2 travel on motorcycle
new member
- Δημοσιεύσεις
- 124
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
- BMW R100GS , Norden 901 Expedition , Bmw 1100GS
- Όνομα
- Ειρήνη + Κώστας
- Περιοχή
- Αθηνα
Καλησπέρα σε όλους . Τον Φεβρουάριο του 2013 κάναμε το πρώτο μακρινό μας ταξίδι νοικιάζοντας μοτοσυκλέτα στο εξωτερικό . Μέχρι τότε τα ταξίδια ήταν όπου μπορούσε να φτάσει κάποιος και να γυρίσει πίσω σε 3-4 εβδομάδες . Ευρώπη , Β. Αφρική , Μέση Ανατολή και κοντινές χώρες της Ασίας . Εγώ ήθελα να ταξιδεύω σε μακρινούς προορισμούς και ο Κώστας να ταξιδεύει με μοτοσυκλέτα . Η λύση λοιπόν ήταν ή να στέλνουμε τη μοτοσυκλέτα με cargo ή να νοικιάζουμε στον τόπο που πηγαίνουμε .
Φεβρουάριος 2013
Το μόνο σίγουρο μέχρι τον Ιανουάριο ήταν ότι τον Φεβρουάριο θα κάναμε ένα ταξίδι με μοτοσυκλέτα . Ο προορισμός είχε αλλάξει πολλές φορές … Από Παταγονία σε Περού ,από Κένυα σε Β. Αφρική …
Το ταξίδι σε Λάος-Καμπότζη το είχαμε απορρίψει 2 μήνες νωρίτερα γιατί αρχικά μας είχε φανεί ακριβό .
Πλησιάζοντας ο καιρός του ταξιδιού συμπεράναμε ότι τα έξοδα cargo για την μοτό ήταν πάρα πολλά για τις 15 διαθέσιμες μέρες μας και καταλήξαμε στην ενοικίαση . Και εδώ επανέρχεται ο προορισμός Λάος – Καμπότζη μόνο που προσθέσαμε και την Ταυλάνδη για 2 λόγους . Φτηνότερα αεροπορικά και πιθανότητα να βρούμε μηχανή .(Στο Λάος και στην Καμπότζη τα μηχανάκια ήταν εώς 250cc και χωρίς άδεια εξόδου από την χώρα. ) .Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε στη εύρεση μοτοσυκλέτας . Πουθενά δεν έδιναν τα απαραίτητα έγγραφα ώστε η μηχανή να περάσει από τη μια χώρα στην άλλη. Με τη βοήθεια του Internet βρήκαμε στην Ταυλάνδη το Bangkok Bikes Rental. Η απάντηση που μας ήρθε στο email ήταν ότι με extra χρέωση 10% θα μας έβρισκαν τα έγγραφα . Αγνοήσαμε τα υπόλοιπα απαντητικά email ότι ήταν αδύνατο να περάσει μια νοικιασμένη μοτοσυκλέτα από την Ταυλάνδη σε άλλη χώρα και στείλαμε προκαταβολή για να κλείσουμε το καλύτερο μηχανάκι του στόλου , ένα Kawasaki 650cc. Το ταξίδι ξεκινάει. Ταυλάνδη ,Καμπότζη, Λάος και ξανά Ταυλάνδη . 1 μοτοσυκλέτα , 2 επιβάτες , 3 χώρες , 15 ημέρες ,4600 km.
4 Φεβρουαρίου απογειωνόμαστε με πτήση της QATAR AIRWAYS μέσω DOHA .
Την επόμενη μέρα τα ξημερώματα πατάμε Ταυλάνδη και από το αεροδρόμιο πήραμε ένα ταξί για να μας πάει στο μαγαζί που είχαμε νοικιάσει την μοτοσυκλέτα. Μετά από πολύ ώρα και πολλούς γύρους το βρήκαμε και συναντήσαμε τον Andy. H αντιμετώπιση δεν ήταν η αναμενόμενη. Τα έγγραφα δεν ήταν έτοιμα και περιμέναμε την ιδιοκτήτρια της επιχείρησης να τα υπογράψει . Ζητούσαν εξτρα χρεώσεις για όλα (πιστωτική, χιλιόμετρα) και αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε βαλίτσες που δεν πήραμε για να πάρουμε τις σχάρες και να δέσουμε τις δικές μας. Η συμφωνία που πετύχαμε ήταν ότι μετά τα 2.500 χλμ. θα πληρώσουμε 2 baht για κάθε χλμ. Γύρω στις 12¨00 φεύγουμε από την Bangkok με πορεία προς τα σύνορα και στόχο το βράδυ να είμαστε Καμπότζη στο Siem Reap

. Οι πιθανότητες να βρεθεί η σωστή έξοδος από την πόλη είναι ελάχιστες. Οι πινακίδες δεν είναι στα Αγγλικά , οι μοτοσυκλέτες απαγορεύεται να κινούνται πάνω στις γέφυρες ταχείας κυκλοφορίας αλλά πρέπει να χρησιμοποιούν παράλληλους δρόμους και η κυκλοφορία είναι ένα χάος. Η πόλη που ψάχνουμε πριν τα σύνορα λέγεται Chanchoenchao και μέσα σε 3 ώρες ρωτήσαμε τουλάχιστον 50 φορές που βρίσκεται παίρνοντας νοηματικές απαντήσεις πολλές φορές αντίθετες. Ευτυχώς κάποια στιγμή ώρες αργότερα είδαμε και μια πινακίδα! Η ζέστη και η υγρασία ήταν αφόρητη με τα ρούχα της μηχανής . Κάναμε στάσεις σε τοπικά μαγαζιά για νερό και noodles και συνεχίζαμε με ένα μικρό φόβο ότι είχαμε κάνει κάποιο λάθος .


Οι πρώτες πινακίδες για τα σύνορα φάνηκαν και λίγη ώρα αργότερα ήμασταν έτοιμοι να αφήσουμε την Ταυλάνδη. Στα σύνορα όμως οι υπάλληλοι δεν ήταν σίγουροι ότι η μηχανή μπορούσε να περάσει και το έψαχναν, το έψαχναν… Τελικά αφού ο Κώστας επιστράτευσε τη γοητεία του μας έδωσαν άδεια και κάποια νέα έγγραφα .

Πρώτη φορά Καμπότζη λοιπόν ...

Φεβρουάριος 2013
Το μόνο σίγουρο μέχρι τον Ιανουάριο ήταν ότι τον Φεβρουάριο θα κάναμε ένα ταξίδι με μοτοσυκλέτα . Ο προορισμός είχε αλλάξει πολλές φορές … Από Παταγονία σε Περού ,από Κένυα σε Β. Αφρική …
Το ταξίδι σε Λάος-Καμπότζη το είχαμε απορρίψει 2 μήνες νωρίτερα γιατί αρχικά μας είχε φανεί ακριβό .
Πλησιάζοντας ο καιρός του ταξιδιού συμπεράναμε ότι τα έξοδα cargo για την μοτό ήταν πάρα πολλά για τις 15 διαθέσιμες μέρες μας και καταλήξαμε στην ενοικίαση . Και εδώ επανέρχεται ο προορισμός Λάος – Καμπότζη μόνο που προσθέσαμε και την Ταυλάνδη για 2 λόγους . Φτηνότερα αεροπορικά και πιθανότητα να βρούμε μηχανή .(Στο Λάος και στην Καμπότζη τα μηχανάκια ήταν εώς 250cc και χωρίς άδεια εξόδου από την χώρα. ) .Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε στη εύρεση μοτοσυκλέτας . Πουθενά δεν έδιναν τα απαραίτητα έγγραφα ώστε η μηχανή να περάσει από τη μια χώρα στην άλλη. Με τη βοήθεια του Internet βρήκαμε στην Ταυλάνδη το Bangkok Bikes Rental. Η απάντηση που μας ήρθε στο email ήταν ότι με extra χρέωση 10% θα μας έβρισκαν τα έγγραφα . Αγνοήσαμε τα υπόλοιπα απαντητικά email ότι ήταν αδύνατο να περάσει μια νοικιασμένη μοτοσυκλέτα από την Ταυλάνδη σε άλλη χώρα και στείλαμε προκαταβολή για να κλείσουμε το καλύτερο μηχανάκι του στόλου , ένα Kawasaki 650cc. Το ταξίδι ξεκινάει. Ταυλάνδη ,Καμπότζη, Λάος και ξανά Ταυλάνδη . 1 μοτοσυκλέτα , 2 επιβάτες , 3 χώρες , 15 ημέρες ,4600 km.
4 Φεβρουαρίου απογειωνόμαστε με πτήση της QATAR AIRWAYS μέσω DOHA .

Την επόμενη μέρα τα ξημερώματα πατάμε Ταυλάνδη και από το αεροδρόμιο πήραμε ένα ταξί για να μας πάει στο μαγαζί που είχαμε νοικιάσει την μοτοσυκλέτα. Μετά από πολύ ώρα και πολλούς γύρους το βρήκαμε και συναντήσαμε τον Andy. H αντιμετώπιση δεν ήταν η αναμενόμενη. Τα έγγραφα δεν ήταν έτοιμα και περιμέναμε την ιδιοκτήτρια της επιχείρησης να τα υπογράψει . Ζητούσαν εξτρα χρεώσεις για όλα (πιστωτική, χιλιόμετρα) και αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε βαλίτσες που δεν πήραμε για να πάρουμε τις σχάρες και να δέσουμε τις δικές μας. Η συμφωνία που πετύχαμε ήταν ότι μετά τα 2.500 χλμ. θα πληρώσουμε 2 baht για κάθε χλμ. Γύρω στις 12¨00 φεύγουμε από την Bangkok με πορεία προς τα σύνορα και στόχο το βράδυ να είμαστε Καμπότζη στο Siem Reap

. Οι πιθανότητες να βρεθεί η σωστή έξοδος από την πόλη είναι ελάχιστες. Οι πινακίδες δεν είναι στα Αγγλικά , οι μοτοσυκλέτες απαγορεύεται να κινούνται πάνω στις γέφυρες ταχείας κυκλοφορίας αλλά πρέπει να χρησιμοποιούν παράλληλους δρόμους και η κυκλοφορία είναι ένα χάος. Η πόλη που ψάχνουμε πριν τα σύνορα λέγεται Chanchoenchao και μέσα σε 3 ώρες ρωτήσαμε τουλάχιστον 50 φορές που βρίσκεται παίρνοντας νοηματικές απαντήσεις πολλές φορές αντίθετες. Ευτυχώς κάποια στιγμή ώρες αργότερα είδαμε και μια πινακίδα! Η ζέστη και η υγρασία ήταν αφόρητη με τα ρούχα της μηχανής . Κάναμε στάσεις σε τοπικά μαγαζιά για νερό και noodles και συνεχίζαμε με ένα μικρό φόβο ότι είχαμε κάνει κάποιο λάθος .


Οι πρώτες πινακίδες για τα σύνορα φάνηκαν και λίγη ώρα αργότερα ήμασταν έτοιμοι να αφήσουμε την Ταυλάνδη. Στα σύνορα όμως οι υπάλληλοι δεν ήταν σίγουροι ότι η μηχανή μπορούσε να περάσει και το έψαχναν, το έψαχναν… Τελικά αφού ο Κώστας επιστράτευσε τη γοητεία του μας έδωσαν άδεια και κάποια νέα έγγραφα .

Πρώτη φορά Καμπότζη λοιπόν ...

Τελευταία επεξεργασία: