Κατ΄αρχήν καλώς όρισες. Τα βασικά προβλήματα λύθηκαν μετά το 2015 και ήταν αυτά ακριβώς που λέει ο giamar.
Κατά τα λοιπά, οι ιδιοκτήτες δε το θεωρούν ιδανικό για ταξίδι λόγω κακής ανεμοκάλυψης που δε σώζεται με αλλαγή ζελατίνας και κραδασμών,
ωστόσο εσύ ξέρεις εάν και πόσο θα το ταξιδέψεις. Κατά βάση το F700GS σχεδιάστηκε για commuter
και αυτό είναι το ιδανικό περιβάλλον χρήσης της, αλλά commuter έχεις με λιγότερα λειτουργικά κόστη. Στο ύψος σου το F800GS θα σε βολέψει καλύτερα,
αλλά λόγω μεγάλων τροχών και πιο χωμάτινης προσανατολισμένης ανάρτησης ταξιδεύει χειρότερα και από το F700GS.
Γενικότερα οι ιδιοκτήτες τους δε τα προτείνουν για ασφάλτινα ταξίδια και τα 2... Αν ήθελες και χώμα π.χ θα σου έλεγα φύγε για το F800GS, είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας του,
αλλά το F700Gs δεν διακρίνεται πουθενά, μια χρυσή μετριότητα είναι με υψηλό κόστος κτήσης. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε μπορεί να καλύπτει τις δικές σου ανάγκες καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο.
Τέλος έχε υπόψιν σου ότι φοράει μικρότερο λάστιχο πίσω από το κοινό 150/70/17 (140/70/17) που δεν ξέρω πόσο περιορίζει τις διαθέσιμες επιλογές και ανεβάζει το κόστος τους.