Καλησπέρα παιδιά!
Καταρχάς 1000 ευχαριστώ για την προθυμία όλων. Πραγματικά το ευχαριστώ και εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον (με το καλό είτε με παπί είτε με μηχανή) να βρεθούμε κάποια στιγμή σε συνάντηση (ελάτε και προς Βόλο ρε δεν δαγκώνουμε).
Το μηχανάκι το πήγα σήμερα πρωί σε βουλκανιζατέρ αλλά και στον μάστορα (αυτοί οι δύο είναι φίλοι). Είμαι τυχερός στην ατυχία μου για ακόμα μια φορά μιας και ούτε ο σταυρός μπροστά (βάση τιμονιού πιρούνια κλπ) ούτε το ίδιο το τιμόνι πήρε μέντα! Έχει πάρει λίγο η ζάντα όμως μπροστά το οποίο με ακτινολόγηση θα φτιαχτεί. Δεν έχει στραβώσει σε σημείο να πεις θέλει νέα ζάντα. Το στήσαμε και στο δίποδο και ισιώσαμε το τιμόνι και το είδαμε μερικά μέτρα απο πίσω. Οι 2 ζάντες είναι ευθυγραμμισμένες κανονικά ωστόσο την ακτινολόγηση την θέλει.
Θα μου το αφήσεί ένα 25αρικο φιλική τιμή...τουλάχιστον μπορώ να πω οτι την γλίτωσα σχετικά και δεν θα χρειαστεί να δώσω για νέο σταυρό, τιμόνι, ζάντες, μπιχλιμπίδια κλπ. Στην οδήγηση σήμερα το πήρα μια βόλτα λίγο απο Άνω Βόλο που έχει στροφές. Δεν είναι οτι θα πέσει κάτω. Και οι 2 οι μάστορες το ίδιο μου είπανε οτι δεν πέφτεις είναι και ένα μέρος ψυχολογικό που φοβάσαι οτι θα φύγεις στον δρόμο. Και πράγματι στον δρόμο το μηχανάκι έχει μια αστάθεια μεν όπως είχα πει αλλά, πράγματι δεν είναι σε σημείο να σκοτωθώ κιόλας.
Ξαναλέω σας ευχαριστώ όλους πάντως για την προθυμία. Αναβάτης για αναβάτη...και αυτό είναι ωραίο...
Όσον αφορά το νέο παπί σκέφτηκα το άλλο...αφού ξεμπερδέψω με το Suzuki, θα μαζέψω παραπάνω λεφτά τον χειμώνα και προς άνοιξη σκέφτομαι να τσιμπήσω ένα Honda Astrea Grand 110 κουτί εντελώς. Το έχουνε ντελιβεράδες, βολτάκιδες, πιτσιρικάδες και ο ίδιος ο μάστορας το έχει ο γιος του. Είναι πράγματι ένα πολύ καλό μηχανάκι και στο γκάζι είναι παρόμοιο με ένα 125. Euro 3, ανταλλακτικά υπάρχουνε και είναι και πολύ πιο οικονομικό σε βενζίνες απο το Address. Αυτό, ναι το θέλω και θα έχω και παραπάνω καιρό μπροστά μου να μαζέψω λεφτά...αν βγάζω απο τα 280-300€ τον μήνα ένα 80αρικο στην άκρη (με 200-220€ την βγάζω και πάλι βέβαια με οικονομία...χειμώνας είναι πόσο θα βγάινω εξω) μέσα σε 6 μήνες θα έχω στην άκρη 480€ ένα 500αρικο χοντρικά...θα δώσω το δικό μου για 1000€, τα οποιά θα μπούνε προκαταβολή μαζί με τα λεφτά στην άκρη και τα υπόλοιπα με δόσεις.
Για να είμαι ειλικρινής για τα κινέζικα...δεν έχω κάτι με τα κινέζικα πραγματικά. Είχα κινέζικο και στο Λύκειο και μάλιστα οχι Daytona αλλά Yingxiang. Δεν μου έβγαλε θέματα μοτερικά. Τα πλαστικά του ναι. Για κλάματα ήτανε αλλά τότε δεν με ένοιαζε και πολύ. Δεν είμαι biased αλλά θα προτιμούσα να δώσω 200-300€ παραπάνω για ένα Ιαπωνικό η αλήθεια είναι.
Αύριο το πρωί θα αφήσω το μηχανάκι για την ακτινολόγηση και μετά έτοιμος να κατακτήσω τον Όλυμπο λογικά.
Επίσης τι άποψη έχετε για αυτό εδω το κουκλάκι;