Χαχαχαχα,
Απλα το εγραψα γιατι με 54αλογα ,τις 5000 τα 150 μιλαμε για ταφο .
Το γραναζωμα πρεπει να ειναι Κατερινη Βεροια,τοσο μακρυ χαχαχαχα
Γιάννη νομίζω το αδικείς το NC. Αν το οδηγήσεις θα νομίζεις οτι έχει τα ίδια άλογα με το Vstrom (το οποίο έχει 10 άλογα παραπανω...) και έχει την ίδια ροπή (την οποία βγάζει πολύ χαμηλά) και αυτό γιατί οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πολύ νωρίς. Ότι πρέπει για στροφιλίκι δηλαδη. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, το εύρος αλλαγής ταχυτήτων είναι το ίδιο με το Vstrom και το Versys
Αντί να αλλάζεις ταχύτητα στις 5000-6000rpm (πιο νωρίς το versys π.χ. σκορτσάρει), τις αλλάζεις στις 3000-4000rpm (ίσως και νωρίτερα). Από εκεί και πάνω οι διαθέσιμες στροφές που έχεις είναι πάνω κάτω ίδιες. Τελική είναι περίπου ίδια και στα 3 (195 το NC, 200 και κατι το Vstrom με το Versys). Στο οτι είναι χαμηλόστροφο οφείλεται και η αξιοπιστία του. Υπάρχουν κούριερ στην Αγγλία που το έχουν με πάνω από 300.000 χωρίς το παραμικρό.
Θα συμφωνίσω μαζί σου οτι δεν είναι για οδηγούς που θέλουν μεγάλα νούμερα κάτω από τα πόδια τους(όσο αφορά hp, ροπές και τελικές) και να τρέχουν με πάνω από 170 στην εθνική, αλλά μέχρι εκεί τουλάχιστον ταξιδεύει άνετα φορτωμένο.
Το NC αποτελει μια εξαιρετικη επιλογη.
Ταξιδεύει στις 5.000/σ/λ με ταχυτητα 150χ/ω κ καταναλωση 30% κατω απο το Β-στορμ.
Αυτοκινηταδικο μοτερ γαρ.
Γράφεις πολλά χιλ Μαρκο κ θα εξοικονομηθούν πολλα λεφτα απο τις βενζινες.
Για ρωτατε τον γνωστο χιλιομετροφαγο Βιλλ84 να σας πει...
Καλά, ο billy84 δεν νομίζω οτι είναι και το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα αναβάτη... Παρεπιπτόντος το NC του έχει ήδη 200.000klm και συνεχίζει με το να αλλάζει μόνο τα αναλώσιμα κια αυτά στο όριο το service manual.
Γενικά είναι ιδιαίτερο μηχανάκι το οποίο ή το ερωτεύσαι ή το μισείς και γι αυτό τον λόγο (αν και το έχω) δεν το προτείνω σε κανένα και απλά το ανέφερα στο post πιο πάνω. Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις την συμπεριφορά του...