esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.187
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Δεν νομίζω να χει υπάρξει μοτοσυκλετισής ακομα και κατοχος μοτοσυκλετας (οι 2 εννοιες αυτες διαφέρουν) που τουλάχιστον τον πρωτο καιρό της εκάστοτε "νέας" μοτοσυκλέτας του να μην αισθάνθηκε σαν "αρχοντας"...
Βέβαια οσο περνάει οο καιρός και οσο αυξάνουν τα διανυθέντα χλμ στο κοντέρ τοσο πιο γρήγορα "ξεθυμενει" αυτό το συναίσθημα. Οσο πιο γρήγορα "ξεφουσκώνει" ο θρόνος -σέλα του "αρχοντα" τοσο πιο γρήγορα φεύγει και το συναίσθημα !!!
Και τοτε αρχίζουν τα αχ βαχ τα μουδιάσματα και οι ταλαιπωρίες. Κάποιες φορές αισθανόμαστε οτι καποιος μας σπρώχνει πιο μπροστά και καποιες φορές κατεβαινουμε να δουμε που καθόμαστε γιατι νομίζουμε οτι καθόμαστε στα σίδερα.
Αυτό συμβαίνει γιατι με τον καιρό (αλλωτε πιο γρηγορα αλλωτε πιο αργά) το αφρώδες υλικό της μαμισιας σέλας "πέφτει-κάθετε" και *****ώνει τόσο πολύ που πλεον αρχίζουν τα προβλήματα. Ενας αλλος πράγοντας ειναι ο ήλιος ,οι βροχές καθώς και η τριβή και ετσι τρώγεται η εξωτερική ταπετσαρία της σέλας με επακόλουθο την επιστροφή στην παιδική μας ηλικία με την τσουλήθρα πανω στην σελα μας...Και κάπου εκεί αρχίζουν τα ωραία και καμμια φορά και τα επικίνδυνα....
Φίλος και πολυ καλός μαλιστα μετα το οδοιπορικό της παρέας του Λεωνιδίου επειδή είχε προβλημα με την σελα εφυγε σαν τρελός απο την Πάτρα γιατί ηθελε να συντομευει τον χρονο πάνω στην σέλα...
Αυτά ηταν τα ¨ασχημα" το θετικό στην ιστορία είναι οτι με σχετικά λιγα ευρώ μπορει η σέλα μας να ξαναγίνει ο
"θρόνος" του "άρχοντα".Και σε πολυ γρηγορο χρονικό διαστημα μάλιστα.
Υπάρχουν αρκετοί "μάστορες" ειδικοί στις μοτοσυκλετιστικές σέλες . Ετσι λοιπόν αν το προβλημά μας ειναι η "τσουλήθρα" με μια νέα εξωτερική αδιάβροχη και αντιολισθητική ταπετσαρία που δεν ξεπερνά τα 50 ευρώ(συνήθως) λυνουμε το πρόβλημα για κάποιο ικανό χρονικό διάστημα.
Εάν το προβλήμά μας ειναι το αφρώδες υλικό η αντικαταστασή του γίνεται συνήθως με καινούργια πολυουρεθάνη "νέας εσοδείας"αντί του απλού αφρολέξ που ναι μεν είναι πάμφθηνο αλλά 95% δεν βελτιώνει καθόλου τα ασχημα συμπτώματα. Συνήθως σ αυτήν την περίπτωση γίνεται και μια γενικότερη τροποποίηση στην σέλα μας. Η συγκεκριμένη επέμβαση με το νεο υλικό και με την γενικότερη τροποποίηση συνήθως κοστίζει λιγάκι παραπάνω αλλά οπως λεμε ολοι αξίζει...
Τελευταία χρόνια εχει μπεί στην ζωή μας και ενα νέο υλικό στην αγορά το Τζέλ. Οι περισσότεροι λένε οτι ειναι το καλυτερο για τα *****ά μας μόρια με μοναδικά αρνητικά το εντονο κρυο τον χειμώνα και το καψιμο απο τον ηλιο του καλοκαιριού....
Ο εχων τα γενια λοιπόν εχει και τα χτενια....
Πηγες: διαφορα μαγαζιά σελας ,gazologies και το toyren fahren
οι φωτο ειναι απο το νετ και τυχαίες
Βέβαια οσο περνάει οο καιρός και οσο αυξάνουν τα διανυθέντα χλμ στο κοντέρ τοσο πιο γρήγορα "ξεθυμενει" αυτό το συναίσθημα. Οσο πιο γρήγορα "ξεφουσκώνει" ο θρόνος -σέλα του "αρχοντα" τοσο πιο γρήγορα φεύγει και το συναίσθημα !!!
Και τοτε αρχίζουν τα αχ βαχ τα μουδιάσματα και οι ταλαιπωρίες. Κάποιες φορές αισθανόμαστε οτι καποιος μας σπρώχνει πιο μπροστά και καποιες φορές κατεβαινουμε να δουμε που καθόμαστε γιατι νομίζουμε οτι καθόμαστε στα σίδερα.
Αυτό συμβαίνει γιατι με τον καιρό (αλλωτε πιο γρηγορα αλλωτε πιο αργά) το αφρώδες υλικό της μαμισιας σέλας "πέφτει-κάθετε" και *****ώνει τόσο πολύ που πλεον αρχίζουν τα προβλήματα. Ενας αλλος πράγοντας ειναι ο ήλιος ,οι βροχές καθώς και η τριβή και ετσι τρώγεται η εξωτερική ταπετσαρία της σέλας με επακόλουθο την επιστροφή στην παιδική μας ηλικία με την τσουλήθρα πανω στην σελα μας...Και κάπου εκεί αρχίζουν τα ωραία και καμμια φορά και τα επικίνδυνα....
Φίλος και πολυ καλός μαλιστα μετα το οδοιπορικό της παρέας του Λεωνιδίου επειδή είχε προβλημα με την σελα εφυγε σαν τρελός απο την Πάτρα γιατί ηθελε να συντομευει τον χρονο πάνω στην σέλα...
Αυτά ηταν τα ¨ασχημα" το θετικό στην ιστορία είναι οτι με σχετικά λιγα ευρώ μπορει η σέλα μας να ξαναγίνει ο
"θρόνος" του "άρχοντα".Και σε πολυ γρηγορο χρονικό διαστημα μάλιστα.
Υπάρχουν αρκετοί "μάστορες" ειδικοί στις μοτοσυκλετιστικές σέλες . Ετσι λοιπόν αν το προβλημά μας ειναι η "τσουλήθρα" με μια νέα εξωτερική αδιάβροχη και αντιολισθητική ταπετσαρία που δεν ξεπερνά τα 50 ευρώ(συνήθως) λυνουμε το πρόβλημα για κάποιο ικανό χρονικό διάστημα.
Εάν το προβλήμά μας ειναι το αφρώδες υλικό η αντικαταστασή του γίνεται συνήθως με καινούργια πολυουρεθάνη "νέας εσοδείας"αντί του απλού αφρολέξ που ναι μεν είναι πάμφθηνο αλλά 95% δεν βελτιώνει καθόλου τα ασχημα συμπτώματα. Συνήθως σ αυτήν την περίπτωση γίνεται και μια γενικότερη τροποποίηση στην σέλα μας. Η συγκεκριμένη επέμβαση με το νεο υλικό και με την γενικότερη τροποποίηση συνήθως κοστίζει λιγάκι παραπάνω αλλά οπως λεμε ολοι αξίζει...
Τελευταία χρόνια εχει μπεί στην ζωή μας και ενα νέο υλικό στην αγορά το Τζέλ. Οι περισσότεροι λένε οτι ειναι το καλυτερο για τα *****ά μας μόρια με μοναδικά αρνητικά το εντονο κρυο τον χειμώνα και το καψιμο απο τον ηλιο του καλοκαιριού....
Ο εχων τα γενια λοιπόν εχει και τα χτενια....
Πηγες: διαφορα μαγαζιά σελας ,gazologies και το toyren fahren
οι φωτο ειναι απο το νετ και τυχαίες