Αh yes, τα φίλτρα αέρα...πειραμματίστηκα πολύ μπορώ να πω με διάφορες επιλογές στο δικό μου, μέχρι να καταλήξω στο οτι αυτό με το οποιο βγήκε απο το εργοστάσιο είναι και το καλύτερο....35mm μικρή χοάνη, 35mm μεγάλη χοάνη, 38mm χοάνη...έπαιξα με αρκετές επιλογές γενικά στο Address.
Στοιχειομετρικά ένα μοτέρ θέλει 14.7 μόρια αέρα και 1 μόριο βενζίνης για να κάνει καύση. Το φιλτροκούτι φροντίζει στο να τροφοδοτεί το μοτέρ με συγκεκριμένη ποσότητα αέρα σε σταθερή ροή. Ο ψεκασμός είναι ουσιαστικά προγραμματισμένος για να δουλεύει με αυτή την συγκεκριμένη ποσότητα αέρα. Οτιδήποτε παραπάνω απο το buffer τιμών που μπορεί να "διαβάσει" ο εγκέφαλος κάνει το μείγμα φτωχό γιατί δεν ψεκάζει αρκετά. Οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι το πολύ μέχρι 2% να ψεκάσουν παραπάνω, που δεν είναι τίποτα.
Με την χοάνη όταν το είχα στις χαμηλές έχανε, στις μεσσαίες είχε κάτι τοις παραπάνω νεύρο (εκεί που βγάζει την μέγιστη ροπή) και στις ψηλές καμία διαφορά απολύτως. Με μεγαλύτερη χοάνη 38mm πήγαινε ακόμα χειρότερα για κάποιο λόγο. Με το φιλτροκούτι τραβάει γραμμικά σε όλο το φάσμα.