμα για Γραμματικό και από εκεί στην Λίμνη Μαραθώνα, πέρασμα από Κρυονέρι και πρέπει να στρίψω αριστερά για Αγ. Στεφανο. "Δεν γ*******έται;", σκέφτομαι. Δεξιά προς Κάλαμο, Ωρωπός και από εκει παραλιάκα Δήλεσι, και Βαθύ. Δεν ξέρω πως βρέθηκα στην παλιά γέφυρα της Χαλκίδας. Τσιγάρο και κοιτάζω το ρολόι. "Ω, ρε *****α θα με σκοτώσει η γυναίκα μου".
Ξεκινάω γρήγορα μέσα στο ψιλόβροχο για πίσω, από Εθνική, τα χιλιόμετρα περνούν και στο μυαλό μου περνούν χιλιόμετρα του παρελθόντος. Γύρος της Ελλάδας σε 72 ωρές, 36ωρα, το τελευταίο ταξίδι στην Ιταλία, η Τυνησία, και η Τούρκια....

Ηρθε η ώρα να ξαναβγώ στον δρόμο, γιατί ποτέ δεν θα υπάρξουν οι Ιδανικές Συνθήκες. Με όποιες συνθήκες πάντα καλά περνάω. Τώρα που τελειώσαμε το στρώσιμο του κινητήρα πάμε για τα καλύτερα...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
γίνεται μια σόύζα ισχύος, και η μηχανή απογειώνεται, εγώ τραβάω το τιμόνι πέφτοντας προς τα πίσω και η μηχανή γυρίζει ανάποδα. Έχω από πάνω μου 300 κιλά και από κάτω 3-4 μέτρα απόσταση από το έδαφος. Τραβάω κι άλλο και την κλωτσάω να φύγει μακρυά μου

Backflip προσγειώνεται στην δεξιά πλευρά της.
Θα βελτιωθείς σιγά σιγά,νέο παιδί είσαι,σε 10 χρόνια θα οδηγείς και'σύ έτσι:


ToothHug
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σκέφτομαι να μην μπλέξω στην κίνηση και φεύγω προς Αττική Οδο. Ψιλόβροχο και ανοίγω το γκάζι. Μ'άρεσει όσο πάει και περισσότερο, έχω περάσει την περιφερειακή Υμμητού και πρέπει να πάω προς Ελευσίνα, συνεχίζω ευθεία για Ραφήνα.
Νέα Μακρή και από εκεί Μαραθώνα, Αγ. Μαρίνα, ανέβασμα για Γραμματικό και από εκεί στην Λίμνη Μαραθώνα, πέρασμα από Κρυονέρι και πρέπει να στρίψω αριστερά για Αγ. Στεφανο. "Δεν γ*******έται;", σκέφτομαι. Δεξιά προς Κάλαμο, Ωρωπός και από εκει παραλιάκα Δήλεσι, και Βαθύ. Δεν ξέρω πως βρέθηκα στην παλιά γέφυρα της Χαλκίδας. Τσιγάρο και κοιτάζω το ρολόι. "Ω, ρε *****α θα με σκοτώσει η γυναίκα μου".
Μια απ τα ιδια
Καβαλαω για μια συντομη και γυριζω βραδυ..
Πλησιαζοντας την εθνικη, κανω σκεψεις που να μπω,.προς Λαμια η Πειραια... κορωνα η γραμματα!
Και οσο περνανε τα χρονια, χειροτερευει η κατασταση Rolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
GS 1200 μοντέλο του 2010 μετά από 11 χρόνια και 182.000χλμ παρέδωσε το πνεύμα της η μονάδα του abs. Το βλέπετε λογικό και αναμενόμενο
απο καινουριο τοχεις?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
GS 1200 μοντέλο του 2010 μετά από 11 χρόνια και 182.000χλμ παρέδωσε το πνεύμα της η μονάδα του abs. Το βλέπετε λογικό και αναμενόμενο
Πολύ λογικό το βλέπω.
Κι όχι μόνο στο δικό σου μηχανάκι αλλά σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο.
Ολα τα εξαρτήματα έχουν έναν κύκλο ζωής.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
GS 1200 μοντέλο του 2010 μετά από 11 χρόνια και 182.000χλμ παρέδωσε το πνεύμα της η μονάδα του abs. Το βλέπετε λογικό και αναμενόμενο
Αναζητησε την απαντηση στο βιβλιο των service σου και στην εμπιστοσυνη που εχεις στο συνεργειο σου οτι έχουν κάνει όλα οσα γραφεί. Επισης ενα "παρεδωσε πνευμα" ειναι γενικο. Επαθε ζημια το υδραυλικό ή το ηλεκτρονικο κομματι της μοναδας;
 

aeriko

new member
Δημοσιεύσεις
167
Όνομα
Πάνος
Η μηχανή "μπριζώθηκε" στον υπολογιστή του εξουσιοδοτημένου βγάζοντας την ένδειξη "η μονάδα του abs απέτυχε" Σημειώνω ότι μια δυο μέρες πριν την επίσκεψη έμενε αναμμένο το κόκκινο φωτάκι των φρένων στο ταμπλό. Για το τι έπαθε ζημιά , υδραυλικο/ ηλεκτρονικό σύστημα της μονάδος δεν ξέρω.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Η μηχανή "μπριζώθηκε" στον υπολογιστή του εξουσιοδοτημένου βγάζοντας την ένδειξη "η μονάδα του abs απέτυχε" Σημειώνω ότι μια δυο μέρες πριν την επίσκεψη έμενε αναμμένο το κόκκινο φωτάκι των φρένων στο ταμπλό. Για το τι έπαθε ζημιά , υδραυλικο/ ηλεκτρονικό σύστημα της μονάδος δεν ξέρω.
Τι σκέφτεσαι να κάνεις Πάνο;
 

aeriko

new member
Δημοσιεύσεις
167
Όνομα
Πάνος
Τι σκέφτεσαι να κάνεις Πάνο;
Ότι έχει σχέση με φρένα (βλέπε ασφάλεια) δεν παίζω. Πάω για καινούργια μονάδα. Πληροφοριακά λέω ότι φθηνήναν, είναι πλέον στα 980 ευρώ από 1600 που ηταν. Χρόνος παράδοσης μονάδας αρχές Γενάρη του 2022.

Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ότι έχει σχέση με φρένα (βλέπε ασφάλεια) δεν παίζω. Πάω για καινούργια μονάδα. Πληροφοριακά λέω ότι φθηνήναν, είναι πλέον στα 980 ευρώ από 1600 που ηταν. Χρόνος παράδοσης μονάδας αρχές Γενάρη του 2022.

Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
980 συν εξαερώσεις ,έτοιμο ;
Η μόνο ανταλλακτικό;
Σε ποιον θα πας;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ναι φίλε μου
θα χε πολυ ενδιαφερον να μας ελεγες τι βλαβες σου εβγαλε μεχρι τωρα στα 180.000χλμ
Το abs λογικο το βρισκω, ειναι ευαισθητα εχουν ημ.ληξης.
Εγω ειχα fjr 1300 με 80.000χλμ και ειχε χαλασει
 

aeriko

new member
Δημοσιεύσεις
167
Όνομα
Πάνος
θα χε πολυ ενδιαφερον να μας ελεγες τι βλαβες σου εβγαλε μεχρι τωρα στα 180.000χλμ
Το abs λογικο το βρισκω, ειναι ευαισθητα εχουν ημ.ληξης.
Εγω ειχα fjr 1300 με 80.000χλμ και ειχε χαλασει
Κάτω τρόμπα συμπλέκτη, 2 τσιμουχες αξονα, πίσω ρουλεμάν και τα υπόλοιπα ανακλήσεις όπως το πίσω μουαγεν και ένας hall sensor

Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom