βίντεο ημέρας

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πεζός ντρίμπλαρε μπετονιέρα και έσωσε τη ζωή του την τελευταία στιγμή​

Παραλίγο τραγωδία λόγω ομίχλης


Ένας οδηγός pick-up, βρισκόταν στη γέφυρα Port Mann στο Βανκούβερ του Καναδά, όταν αναγκάστηκε να σταματήσει το όχημα του λόγω βλάβης, στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

Δυστυχώς, η βλάβη δεν θα μπορούσε να έρθει σε χειρότερη στιγμή καθώς το όχημα ακινητοποιήθηκε στη μέση της γέφυρας μήκους 2χλμ. με την ομίχλη πραγματικά να περιορίζει την ορατότητα σε ελάχιστα μέτρα.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο, μία μπετονιέρα που κινούνταν στη δεξιά λωρίδα, λόγω ομίχλης αντιλαμβάνεται το σταματημένο pick-up, λίγα μέτρα πριν το πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής (άμα δείτε τα φώτα φρένων του, ανάβουν στο τέλος μόνο).

Έτσι ο οδηγός του pick-up, όντας πεζός και έξω από το όχημα του, για να αποφύγει την μπετονιέρα, κάνει έναν εντυπωσιακό ελιγμό και αποφεύγει το βαρύτατο όχημα για μερικά εκατοστά.

Ως εκ θαύματος, ο άνδρας διέφυγε σώος και αβλαβής. Δεν γνωρίζουμε την κατάσταση του οδηγού του τσιμεντοφόρου, αλλά οι ζημιές φαίνεται ότι τελικά ελαχιστοποιήθηκαν υπό αυτές τις συνθήκες, χάρη στην απίστευτη τύχη και τα γρήγορα αντανακλαστικά των δύο ανθρώπων.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοσιεύτηκε το Electrikhana Two που είχε γυρίσει ο Ken Block λίγο πριν το θάνατο του – Δείτε το εδώ​

Δείτε τον τελευταίο «χορό» του θρύλου



Ήταν Ιανουάριος του 2023 όταν ο ταλαντούχος και πασίγνωστος Ken Block έχασε τη ζωή του σε ατύχημα με snowmobile. Η κληρονομιά που άφησε στον χώρο της αυτοκίνησης, τεράστια και όπως φαίνεται, συνεχίζει να μεγαλώνει.

Ο Ken Block τα τελευταία δύο χρόνια είχε συνάψει συνεργασία με τη Audi και όπως αποκαλύφθηκε, το Δεκέμβριο του 2022 είχε ολοκληρώσει τα γυρίσματα για το Electrikhana Two, στο οποίο λιώνει ατελείωτο λάστιχο στη πόλη του Μεξικού.

Είναι το δεύτερο βίντεο που γυρίζει με το εντυπωσιακό και αμιγώς ηλεκτρικό Audi S1 το οποίο με δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 680 άλογα 640 Nm ροπής. Μπορεί η ιπποδύναμη να είναι σημαντικά μικρότερη από τη Noonicorn Mustang Block που είχε προηγουμένως, όμως η άμεση ροπή που προσφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες, άνοιξαν την πόρτα για καλύτερη και πιο αποδοτικά stunts.


Το βίντεο αναρτήθηκε χθες στο διαδίκτυο και έχει ήδη γίνει viral και τελειώνει με ένα μοντάζ από όλα τα βίντεο Gymkhana του Block, ξεκινώντας από το αρχικό κλιπ του 2008. Ρίγος…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sherco 300 SE Factory vs Toyota GR DKR Hilux T1, στον πιο επικίνδυνο ορεινό χωματόδρομο της Ν. Αφρικής [Video]​

Με πρωταγωνιστές τους Wade Young και Giniel de Villiers - Ο χαμένος πίνει Red Bull από τη μπότα του νικητή!
motomag Κόντρα μεταξύ Sherco 300 SE Factory και Toyota GR DKR Hilux T1 στον πιο επικίνδυνο ορεινό δρόμο της Αφρικής [Video]


H Red Bull κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικά βίντεο τα οποία αποτυπώνουν την αέναη αγωνιστική κόντρα μεταξύ μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου, τώρα η διάσημη εταιρεία ενεργειακών ποτών αποφάσισε να μας προσφέρει άλλο ένα αυτή τη φορά στο χώμα, με πρωταγωνιστές το Toyota GR DKR Hilux T1 το οποίο έχει κερδίσει τρεις φορές το Rally Dakar και την δίχρονη enduro μοτοσυκλέτα Sherco 300 SE Factory η οποία θα έκλεβε την παράσταση μερικές ημέρες αργότερα στο φετινό Roof of Africa.

Οι δύο μονομάχοι οι οποίοι έφερε η Red Bull δεν ήταν τυχαίοι. Από την μία ο πολυνίκης του Roof of Africa, Wade Young -o αναβάτης της Sherco λίγες ημέρες αργότερα θα κέρδιζε τον αγώνα φτάνοντας τις οκτώ νίκες- και από την άλλη ο Giniel de Villiers, νικητής του Rally Dakar το 2009. Οι δύο τους λίγο πριν την έναρξη του αγώνα Hard Enduro Roof of Africa ο οποίος διεξάγεται στο Λεσότο της Αφρικής δέχθηκαν να λάβουν μέρος σε έναν σύντομο αγώνα σε μία διαδρομή που μόνο τρόμο μπορεί να προκαλέσει.

H Red Bull αποφάσισε πως το γνωστό πέρασμα Sani Pass θα αποτελούσε το σημείο της αγωνιστικής κόντρας ενώ για να κάνει πιο πικάντικο τον αγώνα, ο ηττημένος θα έπρεπε να πιει το γνωστό σε όλους μας Red Bull από το παπούτσι του νικητή στην αφρικανική pub που βρίσκεται στο τέλος της διαδρομής...

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Sani Pass είναι μια ορεινή χωμάτινη διαδρομή γεμάτη φουρκέτες, που βρίσκεται σε υψόμετρο 2.865 μέτρων, γεμάτη με κροκάλες και νερόλακκους, ενώ όπως θα δείτε και στο βίντεο δεν υπάρχει κανένα μέτρο ασφαλείας όπως μπαριέρες ή τοιχία στις άκρες του δρόμου!
Κόντρα μεταξύ Sherco 300 SE Factory και Toyota GR DKR Hilux T1 στον πιο επικίνδυνο ορεινό δρόμο της Αφρικής [Video]


Στη διαδρομή των 4 χιλιομέτρων πρώτος μπήκε στην μάχη με το χρονόμετρο ο Wade Young, με τον 27χρονο να οδηγεί με λύσσα το Sherco SE 300 ενώ το πως κατάφερε να αντιμετωπίσει τις κροκάλες και τα λούκια είναι άξιο θαυμασμού. Ο παρουσιαστής του βίντεο ανακοινώνει πως ο χρόνος του Young ήταν 4 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα λέγοντας στον Giniel de Villiers πως ήρθε η σειρά του.

Ο επίσης Νοτιοαφρικάνος ξεκινά με το θηριώδες pick up της Toyota απόδοσης 405 ίππων έχοντας ως στόχο να κερδίσει τον Young και όπως μπορεί κανείς να δει... είχε σαφές πλεονέκτημα.

Σε κάθε φουρκέτα το Hilux κουβαλούσε μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με το Sherco ενώ ταυτόχρονα η ανάρτηση κατάπινε κάθε ανωμαλία. Μετά το τέλος της εντυπωσιακής κόντρας οι Young και De Villiers βρέθηκαν στην αφρικανική pub για να αποκαλυφθεί ο τελικός νικητής που ήταν ο De Villiers με χρόνο 3 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα. Ο Wade Young ο οποίος έχασε το στοίχημα ήπιε το Red Bull από το μποτάκι του De Villers αν και από ότι είδαμε η γεύση του φάνηκε... να μην τον ενθουσιάζει.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους το πόσο εύκολα πήγαν να χάσουν τη ζωή τους μία μητέρα με το παιδάκι της. Το σκηνικό συνέβη σε περιοχή της Αγγλίας όταν η μητέρα περπατούσε στο πεζοδρόμιο έχοντας το παιδί της στο καρότσι.

Ξαφνικά στο πλάνο εμφανίζεται ένα επαγγελματικό van με μεγάλη ταχύτητα, το οποίο βγαίνει εκτός ελέγχου και κατευθύνεται ακριβώς στο μέρος της μητέρας. Το όχημα χτυπάει στην κολώνα δημόσιας ηλεκτροδότησης, περιστρέφεται 90 μοίρες και σταματά επί τόπου.

Τόσο η μητέρα όσο και το παιδί γλύτωσαν με γρατζουνιές, όπως και η 40χρονη οδηγός του van.


Παρατηρήστε στο βίντεο το γεγονός πως η μητέρα (που ευτυχώς είχε την προσοχή της στο περιβάλλον και όχι στο κινητό της), καταλαβαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και στρίβει το παιδικό καρότσι προς την άλλη μεριά, κερδίζοντας τα πολύτιμα εκατοστά που χάρισαν σε εκείνη και το παιδί της, τη ζωή.

Ακόμα δεν έχουν αποσαφηνιστεί τα αίτια του ατυχήματος, το μόνο σίγουρο όμως είναι πως το van κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα για έναν τέτοιο δρόμο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Travis Pastrana - Backflip και frontflip στο ίδιο άλμα! [VIDEO]​

Αντλώντας έμπνευση από ένα κόλπο του Kai Hasse στο Masters of Dirt του 2019... και με σπασμένο χέρι
motomagTravis Pastrana – Το τελευταίο του παράτολμο κόλπο συνδυάζει backflip και frontflip σε ένα άλμα!


Με στόχο να είναι η τελευταία φορά που θα ξεπεράσει τα όρια, βάζοντας το σώμα του σε μία ακόμα ακραία δοκιμασία προτού μπει στην διαδικασία να αλλάξει τον ένα γοφό του και τα δύο του γόνατα (τόσα άλματα και τόσα ατυχήματα είχαν και το αντίτιμό τους), ο Travis Pastrana επιχείρησε επιτυχώς -ευτυχώς- ένα άλμα στο οποίο συνδύασε backflip με frontflip, αντλώντας την έμπνευσή του από τον FMX αναβάτη, Kai Hasse.
Ο Travis Pastrana αποτελεί ήδη στα 40 του χρόνια έναν θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και λάτρης της αδρεναλίνης. Στο ενεργητικό του μετράμε αγώνες Motocross, διαγωνισμούς Freestyle Motocross, αγώνες Rally με αυτοκίνητα, μέχρι και με… ταχύπλοα στην θάλασσα, διαγωνισμούς Gymkhana, άλμα από αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο (του το φόρεσαν μετά), κ.α.

Μπορεί η πρόωρη αποχώρησή του από τον χώρο του MX να του στέρησε μία μεγάλη διάκριση, παγκοσμίου φήμης, όμως το ταλέντο του Αμερικανού στην οδήγηση, τόσο αυτοκινήτου όσο και μοτοσυκλέτας, βρίσκεται μεταξύ των σπουδαιότερων που πέρασαν ποτέ από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Γεννημένος στις 8 Οκτωβρίου 1983, ο Pastrana εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην σκηνή του AMA στα τέλη του 1999, σε ηλικία 16 ετών, την εποχή που ο Ricky Carmichael είχε ήδη αρχίσει να δείχνει τις ικανότητές του. Το 2000 θα κερδίσει τον πρώτο του τίτλο AMA Pro Motocross στα 125 κυβικά, ενώ κατά την διάρκεια της σεζόν και ενόσω κερδίζει αγώνες κατάφερε να πάρει μετάλλια και στο X Games.

Το 2001 πήρε τον τίτλο στο AMA Supercross East στα 125 κυβικά, δείχνοντας πολλά υποσχόμενος, ως ένας από τους ταχύτερους και πιο εντυπωσιακούς αναβάτες που πέρασαν ποτέ από το άθλημα. Στην συνέχεια, μέχρι και το 2005 αγωνίστηκε στην κατηγορία των 250 κυβικών, χωρίς ωστόσο να σημειώσει κάποιο σπουδαίο αποτέλεσμα. Πάντα με τον αριθμό 199 στο numberplate του.
Travis Pastrana – Το τελευταίο του παράτολμο κόλπο συνδυάζει backflip και frontflip σε ένα άλμα!

Η μεγάλη του αγάπη, όμως, αποδείχτηκε ότι ήταν το Freestyle Motocross αφήνοντας στους James Stewart Jr. και Chad Reed να αντιμετωπίσουν το G.O.A.T του MX, Ricky Carmichael, τον άνθρωπο που επέλεξε η Triumph για την εξέλιξη της MX μοτοσυκλέτα της.

Η πορεία του Pastrana στο FMX υπήρξε πάντοτε πρωτοποριακή, καταφέρνοντας στις αρχές της πρώτης δεκαετίας του 2000 να φτάσει το άθλημα στην κορύφωσή του, αφήνοντας το στίγμα του όσο λίγοι κατάφεραν στην freestyle σκηνή. Ήταν ο δεύτερος αναβάτης στην ιστορία που κατάφερε να κάνει ένα 360, στον ίδιο διαγωνισμό που λίγο πριν είχε καταφέρει κάτι αντίστοιχο ο Brian Deegan.

Πιο χαρακτηριστική στιγμή στην καριέρα του Travis Pastrana υπήρξε αναμφίβολα το διπλό backflip, που κατάφερε στο X Games του Λος Άντζελες το 2016.
Όλα αυτά όμως, όπως μας λέει στο βίντεο ο ίδιος ο Αμερικανός, είχαν αντίκτυπο στο σώμα του, με πολλά από τα κόκκαλά του να είναι σπασμένα πάνω από μία φορές. Μόλις στα 40 του χρόνια, χρειάζεται ήδη δύο νέα γόνατα και ένα νέο γοφό.

Λίγο πριν ξεκινήσει την διαδικασία εγκατάστασης… νέων μερών στο σώμα του, ο Pastrana θέλει να δοκιμάσει ένα ακόμα παράτολμο άλμα, για μια τελευταία όπως λέει ο ίδιος φορά που θα πιέσει τα όρια. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει να καβαλάει μοτοσυκλέτες ή ότι θα αποσυρθεί ολοκληρωτικά από τους αγώνες, απλώς ότι θα ρίξει κάπως τους ρυθμούς του αφήνοντας τα ακραία κόλπα στις νεότερες γενιές.

Στόχος ήταν να απογειωθεί από την πλατφόρμα κάνοντας backflip, να ακουμπήσει την μπροστινή ρόδα σε μία πλατφόρμα και να προσγειώσει την μοτοσυκλέτα του έχοντας κάνει backflip. Όλα σε ένα άλμα! Και όλα αυτά... με σπασμένο χέρι, δύο εβδομάδες πριν το πρώτο του χειρουργείο για την αντικατάσταση ενός από τα δύο του γόνατα. Είναι τρελός ο Αμερικανός, και για αυτό τον αγαπάμε.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VIDEO: Kawasaki H2R VS Bugatti Chiron VS Ducati Panigale V2 SP2​

Αν έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει όταν η ταχύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, όπως το Kawasaki H2R, αντιμετωπίζει ένα «υπεραυτοκίνητο» όπως η Bugatti Chiron, τότε μπορείς να δεις το παρακάτω VIDEO.

Στη “κόντρα” προστέθηκε και ένα Ducati Panigale V2 SP2, ένα ιταλικό θηρίο που προσπάθησε να εξουδετερώσει τη δύναμη των άλλων δύο μηχανών….

Ας δούμε, στα χαρτιά, ποιος έχει το πάνω χέρι. Πρώτα απ ‘όλα, ο βασικός μας πρωταγωνιστής: το Kawasaki H2R. Μια μοτοσυκλέτα που κατάφερε να φτάσει τα 380 km/h σε μόλις 26 δευτερόλεπτα. Το θηρίο του Akashi διαθέτει έναν πολύ ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα με 314,3 HP στις 14.000 στροφές, στον οποίο πρέπει να προσθέσουμε τον υπερσυμπιεστή για να σπάσουμε το φράγμα όλων των ρεκόρ.

Στην άλλη πλευρά βρίσκεται ένα Ducati Panigale V2 SP2 που η παρουσία του είναι, ας πούμε, καθαρά μαρτυρική. Οι 155 HP δεν έχουν πολλά να κάνουν σε σύγκριση με τους περισσότερους από 300 ίππους της ιαπωνικής μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, και όπως βλέπουμε σε κάποιες σεκάνς του βίντεο, δεν τα παρατάει.
Και μετά υπάρχει η κορυφή των geeks του αυτοκινήτου: η Bugatti Chiron. Μιλάμε για τον διάδοχο της θρυλικής Veyron με ισχύ 1.500 HP. Λέγεται ότι μπορεί να φτάσει τα 0-100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Η τιμή του είναι απαγορευτική: 2,4 εκατ. ευρώ.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.159
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πάντα κοιτάζω με στοργη ... τις ματαιοπονες συγκρίσεις των "απόλυτως τίποτα" ρεκορ στην ευθεία ...! Joy
Από τα συγκεκριμένα οχηματα βεβαίως μόνον η Ducati .... υπαρχει σε πραγματικούς αγωνες.The Finger

19970606011_high-res-800.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ένα τρομακτικό ατύχημα κατά την διάρκεια επίδειξης αγωνιστικού αυτοκινήτου στη Βερόνα της Ιταλίας όταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο επίδειξης έπεσε πάνω σε θεατές με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να τραυματιστούν.

Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο προσέκρουσε στην μπάρα που οριοθετεί τον χώρο που προορίζεται για τα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα περίπου δέκα θεατές που παρακολουθούσαν την παράσταση να τραυματιστούν.

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.246
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εδω στο βιντεο ,φαινεται πως μετατρεπω την "vespa" μου απο παρατημενη σε καθημερινο κ ταξιδιωτικο μηχανακι


Ωραίες δουλειές ,πως και δεν το έβαψες ολόκληρο;
 

Vespower

new member
Δημοσιεύσεις
72
Ηλικία
44
Περιοχή
Λαρισα
Όνομα
Θανος
Ωραίες δουλειές ,πως και δεν το έβαψες ολόκληρο;
Να μην λεω χαζομαρες:
α)το κοστος ειναι μεγαλο για μενα στην παρουσα κατασταση για κατι τετοιο.
β)το rat style ειναι κατι που με εσωσε μιας που μπορω να ειμαι επικαιρος
γ)την τοτε περιοδο που την εφτιαχνα δεν ειχα χρονο ουτε μερα παραπανω ωστε να περιμενω

το βασικοτερο ομως ειναι πως εχω δει μετα απ την "καλη" μου βεσπα,αυτην δλδ,IMG_9365.jpeg
ποσο εξαιρετικα χάλιας ειναι ο κοσμος ωστε να την κυκλοφορω-παρκαρω,αναμεσα τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW F 900 GS στον αέρα της Ανατολίας πάνω από τον Ευφράτη! Νέα Red Bull παραγωγή - [VIDEO]​

Άλμα πάνω από αυτοκίνητο, όρθιες σούζες δίπλα στον γκρεμό, και downhill μέσα σε πόλη - Απίστευτα πλάνα από FPV drone!
Toprak Razgatlioglu


Αναρωτιόμαστε τι θα είπαν στην BMW όταν είδαν τα πλάνα από το τελευταίο, ακραία θεαματικό βίντεο που γύρισε ο Toprak Razgatlioglu για λογαριασμό της Red Bull μαζί με τον Ayhancan Güven, αγωνιζόμενο στο Πρωτάθλημα DTM καθότι πρεσβεύουν το "political correct" σε σημείο που οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων απαγορεύουν κάθε είδους σούζας, ενώ στο VIDEO που μόλις ανέβηκε ο εμπρός τροχός ελάχιστα πατά κάτω.

Οι δυο τους οδήγησαν στο εκπληκτικής ομορφιάς "Σκοτεινό Φαράγγι" (Karanlink Canyon) στην περιοχή Kemaliye της Τουρκίας. Ένα φαράγγι το οποίο διασχίζει ο ποταμός Karasu (σκοτεινός ποταμός) ή αλλιώς το δυτικό κομμάτι της αρχής του Ευφράτη γνωστό στους αρχαίους Έλληνες ως "Τηλεβόας"!


Ένα από τα πιο βαθιά φαράγγια του κόσμου, με έναν χωματόδρομο να το διατρέχει και να προκαλεί όλους τους οδηγούς, σε 2 ή 4 τροχούς να οδηγησουν γρήγορα δίπλα και πάνω από την έναρξη του Ευφράτη ποταμού, περνώντας μέσα από τούνελ σκαμμένα στον βράχο και πλαγιολισθαίνοντας οριακά στις στροφές με απίστευτη θέα στο άγριο τοπίο

Μία γνωστή διαδρομή σε όσους κάνουν Adventure διαδρομές στην Κεντρική Ανατολία, ιδιαίτερα αν επιλέξουν να ανέβουν προς "Σεβάστεια" και Σαμψούντα ή προς Τραπεζούντα συνεχίζοντας την περιήγησή τους στον Εύξεινο Πόντο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Συνεργείο στην Βρετανία χάρισε μία «τελευταία βόλτα» σε έναν τυφλό μοτοσυκλετιστή​

9b1c65cae69da8ffa8790659391d8558_XL.jpg

Διότι εάν κάνεις το καλό, γιατί να μην το μάθουν και άλλοι;

Viral -και για πολύ καλό λόγο- έγινε ένα συνεργείο μοτοσυκλετών στην Ουαλία της Μ. Βρετανίας, το οποίο χάρισε μία μοναδική στιγμή σε έναν πρώην μοτοσυκλετιστή, που έχασε την όραση του πριν από δέκα χρόνια. Το συγκεκριμένο κατάστημα, ονόματι REPS Motorcycles, έδωσε την ευκαιρία στον αναβάτη Mark Lewis, να αισθανθεί την μοτοσυκλέτα του πάνω στο δυναμόμετρο, σε μία εξομοίωση οδήγησης.

Η συγκινητική ιστορία έχει και πολύ ενδιαφέρον παρασκήνιο, όπως έγινε γνωστό στα δίκτυα που ασχολήθηκαν με το ρεπορτάζ. Όταν ο Lewis έχασε την όραση του, δάνεισε την μοτοσυκλέτα του σε έναν φίλο του επ’ αόριστον και, στην συνέχεια, τα ίχνη της μοτοσυκλέτας χάθηκαν.

O Nick Randall, που εργάζεται περιστασιακά στο κατάστημα, αφιέρωσε 4 χρόνια αναζητώντας την μοτοσυκλέτα του Lewis, την βρήκε και έκανε μπόλικη δουλειά επάνω της, ώστε να την επαναφέρει σε μία καλή κατάσταση.

Τελικά, ο Nick αλλά και το κατάστημα REPS Motorcycles, συναντήθηκαν με τον Marc Lewis στον χώρο δίνοντας του την ευκαιρία να ανέβει στην μοτοσυκλέτα, στο δυναμόμετρο και να την λειτουργήσει -απολαμβάνοντας τον ήχο και την αίσθηση για μία ακόμη φορά, και ας μην είναι δυνατόν να την οδηγήσει στον δρόμο.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε και το ανάλογο βίντεο. Χίλια μπράβο στα παιδιά της REPS Motorcycles!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανυπόμονη Supra πήγε για προσπέραση από τη ΛΕΑ και έφερε 10 τούμπες​

Ο οδηγός επέζησε - Σημάδι του πόσο ασφαλέστερα είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα


Όπως θα δείτε και στα πλάνα, σε αυτοκινητόδρομο του Νιου Τζέρσει με πολλές λωρίδες, υπάρχει μέτριας έντασης κίνηση. Ο οδηγός μίας Toyota Supra, πιθανότατα κουράστηκε με το Ι.Χ. που όριζε την ταχύτητα στην αριστερή λωρίδα και αποφάσισε να κάνει κάτι που δυστυχώς κάνουν πολλοί βιαστικοί. Να προσπεράσει από τέρμα δεξιά, χρησιμοποιώντας μάλιστα και τη ΛΕΑ.

Τελικά όμως το σχέδιο του δεν δούλεψε καθώς πάτησε εκτός δρόμου, έχασε τον έλεγχο και όταν επανήλθε στη λωρίδα, συγκρούστηκε με σταματημένο φορτηγό, το οποίο ήταν εκεί για επισκευές στο οδικό δίκτυο. Λόγω της υψηλής ταχύτητας και της γωνίας σύγκρουσης, η Supra έφερε αρκετές τούμπες και σταμάτησε στη μέση του δρόμου, όντας πλέον μία άμορφη μάζα.

Το ατύχημα συνέβη περίπου στις 9:30 π.μ. στις 8 Φεβρουαρίου, στο Garden State Parkway, και σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του και μάλιστα χωρίς επικίνδυνα για τη ζωή του τραύματα.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.395
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Μωρέ αυτός ας προσεχε, όλοι οι υπόλοιποι τι του φταίνε του μπετόβλακα
Ακριβώς όπως τον είπες. Μπετοβλακα. Προφανώς και δεν του φταίγανε σε τίποτα!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οδηγός ασθενοφόρου αποδείχθηκε χεράς και έσωσε δύο ζωές​

Η ψυχραιμία και η παρατηρητικότητα στην οδήγηση σώζουν ζωές και ιδού η απόδειξη


Τα αντανακλαστικά, η παρατηρητικότητα και οι οδηγικές ικανότητες ενός οδηγού ασθενοφόρου στο Peabody της Μασαχουσέτης έσωσαν την κατάσταση.

Όλα συνέβησαν την περασμένη Τρίτη, όταν ο οδηγός του ασθενοφόρου και τραυματιοφορέας Tim Crosbie οδηγούσε στον χιονισμένο δρόμο I-85. Καθώς πλησίαζε σε μια αερογέφυρα, κάτι που φαίνεται να είναι ένα λευκό Dodge Charger εμφανίστηκε από τη διαχωριστική νησίδα και άρχισε να πλησιάζει προς το μέρος του φέρνοντας… τούμπες.

“Έπρεπε να πάρω απόφαση τελευταίας στιγμής – να στρίψω αριστερά ή δεξιά – και έτσι όπως ερχόταν κατά πάνω μου, ξέρετε, επέλεξα να πάω δεξιά”, δήλωσε ο Crosbie στο WCVB. “Και προφανώς, ήταν η σωστή απόφαση”.

Αφού απέφυγε το αντίθετο όχημα, ο Crosbie σταμάτησε και βγήκε από το ασθενοφόρο, αφήνοντας τον συνεργάτη του, Tim Wareham, να φροντίσει τον ασθενή του ασθενοφόρου, καθώς πήγε να ελέγξει τον οδηγό του Charger.

Αφού παρείχε τις πρώτες βοήθειες στον οδηγό του Charger ο οποίος δεν είχε απειλητικά για τη ζωή του τραύματα, ο Crosbie συνέχισε την πορεία του ασθενοφόρου για το νοσοκομείο.
 
Top Bottom