Πετάξτε τα όλα τα chainspray που δημιουργούν μια ασπρη κρούστα μόνο,παγιδεύουν μέσα σκόνη/αμμο/χαλίκια και καταστρέφουν τη μακροζωία της.
Πάρτε πανί χωρίς χνούδι,ψεκάστε πάνω σάυτό κηροζίνη και τρίψτε την αλυσίδα (αφού έχετε βάλει το διπλό στάντ και γυρνάτε τη ρόδα).Επαναλμβάνουμε μέχρι το σημείο του πανιού που γυρνάμε μέσα την αλυσιδα παραμένει καθαρό.
Αν έχει πάνω της παχιά κρούστα από το παλιό σπρέι,γεμίστε παλιό αζαξ με κηροζίνη ,ψεκάστε απευθείας πάνω στην αλυσίδα σε κομμάτια 2-3 λινκ και τρίψτε και τις 4 επιφάνεις κάθε λινκ με ειδική βούρτσα αλυσίδας ή παλιά δοντιών.
Aγοράστε 75-90 πλήρως συνθετική βαλβολίνη,γεμίστε τα κλασικά παλιά λαδωτήρια και λαδώνετε την έσω μεριά της.
Ανά 200-250 χλμ λαδώνουμε και ανά 500 καθαρίζουμε.
Αν βάζετε από δω και μπρος μόνο βαλβολίνη ο καθαρισμός θα είναι θέμα δευτεροπλέπτων.
Η παραπάνω βαλβολίνη είναι φθηνή για πλήρως συνθετική/άοσμη/made in eu/εξαιρετική στο να κολλάει στα λινκ και όχι να εκσφενδονίζεται στη ζαντα.Αλλά και από εκεί φεύγει πανέυκολα με χαρτί και νερό ή λίγο αζαξ.Τα κλασικά σπρευ βγαίνουν μόνο με μωρομάντηλο νοτισμένο με κηροζίνη.
Ποτέ λάδι μηχανής για λίπανση παρά μόνο αν είστε μακριά από πολιτισμό με θέοστεγνα ορινγκ
Ειδικά η ''μαγκιά'' ορισμένων να βάζουν μτχ λάδια αποστραγγισμένα από κινητήρες και να λιπαίνουν διάφορα πραγματα είναι ΓΥΦΤΙΑ και εγκληματικό για το περιβάλλον...
Να τονίσω εδώ ότι ο πιο σωστός και αβλαβής τρόπος καθαρισμού αλυσίδας ,είναι με παραφινέλαιο.Το κακό μετα είναι ότι δεν εξατμίζεται,θέλει και το ίδιο καθαρισμό σχολαστικό για να μη διώχνε το λιπαντικό που θα βάλουμε...