Τη γνώμη σας παρακαλώ, περί κράνους...

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Bρηκα στο διαδυκτιο αυτη την εκθεση για τη χρηση του κρανους, που εγινε απ το Ελληνικο Ινστιτουτο Μοτοσυκλετας!!!!



Νομιζω "λαϊκιζει" καπως το κειμενο , χρησιμοποιωντας γενικα ορους , εκφρασεις και συμβουλες ισως αναχρονιστικες πλεον για την τελευταια εικοσαετια αλλα και για την αντιληψη των περισσοτερων πλεον .... "μηχανοβιων" .... παιδων .....! :cool:
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.165
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Έχει κάποιος dual sport κράνος ; Η συμπεριφορά με των αέρα πως είναι ; Εμφανισιακά μου αρέσουν
Εχω εγω το arai tourx 4 δοκιμασμενο μεχρι τα 160-170 με το γεισο δεν κουναει

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.023
Όνομα
George
Είχα έως τώρα τρία @ThanosP
Acerbis, Bell, Arai.
Ολα εκτός του Arai είχαν κακή αεροδυναμική με αποτέλεσμα σε συγκεκριμένες θέσεις η' σε πλάγιους ανέμους να δέχεσαι πιέσεις στον αυχένα λογο γεισου.
Στο Arai οτι λέει ο @esel , ακλόνητο.
Άλλη μελετη που δεν την βλέπεις αν δεν το δοκιμαδεις...
Το είχα φορέσει κάποτε 11 ώρες συνολικά σε μια μέρα κ κατέβηκα απλά ξεκούραστος.
Ότι πληρώνεις παίρνεις.
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.023
Όνομα
George
Σαφώς όλα αυτά δείχνουν ωραία, μουρατα κ γραφουν καλά στον φακό, όμως επειδή έχεις μότο που μπορείς να ταξιδεύεις με πολλά αν πάρεις επελεξε κάτι πολύ καλό γιατί αλλιως θα το μετανιώσεις.
Εγω το Bell το χω κρατήσει (καθότι πρόσφατα αγορασμένο) διότι ταξιδεύω με 100 γεγονός που δεν με ενοχλεί.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.707
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Ευχαριστώ παιδιά , το arai x4 φοβερο μου αρέσει . Προς το παρών το κράνος μου είναι καινούργιο , ίσως το επόμενο να πάω σε τέτοιο θα δούμε
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Έχει κάποιος dual sport κράνος ; Η συμπεριφορά με των αέρα πως είναι ; Εμφανισιακά μου αρέσουν
Έχει γνωστός μου το airoh commander και είναι αρκετά καλό!! Και όμορφο για εμένα!!
20361-airoh-commander-skill_1.jpg
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.707
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Έχει γνωστός μου το airoh commander και είναι αρκετά καλό!! Και όμορφο για εμένα!!
View attachment 30254
Πολύ ωραίο κ αυτό !!! Γενικά μαρεσουν και εμένα τουλάχιστον εμφανισιακά , είναι έτσι adventure Bike
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πολύ ωραίο κ αυτό !!! Γενικά μαρεσουν και εμένα τουλάχιστον εμφανισιακά , είναι έτσι adventure Bike
Την αεροδυναμική και την σταθερότητα των κλειστων χωρίς γείσο δεν την έχουν φυσικά αλλά μερικά είναι αξιοπρεπή!! Συνήθως αυτά που είναι στο πάνω ράφι τιμής!!
Είναι μουρατα και εξυπηρετεί πολλές φορές το γείσο αλλά θα πρέπει να δεις και τι σε βολεύει περισσότερο με τη χρήση που θα κάνεις με τη μηχανή σου!!
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.707
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Την αεροδυναμική και την σταθερότητα των κλειστων χωρίς γείσο δεν την έχουν φυσικά αλλά μερικά είναι αξιοπρεπή!! Συνήθως αυτά που είναι στο πάνω ράφι τιμής!!
Είναι μουρατα και εξυπηρετεί πολλές φορές το γείσο αλλά θα πρέπει να δεις και τι σε βολεύει περισσότερο με τη χρήση που θα κάνεις με τη μηχανή σου!!
Σωστά ! Είδωμεν στο μέλλον , προς το παρών είναι καινούργιο το κράνος μου όπως είπα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αναλυτική παρουσίαση: Nolan N70-2Χ / Ν70-2GT​

anoigma-web.jpg

Ανεξάρτητα εάν κινείσαι σε άσφαλτο ή χώμα, χειμώνα ή καλοκαίρι, το πολυμορφικό Nolan N70-2 μπορεί να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες σου, παρέχοντας άνεση αλλά και μέγιστη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.​

Η ιταλική Nolan ως ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές κρανών έχει προσφέρει σημαντικές καινοτομίες στον χώρο και μία από αυτές είναι τα πολυμορφικά κράνη. Από το 2009 γνωρίζει πώς ένα κράνος μπορεί να αλλάζει μορφή για να καλύψει ξεχωριστές ανάγκες και έτσι εξελίσσει διαρκώς την γκάμα της, στην κατηγορία που αυτή δημιούργησε. Για τον λόγο αυτό, το νέο Nolan Ν70-2 διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Το Ν70-2 GT είναι ιδανικό για τους λάτρεις των ταξιδιών και των ασφάλτινων μετακινήσεων, ενώ το Ν70-2Χ εισάγει όλα τα πλεονεκτήματα του πολυμορφικού κράνους και στη δημοφιλή κατηγόρια των Adventure.

uyt.jpg

Το Ν70-2 κατασκευάζεται από lexan polycarbonate όπως συνηθίζει η Nolan, καθώς το συγκεκριμένο υλικό απορροφά πολύ πιο αποτελεσματικά την ενέργεια μιας κρούσης σε σχέση με το ABS, μεταφέροντάς τη ομοιόμορφα σε όλη την επιφάνεια του κελύφους. Χρησιμοποιώντας εξελιγμένα υλικά και μεθόδους κατασκευής, υπερκαλύπτονται οι προδιαγραφές ECE 22.05 τόσο στην Full Face όσο και στην Jet μορφή, καθώς το Ν70-2GT έχει τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί σε έξι διαφορετικούς συνδυασμούς και το Ν70-2Χ σε οκτώ, ώστε να καλύπτονται όλες οι απαιτήσεις. Το κράνος ασφαλίζει στο κεφάλι του αναβάτη χάρη στο πατενταρισμένο σύστημα microlock με κλιπ μικρομετρικής ρύθμισης, ενώ διατίθεται σε 2 μεγέθη κελύφους και σε νούμερα από ΧΧS έως ΧΧΧL. Ακόμα ένα χαρακτηριστικό που εντυπωσιάζει είναι η πληθώρα διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών, αφού συναντάμε δεκαεπτά επιλογές για το GT και είκοσι για το Χ.
fhd.jpg

Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης σε όλες τις εποχές. Για την προστασία από το κρύο φροντίζουν τα αντιανεμικά ρυθμιζόμενα καλύμματα στην περιοχή του αυχένα αλλά και του πηγουνιού τα οποία αφαιρούνται, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες, το N70-2 μετατρέπεται σε jet με μία κίνηση αφαιρώντας το υποσιάγωνο ή ακόμα και την ζελατίνα. Η αφαιρούμενη ποιοτική επένδυση Clima Comfort σε συνδυασμό με τους τέσσερις αεραγωγούς που αποτελούν το σύστημα αερισμού, φροντίζουν ώστε το εσωτερικό να παραμένει δροσερό, σε όλες τις συνθήκες.
Συνδυάζοντας το ιταλικό design με την πρακτικότητα, το Ν70-2 διαθέτει μεγάλη αντιχαρακτική ζελατίνα για πλήρη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση (ενσωματωμένο pinlock), ενώ στο εσωτερικό του κράνους βρίσκεται το σύστημα VPS, μία μικρότερη φιμέ ζελατίνα η οποία επανέρχεται στην αρχική θέση με το πάτημα ενός κουμπιού. Η αφαίρεσή τους γίνεται χωρίς εργαλεία, ενώ στη συσκευασία υπάρχουν τα κατάλληλα καλύμματα για να μην αλλοιώνεται η σχεδίαση του κράνους όταν χρησιμοποιείται ως jet.
tret.jpg
Σχεδιασμένο σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογίες της Nolan, το N70-2 έχει έτοιμες υποδοχές για να εξοπλιστεί με τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας N-COM B902R & LR, B601 R, καθώς και με το καινοτόμο ESS (κόκκινο LED το οποίο τοποθετείται στο πίσω μέρος και ανάβει κατά το φρενάρισμα παίρνοντας εντολή από ειδικό αισθητήρα με επιταχυνσιόμετρο) αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα επίπεδα ασφάλειας.


Θα το βρείτε διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις στη Μπαξεβάνης Moto και στο www.baxevanismoto.com.
Τιμή απο: 268 - 398 ευρώ Ν70-2Χ / 241 - 324 ευρώ Ν70-2GT

Πηγη www.mototriti.gr
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Όταν πήρα το QV ήμουν ανάμεσα σ'αυτό και το Tour X4. Δε μετάνιωσα με την επιλογή μου, αλλά, guess what... θέλω και τ'άλλο!
Mία απο τα ίδια Βαγγέλη!! Αλλά είναι πολλά τα λεφτά φίλε μου για 2 κράνη ανω των 500 ευρώ......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή κράνους: Caberg Drift Evo​

Από την πίστα, το ταξίδι και μέσα στην πόλη​


Caberg-Drift-Evo-Storm-3.jpg

To Caberg Drift Evo, όπως αποκαλύπτει το όνομά του, είναι η εξέλιξη του Caberg Drift. Η μεγάλη διαφορά είναι πως το Evo έχει πιο σπορ προσανατολισμό από τον προκάτοχό του

Για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, η Caberg συνεργάστηκε με αναβάτες που τρέχουν σε διεθνή και εγχώρια πρωταθλήματα ταχύτητας. Η Moto Market μας παραχώρησε το Drift Evo για να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι, οδηγώντας για εκατοντάδες χιλιόμετρα το νέο κράνος της ιταλική εταιρείας. Πράγματι, μας κέρδισε με την πρώτη επαφή χάρη στον ωραίο σχεδιασμό και τα ευφάνταστα γραφικά του.

Οι διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων​

Πολλές και σημαντικές. Πρώτα απ’ όλα το κέλυφος που παράγεται πλέον σε δύο μεγέθη. Το γεγονός αυτό προάγει την καλύτερη εφαρμογή αλλά και την ασφάλεια και φυσικά αυτός που το φοράει δείχνει «πιο όμορφος», αφού αποφεύγεται το φαινόμενο του αναβάτη που το κεφάλι του είναι δυσανάλογο σε σχέση με το σώμα του. Το μικρότερο κέλυφος περιλαμβάνει τα μεγέθη από XS έως M και το μεγαλύτερο από L έως XXL. Φυσικά πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας ECE 22.05.

Caberg Drift Evo Storm 4


Από ένα σπορ κράνος δεν θα μπορούσε να λείπει και μια μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, κάτι που βελτιώνει τη σταθερότητα και την αεροδυναμική.

Εδώ να σημειώσουμε πως το Drift Evo Carbon Pro είναι πιστοποιημένο από την FIM για αγώνες. Αν και δείχνουν πανομοιότυπα στις φωτογραφίες, το Drift Evo δεν βρίσκεται στη σχετική λίστα.

Εξωτερικό κέλυφος​

Είναι κατασκευασμένο από fiber glass, Kevlar και Carbon. Η έκδοση που έχουμε στη διάθεσή μας είναι η Storm σε μαύρο, γκρι, πορτοκαλί fluo ματ (είναι διαθέσιμο και σε μπλε, γαλάζιο, πράσινο, κίτρινο fluo ματ). Πολύ ποιοτική εμφάνιση, με σπορ σχεδιασμό. Αυτά που θα θέλαμε πιο διακριτικά είναι τα δύο μεγάλα logo της εταιρείας και στις δύο πλευρές- έφτανε κατά τη γνώμη μας αυτό στο μέτωπο.

Caberg Drift Evo Storm 13


Ζελατίνα​

Είναι αντιχαρακτική, ψηλή και ευρεία για να παρέχει καλή ορατότητα, όπως όλα τα σπορ κράνη. Ο μηχανισμός ταχείας απελευθέρωσης DRIFT EVO επιτρέπει την αυτόματη ρύθμιση της ζελατίνας ώστε να εξασφαλίζεται στενή επαφή μεταξύ της ζελατίνας και της συσκευής αναδίπλωσης. Χάρη στον μηχανισμό της ζελατίνας με διπλή κίνηση ελατηρίου δεν είναι απαραίτητο να το ρυθμίσετε με το χέρι προκειμένου να αποφευχθεί η εισροή νερού ή αέρα. Επιπλέον, ο μοχλός στην αριστερή πλευρά του μηχανισμού βοηθά στο να σταματήσει τη θέση του προστατευτικού καλύμματος σε απόσταση 0,5 εκατοστών από το περίγραμμα της ζελατίνας για να αποφευχθεί ή να εξαλειφθεί ο θόρυβος, ο οποίος απορροφάται από τον άνεμο ενώ οδηγείτε ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες. Όταν ο μοχλός ανυψωθεί, το προστατευτικό κάλυμμα είναι κλειδωμένο για να αποφευχθεί το ξαφνικό άνοιγμα κατά τη διάρκεια μιας βόλτας ή πτώσης.
Το DRIFT EVO είναι επίσης εξοπλισμένο με μία διαφανή anti-scratch ζελατίνα, ένα Pinlock Max Vision για την αποφυγή θολώματος και ένα ενσωματωμένο DVT (Double Visor Tech) με αντιθαμβωτικό κάλυμμα.

Caberg Drift Evo Storm 14


Βάρος​

Σύμφωνα με τη ζυγαριά μας το βάρος του είναι 1.501 γραμμάρια. Είναι πολύ ελαφρύ, όπως και ο προκάτοχός του άλλωστε, και δεν μας κούρασε ακόμη και μετά από πολύωρη χρήση και πολλά «βάλε – βγάλε».

Θόρυβος​

Τα σπορ κράνη που προορίζονται για χρήση σε πίστα δεν διακρίνονται για τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Τουλάχιστον όχι όσο τα touring. Στον αντίποδα η προσοχή που δίνεται στην αεροδυναμική τους κάνει το σχεδιασμό τους πιο «λείο», με αποτέλεσμα να μην «εξέχουν» αεροτομές που δημιουργούν αντίσταση στον αέρα και κατ’ επέκταση θόρυβο. Στην πράξη δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με τα επίπεδα θορύβου του Drift Evo.

Caberg Drift Evo Storm 10


Εξαερισμός​

Υπάρχει ένα μεγάλος αεραγωγός στο πιγούνι και ακόμη ένας στην κορυφή του κράνους. Ο πρώτος δημιουργεί ένα φιλμ αέρα πίσω από τη ζελατίνα. Ο «κεντρικός» μέσω καναλιών στο κέλυφος στέλνει αέρα στο εσωτερικό του κράνους, ο οποίος αποβάλλεται από μια μικρή εξαγωγή ακριβώς πάνω από την αεροτομή. Όλα τα παραπάνω κλείνουν και ανοίγουν εύκολα ακόμη και με χειμερινό γάντι.

Ο αέρας που κυκλοφορεί μέσα στο κράνος είναι αρκετός για να μη ζεσταίνεστε. Όμως η ζελατίνα όταν υπάρχει υγρασία θολώνει, οπότε χρησιμοποιήστε το pinlock.

Caberg Drift Evo Storm 9


Σύστημα κλεισίματος​

Γίνεται με διπλό δακτύλιο D-ring, ο καλύτερος και ασφαλέστερος τρόπος κλεισίματος ενός κράνους.

Caberg Drift Evo Storm 7


Εφαρμογή​

Οι επενδύσεις του Drift Evo μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα και να πλυθούν. Η Caberg επανασχεδίασε τα «μάγουλα». Η επένδυση είναι αρκετά *****ή στο πρόσωπο και προσφέρει άνετη εφαρμογή που δεν έχει συμπιεστεί με τη χρήση, ενώ παραμένει εύκαμπτη στη φόρτωση και την απογείωση. Υπάρχει επίσης χώρος για ηχεία και μικρόφωνο.
Παρατηρήσαμε πως το καλούπι του είναι αρκετά μικρό. Μας έκανε το Large και μάλιστα ήταν πιο στενό από άλλα κράνη. Αν θελήσετε να το αποκτήσετε έχετε κατά νου πως μπορεί να χρειαστείτε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε συνήθως.

Caberg Drift Evo Storm 3


Συμπέρασμα​

Η Caberg κατασκεύασε ένα πολύ ποιοτικό κράνος σε πολύ ανταγωνιστική τιμή (290 ευρώ – Ιούνιος 2021). Με σπορ σχεδιασμό και μοντέρνα γραφικά μπορεί να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως λύση για κάποιον που θέλει ένα κράνος για πίστα αλλά και για δρόμο.

Μπορείτε να το αποκτήσετε και να δείτε περισσότερα στο eshop του Moto Market

Πηγη https://2wo.gr
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
406
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Κάτοχος gt air2 από το Μάρτιο. Μέχρι τώρα είχα xr 1000, Schubert c3 pro και shoei qwest. Όλα αυτά σε cbf 1000, το gt air2 σε tiger 800. Παρόλο που θεωρείται touring κράνος, δουλεύει καλύτερα ελαφρώς σκυμμένος. Όρθιος τελείως έχει λίγο θόρυβο παραπάνω. Υπ όψιν για όλα τα μεγάλα ταξίδια σε εθνική χρησιμοποιώ ακουστικά ή ωτοασπίδες. Ο πάνω αεραγωγός βάζει πολύ αέρα αλλά και θόρυβο. Ο κάτω μόνο θόρυβο, οπότε τον έχω κλειστό συνέχεια. Πολύ ζεστό κράνος για το καλοκαίρι ειδικά αν κλείσεις τη ζελατίνα. Το pinlock το έχω και το καλοκαίρι γιατί χωρίς αυτό θολώνει με τη μία από την αναπνοή αν βρεθείς σε θερμοκρασίες 20 βαθμών και κάτω. Η ζελατίνα βγαίνει λίγο δύσκολα για να καθαριστεί, καμία σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Παρά τον όγκο είναι καλά ζυγισμενο και σταθερό. Το λουράκι είναι λίγο κοντό με αποτέλεσμα αν φοράς χοντρό φουλάρι να πιάνει στη τελευταία γραμμή αν δε θες να σε πνίγει. Το αγόρασα 450 χωρίς να δοκιμάσω κάποιο άλλο καθαρά λόγω εταιρείας και προηγούμενης εμπειρίας. Αν έμπαινα στη διαδικασία δοκιμής με άλλα του ανταγωνισμού ίσως και να μη το είχα αγοράσει αλλά λόγω καραντίνας δεν υπήρχε η δυνατότητα αυτή.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Σκέφτομαι ν'αφήνω σιγά σιγά το Schuberth και να επιστρέφω στην αγαπημένη μου Arai.
Το μηχανάκι μου R1200GS του 2004. Κυρίως οδηγώ πόλη και μικρά ταξιδάκια-βόλτες εντός Ελλάδος.
Χώμα είχα αρχίσει να μπαίνω παλιότερα, πλέον καθόλου.
Τα μοντέλα που έχω κατά νου είναι:
1.


και 2.



Τι θα προτείνατε; Μήπως κάποιος έχει ένα από αυτά να πει εμπειρίες;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Το κίτρινο να φαίνεσαι από μακριά κατά τά άλλα και τα δύο είναι σούπερ
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μετά από 4 χρόνια χρήσης του gt air (καμμία διαφορά με το 2 πέραν ελάχιστων παρεμβάσεων αισθητικών) έχω να πώ

ΥΠΕΡ
1.To πιο ήσυχο κράνος που φόρεσα
2.το ανετότερο-καλύτερη εσωτερική επένδυση
3.η καλύτερη ποιότητα βαφής που έχω συναντήσει
4.το καλύτερο αντιηλιακό εσωτερικό τζαμάκι (σα ''κρύσταλλο'')
5.αρκετά καλός αερισμός

ΚΑΤΑ
1.χειρότερη ζελατίνα που φόρεσα ποτέ από άποψη ευαισθησίας σε αριθμό /βάθος γρατσουνιών (σα να ζωγράφισε πάνω του πιτσιρικάς με κατσαβίδι μπαταρίας) (50-60 ευρώ)
2.χειρότερο pinlock (ναι ,ακόμη και μετά από μικρορυθμίσεις στο βιδάκι που το κρατά θάμπωνε ακόμη και με ψιχάλα)
3.χειρότεροs μηχανισμός κατεβάσματος αντιηλιακής ζελατίνας (λύσιμο συνέχεια για να μη σκαλώνει)
4.αεραγωγοί είναι τόσο κακοσχεδιασμένοι που ψαρεύεις ολόκληρες μέλισσες-μύγες από μέσα τους το καλοκαίρι
5.έπεσε από 30 cm και έσπασε η βίδα που συγκρατεί την μεγάλη διάφανη ζελατίνα(30 ευρώ)

κράνος που με δίχασε πραγματικά....cdefghig
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom