ΧωματοΒίντεο.............

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Chris Birch - Κάνοντας λάθος στο χείλος του γκρεμού - Video​

Πτώση λίγο πριν από την κορυφή σε μια τεράστια, κάθετη ανηφόρα

Η κοινή παραδοχή πως όλοι κάνουμε λάθη μπορεί να ακούγεται τετριμμένη, όταν όμως βλέπεις τον Chris Birch να έχει πέσει λίγο πριν από την κορυφή μιας κάθετης και τεράστιας ανηφόρας, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δεις πώς διορθώνει αυτό το λάθος ο "Say No To Slow" δάσκαλος και κορυφαίος αγωνιζόμενος enduro.
Σε πιάνει η ψυχή σου να βλέπεις τον Birch να ισορροπεί στο χείλος της αβύσσου, όμως ο Νεοζηλανδός πρεσβευτής της ΚΤΜ έχει τον τρόπο του. Όχι πως η διόρθωση του λάθους είναι εύκολη, ο Chris όμως έχει μέθοδο, και η μέθοδος του έχει αποτέλεσμα.
Απολαύστε τον.


Πηγη www.motomag.gr


Μας κοροιδευει δε γινεται αλλιως :eek::eek:
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.889
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Chris Birch - Κάνοντας λάθος στο χείλος του γκρεμού - Video​

Πτώση λίγο πριν από την κορυφή σε μια τεράστια, κάθετη ανηφόρα

Η κοινή παραδοχή πως όλοι κάνουμε λάθη μπορεί να ακούγεται τετριμμένη, όταν όμως βλέπεις τον Chris Birch ....
Αναφωνείς ... μα πόσο φάρδος έχουν οι peo-βασανιστες. abcde
Θα το είχε πληρωμένο το ΚΤΜ και για αυτο δεν το .... ρισκαρισε με άλλον τρόπο.facepalm 2
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.181
Ηλικία
49
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Θυμήθηκα μια εξόρμηση στην Πάρνηθα πριν 2 χρόνια, με δύο φίλους.
Από Αυλώνας, ως τα Σκούρτα όλο χώμα.
Σε κάποιο σημείο πέρασα από ρέμα χωρίς νερό.
Ένα τέτοιο μηχανάκι, να περνάει από τέτοιους δρόμους, μόνο γέλιο προκαλεί...

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Chris Birch – «Λασπόλουτρα» με τα KTM 890 Adventure R και 690 Enduro R του 2023​


Ένα καταπράσινο, δασικό τοπίο με βραχώδη, τραχιά ορεινά μονοπάτια και ποτάμια λάσπης. Υπάρχει καλύτερο πεδίο δοκιμής των νέων ΚΤΜ;
Ειδικά αν είσαι παρέα με φίλους με παρόμοια τρέλα και… άθικτα σάντουιτς μες τα μπαγκάζια. Τα προαναφερθέντα για τους περισσότερους εξ ημών είναι όνειρο θερινής νυκτός, εκτός κι αν είσαι ο… Chris Birch που κάνει ένα ακόμα εντυπωσιακό βίντεο.

Ναι, ο γνώριμος μας πρωταθλητής enduro, πήρε το ολοκαίνουργιο 2023 KTM 890 Adventure R σε μια περιπλάνηση στην ύπαιθρο της Νέας Ζηλανδίας μαζί με τους φίλους Matt Kneesch σε ένα ολοκαίνουργιο KTM 690 Enduro R και ο Liam Elis στο «παλιό» 2022 890 Adventure R του Chris. Ο λόγος; Να λασπώσουν τις ολοκαίνουριες μοτοσυκλέτες τους «κατευθείαν από το πάτωμα του εκθεσιακού χώρου».

Το αν τα κατάφεραν απαντάται και με το παραπάνω στο video που ακολουθεί.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Erzbergrodeo 2023 – Απίθανο βίντεο της εκκίνησης από drone​


Η μαζική εκκίνηση κατά κύματα του Προλόγου είναι ένα χαρακτηριστικό θέαμα του Erzbergrodeo και εδώ απολαμβάνουμε μοναδικά πλάνα από έναν παραπάνω από ικανότατο χειριστή drone.

Ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro για το 2023 πέρασε στην ιστορία, με τον Manuel Lettenbichler της ΚΤΜ να νικά ξανά στον Σιδερένιο Γίγαντα και να οδηγεί στη βαθμολογία.

Για να τα καταφέρει ωστόσο έπρεπε πρώτα να εξασφαλίσει πως θα είναι ένας από τους 500 πρώτους που θα ολοκληρώσουν τον Πρόλογο της πρώτης ημέρας του αγώνα, όπου οι αμέτρητοι συμμετέχοντες εκκινούν κατά κύματα από τη βάση του μεταλλείου του Erzberg.

Αυτό είναι το πρώτο ξεκαθάρισμα, πριν οι 500 πρώτοι περάσουν στον κυρίως αγώνα την επόμενη μέρα, εκεί που φέτος κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 17 εξ αυτών…

Στο βίντεο που δημοσιεύει η χορηγός του αγώνα, Red Bull, απολαμβάνουμε μοναδικά πλάνα της εκκίνησης του Προλόγου από τον αέρα με τη βοήθεια drone.

Και, αν μη τι άλλο, μπορεί να χαζεύουμε με τις ορδές αναβατών που ορμούν στις πλαγιές του μεταλλείου για να προλάβουν να κλείσουν μια από τις 500 θέσεις του κυρίως αγώνα, αλλά παράλληλα δε μπορούμε παρά να υποκλιθούμε στην ικανότητα του χειριστή του drone για τα μαγικά πλάνα που μας προσφέρει ακολουθώντας με εντυπωσιακή ακρίβεια τη φρενίτιδα της εκκίνησης.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pol Tarrés – Onboard το Ezbergrodeo του 2023​


Αν σας άρεσε αυτό που είδατε στον Πρόλογο τότε καθίστε αναπαυτικά καθώς ο Pol Tarrés μοιράζεται μαζί μας -σχεδόν- όλη τη διαδρομή του απαιτητικού αγώνα.
Όπως θα δείτε και στο ακόλουθο video, o Πρόλογος ήταν το εύκολο κομμάτι, με το ειδικά διαμορφωμένο Ténéré 700 του Ισπανού να βρίσκει τα σκούρα όταν ξεκινά το βουνό.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η προσπάθεια του Tarrés πάνω στο δικυλίνδρο «κτήνος» -σε σχέση πάντα με τις υπόλοιπες αγωνιζόμενες μοτοσυκλέτες.
Δείτε τον Pol να παλεύει με τη μοτοσυκλέτα του, να τη σηκώνει από το έδαφος αλλά και να τη.. ξεσφινώνει από τα στενά δασικά μονοπάτια, ενώ την έκβαση του αγώνα του μπορείτε να μάθετε πατώντας εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Erzbergrodeo 2023 - Video με το Ducati DesertX στα χέρια του Antoine Meo​


Το DesertX βρέθηκε στα χέρια του παγκόσμιου πρωταθλητή Enduro και Ευρωπαίου Πρωταθλητή Supercross, Antoine Meo, κερδίζοντας το Iron Road Prolog στο Erzbergrodeo.

Ο Meo, έχει δουλέψει πάνω στο DesertX από την έναρξή του σαν project, μετέπειτα έγινε ο πρεσβευτής του, ενώ συμμετείχε και στον αγώνα Mitas Rocket Ride, τερματίζοντας τέταρτος στη γενική και πρώτος μεταξύ των δικύλινδρων μοτοσυκλετών.

Το Iron Road Prolog ήταν ο αγώνας που χρησιμοποιήθηκε από τους πάνω από 1200 αναβάτες που είχαν δηλώσει συμμετοχή στο «Rodeo» για να προκριθούν στον τελικό αγώνα. Χωρισμένο σε δύο sessions,, λαμβάνει χώρα σε μια εξαιρετικά γρήγορη ανάβαση σε λόφο (πάνω από 600 μέτρα σε υψόμετρο για 13,5 χλμ.) όπου διαγωνίζονται μονοκύλινδρες και δικύλινδρες μοτοσυκλέτες. Ο Antoine Meo με το DesertX, σημείωσε χρόνο 10'51"376, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία των δικύλινδρων.

Το video που ακολουθεί απεικονίζει παραστατικά το κρεσέντο συναισθημάτων και αδρεναλίνης του Σαββατοκύριακου, με αποκορύφωμα τη διπλή επιβεβαίωση στο Iron Road Prolog στον πολύ γρήγορο χωματόδρομο του ορυχείου.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.844
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ποιος φοβάται το λατομείο; KTM 300XC-W “Hard Enduro” εναντίον Toyota Hilux Dakar (Video)​

Αν νομίζατε πως έχετε δει τα πάντα στο κόσμο των off-road αγώνων, ξανασκεφτείτε το​



Μια μοτοσυκλέτα enduro, μια «ταπεινή» KTM 300XC-W Hard Enduro, συναντά το Toyota GR DKR Hilux, ένα πανάκριβο τέρας του Ντακάρ, στο λατομείο του Έρζμπεργκ για μια τριπλή μονομαχία που μόνο απλή δεν είναι

Πάρτε κάτι για να μασουλάτε, βολευτείτε καλά και διαβάστε – ή, ακόμα καλύτερα, δείτε – μια από τις πιο παράξενες αλλά και απολαυστικές αναμετρήσεις που έχουμε ζήσει.
Το Erzberg Rodeo είναι ήδη από μόνο του κάτι σαν προσκύνημα για τους φαν του extreme enduro. Φέτος όμως, η δράση απέκτησε άλλο χρώμα. Γιατί; Γιατί κάποιος σκέφτηκε να φέρει ένα όχημα σχεδιασμένο για τις ερήμους του Ντακάρ σε ένα σκηνικό γεμάτο πέτρες, ανηφόρες, στενά περάσματα και λάσπη. Και να το βάλει να τα βγάλει πέρα με μια δίχρονη, πανάλαφρη, σχετικά προσιτή μοτοσικλέτα.
KTM 300XC W Hard Enduro vs Toyota Hilux Dakar 3

Από τη μια πλευρά, το Toyota GR DKR Hilux, ένα όχημα που κοστίζει κοντά στις 800.000 ευρώ. Από την άλλη, η KTM 300XC-W, που μπορεί κανείς να αγοράσει με λιγότερα από 15.000 ευρώ. Τεράστια η διαφορά στα χρήματα – αλλά τι γίνεται με την απόδοση στο “στίβο μάχης”;
Η αναμέτρηση δεν περιορίστηκε σε μια ευθεία. Οι δύο οδηγοί – ο Seth Quintero για το Hilux και ο Carson Brown για την KTM – υπέβαλαν τα «εργαλεία» τους σε τρεις διαφορετικές δοκιμασίες:
1. Επιτάχυνση: Σε μια σειρά από best-of-three runs, η μοτοσυκλέτα απέδειξε πόσο ελαφριά και ευέλικτη είναι, αφήνοντας πίσω το Hilux στο «30άρι». Το πρώτο αίμα το πήρε η KTM.
2. Φρενάρισμα από τα 100 χλμ/ώρα: Το Toyota έδειξε τη δύναμή του στα φρένα, κυρίως χάρη στη σταθερότητα και το βάρος του. Αν και η διαφορά ήταν μικρότερη από το αναμενόμενο, η ισοφάριση ήρθε.
3. Χρόνος γύρου: Εδώ τα πράγματα έγιναν πραγματικά ενδιαφέροντα. Κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, η μοτοσυκλέτα ήταν τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορη. Σε ένα σκηνικό όπου η ευκινησία μετράει περισσότερο από τους ίππους, η δίχρονη KTM έλαμψε.
KTM 300XC W Hard Enduro vs Toyota Hilux Dakar 2

Πέρα από το προφανές (ότι ένα ακριβό αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερη απόδοση παντού), αυτό το βίντεο μας θυμίζει γιατί αγαπάμε τόσο πολύ το motorsport. Γιατί είναι γεμάτο εκπλήξεις. Το να βλέπεις μια δίχρονη παραγωγής να κερδίζει ένα τέρας του Ντακάρ δεν είναι απλώς ανατρεπτικό — είναι επικό.
Και κάτι ακόμα: η πραγματική νίκη δεν είναι ούτε της KTM ούτε της Toyota. Είναι του θεατή. Γιατί όταν δύο κόσμους τόσο διαφορετικούς τους ενώνεις στο ίδιο πεδίο, το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι τίποτα λιγότερο από μαγικό.
Είτε είσαι fan των 800.000 ευρώ είτε πιστός των δύο τροχών, αυτό που μετράει τελικά είναι το πάθος για το χώμα. Και αυτό, όπως είδαμε, δεν έχει τιμή.
Πατήστε το play και απολαύστε. Γιατί τέτοια μάχη δεν βλέπεις κάθε μέρα.

 
Top Bottom