User M
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.040
2,5 με 3 ευρω κοστιζει το λιτροΑπο βενζιναδικα.
Κανα 7ευρω το λιτρο.
Απλη 90αρα παιρνεις ,δε χρειαζεται Κάτι άλλο.
Τελευταία επεξεργασία:
2,5 με 3 ευρω κοστιζει το λιτροΑπο βενζιναδικα.
Κανα 7ευρω το λιτρο.
Απλη 90αρα παιρνεις ,δε χρειαζεται Κάτι άλλο.
Ακομα καλυτερα!2,5 με 3 ευρω κοστιζει λιτρο
Σας ευχαριστώ, Γιάννη και Μάρκο.
Ένα καλό καθάρισμα θα κάνω την Πέμπτη που θα έχω χρόνο και από εκεί και πέρα θα δοκιμάσω τη βαλβολίνη.
Τέρμα τα παχύρεστα τύπου MOTOREX που χρησιμοποίησα ως τώρα, που μαζεύουν εκτός των άλλων και όλη τη βρώμα του δρόμου.
Ρε Μαρκο το μηχανάκι το πας σαν το τραμ, οδήγησε το όπως οδηγαω το δικο μου και πες μου για αλυσιδες...ναι σχεδον οταν σταματαω για βενζινη την λαδωνω με 90αρα
κ δεν εβγαλα 100.000 με την μαμα αλυσιδα ,αλλα 150.000 κ οταν το εδωσα ειχε 133000 πανω της η ...αλλαγμενη (βεγγελη με προσβαλλεις ρε)
χτες δηλ που ηρθα Δοξα κ η αποσταση ηταν σχεδον 200+200χλμ, λαδωσα πριν ξεκινησω, λαδωσα οταν εφτασα(πρωτος εφτασα παλι) κ την ξαναλαδωσα αφου εκανα πρωτα μπανιο στο μηχανακι (κ την καθαρισα με κηροζινη πριν)
κ κρυα να ειναι η αλυσιδα δεν παιζειτοσο μεγαλο ρολο στο λαδωμα.αμα δεν θα κινηθει το μηχανακι το λαδι θα παει σε ολα τα κυλινδρακια.αλλωστε δεν την ακους οταν δωσεις μια με το ποδι για να γυρισει ο τροχος κ βλεπεις οτι ...γυαλιζει στα σημεια που εχει παει το λαδι
Με οικονομία η βαλβολίνη εάν δεν θες να ξανακαθαρίσεις το μισό πίσω μηχανάκι...;)Σας ευχαριστώ, Γιάννη και Μάρκο.
Ένα καλό καθάρισμα θα κάνω την Πέμπτη που θα έχω χρόνο και από εκεί και πέρα θα δοκιμάσω τη βαλβολίνη.
Τέρμα τα παχύρεστα τύπου MOTOREX που χρησιμοποίησα ως τώρα, που μαζεύουν εκτός των άλλων και όλη τη βρώμα του δρόμου.
Μανωλη,τοσο μπορω να το παω,τοσο το παω.Ρε Μαρκο το μηχανάκι το πας σαν το τραμ, οδήγησε το όπως οδηγαω το δικο μου και πες μου για αλυσιδες...
Μανώλη.....εσεις οι ...νεοι ας τρεχετε.....
Παναγιώτη, πρόσεξες πως το κορίτσι κρατάει όρθιο το μηχανάκι με το ένα χέρι και με το άλλο σκύβει να βάλει τη βάση;
Έχω φάει τον τόπο να βρω ένα βιντεάκι με έναν τύπο που ρίχνει τη μηχανή του στατικά μπροστά από το γκαράζ του, τη σηκώνει και του πέφτει από την άλλη. Την ξανασηκώνει και του ξαναπέφτει από την άλλη κτλ κτλ.....
Πολύ "ισχυρό" από τα lidl και ακόμη πιο δυνατό και με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ απομάκρυνση λαδιών, χωματολαδιών κλπ είναι από τα "κινεζικα" καταστήματα. Είναι ΙΔΙΑ εμφανισιακά με το WD40 και λέγονται SD40 και έχουν κάτω από τα μισά λεφτά από το WD40!
Αλλά εγώ ΔΕΝ τα χρησιμοποιώ στην αλυσίδα. Η μεγάλη δύναμη τους με προβληματίζει για τις επιπτώσεις στην αλυσίδα. Τα χρησιμοποιώ σε άλλα σημεία όπως π.χ. καπάκι αλυσίδας κλπ.
Εγώ θα σου έλεγα 140 άρα (80-85/140) βαλβολίνη. Άλλωστε έχει τόση ζέστη η αλυσίδα, που η ψηλή ``χάνεται``. Μπουκαλάκι από υγρό ηλ. τσιγάρου ή πας φαρμακείο και παίρνεις ένα μπουκαλάκι που βάζουν συνήθως υγρά, τσάμπα είναι, και λαδώνεις αριστερά δεξιά της αλυσίδας. δεν χρειάζονται πινέλα, πάει παντού όταν είναι ζεστη η αλυσίδα. Ένα χαρτάκι, πανάκι να καθαρίσεις λίγο κ ένα σακουλάκι από τρόφιμα, ή το παραπάνω αυγό, να τα βάζεις μέσα.Κατάφερα σε 22,000 χλμ η αλυσίδα μου να εμφανίσει τους πρώτους κόμπους.
Λέω λοιπόν να ξεκινήσω να λιπαίνω με βαλβολίνη 90άρα, που τόσο πολύ προτείνετε.
Καθ'οτι άσχετη, από που προμηθευόμαστε και πως τοποθετούμε; Με πινέλο;;;
Κωστα ,πολυ χοντρη ρε ,σα βουτυρο .Εγώ θα σου έλεγα 140 άρα (80-85/140) βαλβολίνη. Άλλωστε έχει τόση ζέστη η αλυσίδα, που η ψηλή ``χάνεται``. Μπουκαλάκι από υγρό ηλ. τσιγάρου ή πας φαρμακείο και παίρνεις ένα μπουκαλάκι που βάζουν συνήθως υγρά, τσάμπα είναι, και λαδώνεις αριστερά δεξιά της αλυσίδας. δεν χρειάζονται πινέλα, πάει παντού όταν είναι ζεστη η αλυσίδα. Ένα χαρτάκι, πανάκι να καθαρίσεις λίγο κ ένα σακουλάκι από τρόφιμα, ή το παραπάνω αυγό, να τα βάζεις μέσα.
Το 636 με 50000 κλμ είχα πάρει 1 τζόγο, δηλ καινούργια. R1 με 75000κλμ που σκιζόταν ούτε στην μέση.
Όχι, έκανε καλύτερη δουλειά. Αλλά όχι και σαν βούτυρο. Μπας και σου έδωσαν καμιά χαλασμένη Bike? Μόλις άπλωνε πάνω με ζεστή αλυσίδα, χανόταν. Η 90 άρα πέταγε πολύ και αμέσως. Έτσι όλα τα μοτοσακά της ΦΙΛΜΑ τότε και ήταν πολλά, βάζαμε 140. Τότε κάναμε κ βλακείες (Αρτεμίσιο και τέζα κλπ) και αλυσίδα σπάνια άλλαζε κάποιος. Σε βόλτες ένας έπαιρνε το μπουκαλάκι κ λαδώναμε όλοι. Α ακόμη να πω ότι κάποιοι έβαζαν κ 30 άρι αλυσίδας πριονιού μέσα, 100-200 μλ στο λίτρο με το σκεπτικό ότι λαδώνοντας θα κάτσει πρώτα αυτό και έπειτα θα ``ταπώσει`` η 140 άρα. Δεν ξέρω αν στέκει. ¨Αλλο παράδειγμα, όχι κ πολύ σωστό μιας κ μιλάμε για παπί, 20,000κλμ το παπί μου, 1 τζόγο έχω πάρει.Κωστα ,πολυ χοντρη ρε ,σα βουτυρο .
Χαλια δε φαινοταν πανω στην αλυσιδα;
Συνήθως με την βαλβολίνη, δεν έχεις βρόμες, κόμπους, κ γράσο-μπαλες.εγω καθαρίζω με παραφινέλαιο απο σουπερμάρκετ το χω βαλει σε ψεκαστηρι την ψεκαζωμετα με μια βούρτσα την τρίβω έπειτα την πλενω κανω μια βολτα να φύγουν νερα και να ζεσταθεί και τελος λιπαίνω με ενα Castrol Chain Lube που παίρνω καιρό τωρα.
λετε να ειναι καλύτερα να βαζουμε βαλβολινη; τη βαζετε χωρις να καθαρισετε αλυσίδα με καποιο καθαριστικό η παραφινέλαιο;;