ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.261
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.350
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πολλα λαδια εχει ο δρομος δεν πιστευω να ειναι απο το ducati Rolling

Τα λάδια είναι σαν τα σημάδια του αρσενικού σκύλου πριν πάρει .... σβαρνα τα γιαπωνέζικα θηλυκα , το νου σου ....! Tooth
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Πολλα λαδια εχει ο δρομος δεν πιστευω να ειναι απο το ducati Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
Το παραλένε αυτό με τα ducati και τα λάδια, φτάνει πχια αυτή η υπερβολή!!!1!!2

τρία λίτρα λάδι παίρνει, πόσο δρόμο να λερώσουν δλδ;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν αγόραζα ένα δίχρονο να παίζω με τα ζιγκλέρ βάλε βγάλε στην πλατεία , τι το ήθελα το 4χρονο .....! facepalm 2Tooth

View attachment 42437
View attachment 42438
View attachment 42439
-Καλημέρα σας, για το Ντουκάτι στην αγγελία τηλεφωνώ
-Καλημέρα
-Να κάνω μερικές ερωτήσεις;
-Βεβαίως
-Πόσες ώρες λειτουργίας έχει μετά την γενική ανακατακατασκευή;
-Εεε.....
-Και πόσες μέρες λυμένο σε τεύχη;
-Ρε άει...!
-Το πουλάτε και σε κομμάτια; Θέλω το πλαίσιο να το κρεμάσω στον τοίχο στο μπαράκι μου. Τον κινητήρα όχι, θα πέφτουν λάδια στα ποτά των πελατών.
-Κλακ.....τοοουυυυτ.....τοοοουτ
-Ναι! Με ακούτε;

ooops
 

konstantinos_vita

new member
Δημοσιεύσεις
131
Ηλικία
44
Περιοχή
Φλωρινα
Μοτοσυκλέτα
ι ελ 250 και ένα εφ800 ες τι.
Όνομα
Konstantinos
Καλημέρες σε όλους!!! ξέρετε τι έκανα σήμερα; βασικά χθες. Πέρασα συναγερμό στο bmw. Έφαγα ένα 4ωράκι βέβαια γιατί είχα και τα πιτσιρίκια δίπλα μου, αλλά τα κατάφερα.
Κάτι φισες που υποτίθεται έψαχνα και θα με βοηθούσαν οι άνθρωποι της βελμαρ ή της patrol, ε φέξε μου και γλυστρισα. Δε λένε τίποτα. Ως γνωστόν, αν σε τρώει ο κ.... σου, μη περιμένεις να σε ξύσει άλλος
Καλή βδομάδα να χουμε!!! Teary Eyes Waving Bye Smileys drinking beer Emoticon
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.488
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Καλημέρες σε όλους!!! ξέρετε τι έκανα σήμερα; βασικά χθες. Πέρασα συναγερμό στο bmw. Έφαγα ένα 4ωράκι βέβαια γιατί είχα και τα πιτσιρίκια δίπλα μου, αλλά τα κατάφερα.
Κάτι φισες που υποτίθεται έψαχνα και θα με βοηθούσαν οι άνθρωποι της βελμαρ ή της patrol, ε φέξε μου και γλυστρισα. Δε λένε τίποτα. Ως γνωστόν, αν σε τρώει ο κ.... σου, μη περιμένεις να σε ξύσει άλλος
Καλή βδομάδα να χουμε!!! Teary Eyes Waving Bye Smileys drinking beer Emoticon
Ωραίος.
Καμία φωτό τράβηξες με τη διαδικασία;
 

konstantinos_vita

new member
Δημοσιεύσεις
131
Ηλικία
44
Περιοχή
Φλωρινα
Μοτοσυκλέτα
ι ελ 250 και ένα εφ800 ες τι.
Όνομα
Konstantinos
Ωραίος.
Καμία φωτό τράβηξες με τη διαδικασία;
Δυστυχώς όχι, μη βαράτε, δε ξέρω γιατί, αν και συνήθως τραβάω από κάτι τέτοια. Αλλά αν θέλει κανείς βοηθάω.
Η μονάδα με προβληματίζει μόνο πόσο καλά στερεώθηκε, όποτε σκέφτομαι να την πιάσω με διπλής όψης πάνω στο πλαστικό που βρίσκεται κάτω από το πίσω αριστερά κάλυμμα στην ουρά.
Καλά, το συντακτικό μου σκίζει.
 

konstantinos_vita

new member
Δημοσιεύσεις
131
Ηλικία
44
Περιοχή
Φλωρινα
Μοτοσυκλέτα
ι ελ 250 και ένα εφ800 ες τι.
Όνομα
Konstantinos
Ούτε συναγερμό, ούτε καν προεγκατάσταση για κούμπωμα του εργοστασιακού. Όλα τα καλώδια τραβήχτηκαν από την αρχή.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.488
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Καταρχήν καλωσήρθες στην No1 motoparea.
Απ' όσο ξέρω όχι κανείς δεν έχει προβεί σε ενοικίαση.
Αυτό που ξέρω είναι ότι το 1250 το νοικιαζειγυρω στα 120 ευρά την ημέρα.
Λογικά μιας που το θες για εβδομάδα θα το πάρεις φθηνότερα και χωρίς χιλιομετρικους περιορισμούς.
Πάρε ένα τηλ αν θες και μετά ενημερώνεις και το ποστ εδώ.
 

supergirl

new member
Δημοσιεύσεις
2
Ηλικία
54
Περιοχή
athens
Όνομα
BMW
Καταρχήν καλωσήρθες στην No1 motoparea.
Απ' όσο ξέρω όχι κανείς δεν έχει προβεί σε ενοικίαση.
Αυτό που ξέρω είναι ότι το 1250 το νοικιαζειγυρω στα 120 ευρά την ημέρα.
Λογικά μιας που το θες για εβδομάδα θα το πάρεις φθηνότερα και χωρίς χιλιομετρικους περιορισμούς.
Πάρε ένα τηλ αν θες και μετά ενημερώνεις και το ποστ εδώ.
Πήρα τηλέφωνο.
Όντως έκανε καλύτερη προσφορά.
Θα το δοκιμάσω την επόμενη εβδομάδα και θα σας ενημερώσω!
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.428
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αλλαγή λαδιώνε και φίλτρου (πάντα) στο ΓΣ στα 6.500 χλμ.

IMG_20220225_101758.jpg

Ξανάβαλα τα Motorex γιατί τα είχα καβάτζα από καιρό,αλλά για να πω την αλήθεια δεν με ικανοποίησαν πλήρως,από τα 5.000 χλμ το κιβώτιο σκλήρυνε και η νεκρά ήταν δύσκολη.Με την επόμενη αλλαγή επιστρέφουμε στα καλά Liqui.
Πάντως δεν έκαψε ούτε σταγόνα,4 λίτρα ακριβώς βγήκαν τα παλιά! :cool:

ΥΓ Το κερασάκι ήταν όταν τελείωσα και άρχισα την καθαριότητα και να μαζεύω τα εργαλεία, κοιτάζω κάτω ένα στρογγυλό πραματάκι,το μαζεύω,ήταν το o-ring της κάτω τάπας,το μπρούτζινο! Είχε λακίσει νωρίτερα και απρόσεκτα έβαλα κατόπιν τη βίδα χωρίς τη ροδέλα.
Τώρα??
Επιστρατεύτηκε λεπόν η παλιά μέθοδος του κ...δάχτυλου.Το ένα χέρι ξεβίδωνε αργά τη βίδα και το άλλο ήταν stand by.Μόλις ξεβιδώθηκε εντελώς την τράβηξα γρήγορα και ακαριαία έβαλα το άλλο δάχτυλο να σταματήσω τα λάδια προτού τρέξουν! Tooth
Με το ελευθερο χέρι πέρασα τη ροδέλα στη βίδα και αντίστροφα πλέον και εν τάχει την έβαλα στη θέση της.Το κόλπο έπιασε και στη λεκάνη πρόλαβαν να τρέξουν καμμιά 50ριά γραμμ. μόνο.Dancing
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.297
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Αλλαγή λαδιώνε και φίλτρου (πάντα) στο ΓΣ στα 6.500 χλμ.

View attachment 42591

Ξανάβαλα τα Motorex γιατί τα είχα καβάτζα από καιρό,αλλά για να πω την αλήθεια δεν με ικανοποίησαν πλήρως,από τα 5.000 χλμ το κιβώτιο σκλήρυνε και η νεκρά ήταν δύσκολη.Με την επόμενη αλλαγή επιστρέφουμε στα καλά Liqui.
Πάντως δεν έκαψε ούτε σταγόνα,4 λίτρα ακριβώς βγήκαν τα παλιά! :cool:

ΥΓ Το κερασάκι ήταν όταν τελείωσα και άρχισα την καθαριότητα και να μαζεύω τα εργαλεία, κοιτάζω κάτω ένα στρογγυλό πραματάκι,το μαζεύω,ήταν το o-ring της κάτω τάπας,το μπρούτζινο! Είχε λακίσει νωρίτερα και απρόσεκτα έβαλα κατόπιν τη βίδα χωρίς τη ροδέλα.
Τώρα??
Επιστρατεύτηκε λεπόν η παλιά μέθοδος του κ...δάχτυλου.Το ένα χέρι ξεβίδωνε αργά τη βίδα και το άλλο ήταν stand by.Μόλις ξεβιδώθηκε εντελώς την τράβηξα γρήγορα και ακαριαία έβαλα το άλλο δάχτυλο να σταματήσω τα λάδια προτού τρέξουν! Tooth
Με το ελευθερο χέρι πέρασα τη ροδέλα στη βίδα και αντίστροφα πλέον και εν τάχει την έβαλα στη θέση της.Το κόλπο έπιασε και στη λεκάνη πρόλαβαν να τρέξουν καμμιά 50ριά γραμμ. μόνο.Dancing
Εκπαιδευμένο δάχτυλο!!
Κλείνει τρύπες άμεσα και αεροστεγώς!!!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σήμερα ασχολήθηκα με το σώμα ψεκασμού. Ρεπάρω που ρεπάρω, έχει και βροχερή μέρα (τουλάχιστον όχι πολύ κρύο), ήθελα να το λύσω και να το καθαρίσω σωστά αυτή τη φορά, μπας και στρώσει το θέμα του ρελαντί. Δεν είχα βαλθεί ποτέ να το λύσω και να το καθαρίσω όπως πρέπει. Και έτσι είπα να το δοκιμάσω σήμερα....έβγαλα τα πλαστικά, το φιλτροκούτι και ξεκίνησα. Προληπτικά έβγαλα και την μπαταρία.

Αρχικά, έβγαλα τις ντίζες του γκαζιού.



Έπειτα αφαίρεσα τις φίσες του TPS και της βαλβίδας ρελαντί (ISC valve). Το TPS δεν πρέπει να αφαιρεθεί εντελώς, έχει συγκεκριμένη ρύθμιση από το εργοστάσιο. Η βαλβίδα ρελαντί δεν έχει θέμα αλλά με προσοχή όλες οι κινήσεις που έκανα.



Αφού τελείωσα με αυτά, ξεβίδωσα τις δυο βίδες που μένουν και έβγαλα το σώμα ψεκασμού.



Από την μπροστινή μεριά δεν είχε τόσο θέμα, αλλά πίσω από την πεταλούδα ήτανε κατράμι. Ξεβίδωσα και την βαλβίδα ISC και....



Η δίοδος ρελαντί τίγκα στην μαυρίλα και η ίδια η βαλβίδα δεν ήτανε σε καλύτερη κατάσταση:


Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι βηματικό μοτέρ που δουλεύει με βάση τα σήματα που λαμβάνει από την ECU, ανοιγοκλείνοντας ανάλογα. Η βίδα ρύθμισης, απλά επιστρέπει να περνάει περισσότερος ή λιγότερος αέρας όταν η μηχανή βρίσκεται στο ρελαντί ή σε χαμηλές στροφές.

Πήρα σπρέι και ξεκίνησα το καθάρισμα...τα καθάρισα όλα όσο καλύτερα μπορούσα



Και από την πίσω μεριά...



Οι δυο μικρές τρύπες από ότι φαίνεται είναι για τον αισθητήρα πίεσης (IAP) και για της θερμοκρασίας (ΙΑΤ). Ψέκασα αρκετά και στην δίοδο ρελαντί.



Έφυγε αρκετή μάκα από την βαλβίδα...με ένα *****ό πανάκι και χαλαρές κινήσεις την καθάρισα όσο δεν πήγαινε άλλο. Καθάρισα και τον λαιμό εισαγωγής όσο μπορούσα.



Το σώμα είναι έτοιμο για επανατοποθέτηση! Κούμπωσα ξανά τo ISC, βίδωσα το σώμα στον λαιμό, σύνδεσα τα καλώδια της βαλβίδας και του TPS και πέρασα ξανά τις ντίζες γκαζιού. Με παίδεψε λίγο αυτό, αλλά το βρήκα πως γίνεται. Αφού το ξαναέβαλα έριξα λίγο σπρέι στην ένωση λαιμού-σώματος, δεν το τραβάει άρα κούμπωσε σωστά.

Like new!



Γυρνάω διακόπτη, βάζω μπρος, δυσκολεύεται στην αρχή....το αφήνω κάνα 10λεπτο να δουλέψει, να φύγει εντελώς ότι υγρό καθαριστικού έμεινε μέσα και μετά έστρωσε. Το πήγα δοκιμαστικά μια βόλτα κοντά στην γειτονιά.

Το ρελαντί είναι σταθερό όπως πρέπει, χωρίς αρρυθμίες ή περίεργες αυξομειώσεις. Η απόκριση του γκαζιού άμεση, στις χαμηλές τραβάει πολύ πιο γεμάτα, ξεκινάει αμέσως από στάση και στο άνοιγμα δουλεύει ομαλά. Επίσης ο ήχος της εισαγωγής άλλαξε, είναι πιο καθαρός. Νομίζω το κατάφερα...και έμαθα και πως να λύνω το σώμα.

@Aggelos 1969 σε ευχαριστώ για την βοήθεια!!! Thank
 
Top Bottom