esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.180
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μετά απο αναμονή αρκετών μηνών έφτασε κάποια στιγμή και η πολυπόθητη ημέρα της αναχώρησης.
Για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής ως προς τα δικά μου συναισθήματα και σκέψεις ξεκίνησα αρκετά επιφυλακτοκός αυτό το ταξίδι. Λίγο οι περιγραφές όσων είχαν πάει ....λιγο η δική μου επαγγελματική ρουλέτα στο που θα κάτσει η μπίλια με έκαναν αρκετά επιφυλακτικό για το τι θα έβρισκα μπροστά μου...
Τελικά όμως το ταξίδι στην Θαλασσα κατά την πρώτη μέρα αναχώρησης και η καλή παρέα λειτούργησαν θεραπευτικά σ όλες τις ανησυχίες μου.
Θα προσπαθήσω λοιπόν να σας γράψω σε ενα το πολύ δύο πόστ τις δικές μου διαπιστώσεις και την δική μου οπτική του ταξιδιού αυτού. Ευελπιστώ οτι όλοι οι υπόλοιποι συνταξιδιώτες μου θα καταθέσουν κι αυτοί τις δικές του απόψεις έτσι ώστε να βοηθήσουμε τυχόν άλλους μοτοσυκλετιστές που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν κάποιο αντίστοιχο ταξίδι σ αυτή τη Χώρα.
Ξεκινάω με τα οικονομικά τα οποία είναι νομίζω και ένας βασικός παράγοντας, για το οποιοδήποτε ταξίδι, μαζί βέβαια και με τον χρόνο που διαθέτει ο καθένας ...Ττο ταξίδι αυτό λοιπόν των 7 διανυκτερευσεων στην Τυνησία συν τις 4 δ/ν σε πλοία και της 1 δ/ν στην Ιταλία θα μπορούσε να κλείσει εάν κάποιος ήταν 'κλειστό" χέρι σε αναμνηστικά να κλείσει με λιγότερο απο 900 ευρά συνολικά (πλοία σε καμπίνες, διανυκτερεύσεις σε ενοδοχεία ,βενζίνες , φαγητό, νερά τσιγάρα). εξυπακούεται βεβαίως βεβαίως οτι τα πλοία εχουν κλειστεί early booking . To ιδιο και τα ξενοδοχεία που στην δική μας περίπτωση ηταν 3 + αστέρων και 4 αστέρων. Η βενζίνη κόστιζε η απλή 65 σεντς του ευρώ και περίπου 75 σεντς η 100αρα στην SHELL.Για κάποιον που θέλει να παίξει ακόμα πιο φτηνά υπάρχουν και οι λαθραίες βενζίνες οι υπαίθριες όπου το λίτρο ειχε περίπου 50 σεντς. Κάποιοι μου είχαν πεί να βάλω άφοβα, αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε. Σ αυτή την περίπτωση βέβαια ο καθείς αναλαμβάνει και το ρίσκο ... Επίσης ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα της βενζίνης ειναι οτι στο δικο μου μηχανάκι η κάθε μπαρα με φτανει για 60 περιπου χλμ ενω εκεί ξεπερνούσα τα 80χλμ (αν θυμάμαι καλά). Επισης κατι αλλο χρήσιμο είναι το παζάρι. Βέβαια οχι με την έννοια που ξέρουμε απο την γειτονική χώρα αλλά απλά εάν δεν το παζαρέψεις εσυ θα πληρώσεις όσο σου λένε...Παραδειγμα ξενοδοχείο-κέντρο Τοζέρ 10 Δηναρια (3 ευρώ) το ταξί (εντάξει 3 ατομα στο ταξι δεν το λες και ακριβό) αλλά το ανάποδο κέντρο Τοζέρ-ξενοδοχείο σε τυχαίο ταξί 1,5 Δηνάριο (1,5 ευρώ) !!!
Οδηγική συμπεριφορά : μμμμμμ με μία πρόταση : ο γρηγορότερος και οχι απαραίτητα ο ογκοδέστερος οπου χωράει μπαίνει... Εμάς βέβαια σχεδόν σ όλες τις κυκλικές διασταυρώσεις μας παραχωρούσαν προταιρεότητα. Κάποιες φορές που δεν...αποδείχθηκαν σωτήριες και πολύ χρήσιμες οι ενδοεπικοινωνίες. Μηχανές μεγάλες δεν πρόκειται να δείτε απο τους ντόπιους αλλά θα δείτε σε διάφορες καταστάσεις και πατέντες μοτοποδήλατα και πάρα πολύ μικρές μοτο (σπάνια όμως αυτές)
Οδικό δίκτυο. Εδώ πάλι με μια πρόταση θα καταλάβετε οτι :οι κύριοι οδικοί άξονες (ακόμα και της μίας λωρίδας ανα κατεύθυνση) ειναι ιδίας κατάστασης με τους δικούς μας μεγάλους και κεντρικούς οδικούς άξονες. Ιδιαίτερα κοντά στην Σαχάρα και στην τεράστια αποξηραμένη λίμνη ο τάπητας ίσως να ήταν και καλύτερος απο τους δικούς μας....Τώρα βέβαια αν μπλέξεις μέσα σε στενά και μαχαλάδες (συνέβη και αυτό) εκεί σίγουρα χρειάζεσαι on off και αρκετή υπομονή.
Για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής ως προς τα δικά μου συναισθήματα και σκέψεις ξεκίνησα αρκετά επιφυλακτοκός αυτό το ταξίδι. Λίγο οι περιγραφές όσων είχαν πάει ....λιγο η δική μου επαγγελματική ρουλέτα στο που θα κάτσει η μπίλια με έκαναν αρκετά επιφυλακτικό για το τι θα έβρισκα μπροστά μου...
Τελικά όμως το ταξίδι στην Θαλασσα κατά την πρώτη μέρα αναχώρησης και η καλή παρέα λειτούργησαν θεραπευτικά σ όλες τις ανησυχίες μου.
Θα προσπαθήσω λοιπόν να σας γράψω σε ενα το πολύ δύο πόστ τις δικές μου διαπιστώσεις και την δική μου οπτική του ταξιδιού αυτού. Ευελπιστώ οτι όλοι οι υπόλοιποι συνταξιδιώτες μου θα καταθέσουν κι αυτοί τις δικές του απόψεις έτσι ώστε να βοηθήσουμε τυχόν άλλους μοτοσυκλετιστές που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν κάποιο αντίστοιχο ταξίδι σ αυτή τη Χώρα.
Ξεκινάω με τα οικονομικά τα οποία είναι νομίζω και ένας βασικός παράγοντας, για το οποιοδήποτε ταξίδι, μαζί βέβαια και με τον χρόνο που διαθέτει ο καθένας ...Ττο ταξίδι αυτό λοιπόν των 7 διανυκτερευσεων στην Τυνησία συν τις 4 δ/ν σε πλοία και της 1 δ/ν στην Ιταλία θα μπορούσε να κλείσει εάν κάποιος ήταν 'κλειστό" χέρι σε αναμνηστικά να κλείσει με λιγότερο απο 900 ευρά συνολικά (πλοία σε καμπίνες, διανυκτερεύσεις σε ενοδοχεία ,βενζίνες , φαγητό, νερά τσιγάρα). εξυπακούεται βεβαίως βεβαίως οτι τα πλοία εχουν κλειστεί early booking . To ιδιο και τα ξενοδοχεία που στην δική μας περίπτωση ηταν 3 + αστέρων και 4 αστέρων. Η βενζίνη κόστιζε η απλή 65 σεντς του ευρώ και περίπου 75 σεντς η 100αρα στην SHELL.Για κάποιον που θέλει να παίξει ακόμα πιο φτηνά υπάρχουν και οι λαθραίες βενζίνες οι υπαίθριες όπου το λίτρο ειχε περίπου 50 σεντς. Κάποιοι μου είχαν πεί να βάλω άφοβα, αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε. Σ αυτή την περίπτωση βέβαια ο καθείς αναλαμβάνει και το ρίσκο ... Επίσης ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα της βενζίνης ειναι οτι στο δικο μου μηχανάκι η κάθε μπαρα με φτανει για 60 περιπου χλμ ενω εκεί ξεπερνούσα τα 80χλμ (αν θυμάμαι καλά). Επισης κατι αλλο χρήσιμο είναι το παζάρι. Βέβαια οχι με την έννοια που ξέρουμε απο την γειτονική χώρα αλλά απλά εάν δεν το παζαρέψεις εσυ θα πληρώσεις όσο σου λένε...Παραδειγμα ξενοδοχείο-κέντρο Τοζέρ 10 Δηναρια (3 ευρώ) το ταξί (εντάξει 3 ατομα στο ταξι δεν το λες και ακριβό) αλλά το ανάποδο κέντρο Τοζέρ-ξενοδοχείο σε τυχαίο ταξί 1,5 Δηνάριο (1,5 ευρώ) !!!
Οδηγική συμπεριφορά : μμμμμμ με μία πρόταση : ο γρηγορότερος και οχι απαραίτητα ο ογκοδέστερος οπου χωράει μπαίνει... Εμάς βέβαια σχεδόν σ όλες τις κυκλικές διασταυρώσεις μας παραχωρούσαν προταιρεότητα. Κάποιες φορές που δεν...αποδείχθηκαν σωτήριες και πολύ χρήσιμες οι ενδοεπικοινωνίες. Μηχανές μεγάλες δεν πρόκειται να δείτε απο τους ντόπιους αλλά θα δείτε σε διάφορες καταστάσεις και πατέντες μοτοποδήλατα και πάρα πολύ μικρές μοτο (σπάνια όμως αυτές)
Οδικό δίκτυο. Εδώ πάλι με μια πρόταση θα καταλάβετε οτι :οι κύριοι οδικοί άξονες (ακόμα και της μίας λωρίδας ανα κατεύθυνση) ειναι ιδίας κατάστασης με τους δικούς μας μεγάλους και κεντρικούς οδικούς άξονες. Ιδιαίτερα κοντά στην Σαχάρα και στην τεράστια αποξηραμένη λίμνη ο τάπητας ίσως να ήταν και καλύτερος απο τους δικούς μας....Τώρα βέβαια αν μπλέξεις μέσα σε στενά και μαχαλάδες (συνέβη και αυτό) εκεί σίγουρα χρειάζεσαι on off και αρκετή υπομονή.