No , no , no at all .... listen the true story.....
2016 μ.χ. Παργα.
Νταλα ζεστη ηλιος αυτοκινητα πηχτρα ..... το Ducati Pantah SL 600 ... αραγμενο για υπνο στο παρκινγκ του ξενοδοχειου πανω στο βουνο και ΄γω να ιδρωνω ποδαρατος και φαγωμενος ανεβα-κατεβα .... το βουνο....!
Νοικιασμα λοιπον σκουτερ 125 cc , αυτο ηταν μου ελυσε τα χερια.
Σαγιωναρα , καπελο , μαγιω, πετσετα και βουρ σε ολες τις παραλιες
μεσα στο στριμωξιδι των ατελειωτων αυτοκινητων.
2017 μ.χ.
Μετα απο την εμπειρια της Παργας
αγοραστηκε το Sh 300i που γυρισε ολη την Ελλαδα .... απο Ξανθη μεχρι Κρητη.
Πουληθηκε το 2018 επειδη
μου εμεινε πεσκεσι και το Cbf 250 απο τον υιο, ο οποιος εφυγε Αγγλια.
Σκυλος μαυρος το Cbf 250 , ενα ιδανικοτατο lowest cost μηχανακι, ( plus 16λιτρο ντεποζιτο και μονοσοκ αναρτηση) που βαδισε πανω στα χναρια του Sh 300i δουλευοντας ωρες ατελειωτες. ( Αθηνα-Δραμα σερί , Μολιστα Κονιτσα-Αθηνα σερι ..... με κατι καφεδες σταση βεβαια .....)
2021 μ.χ.
Εχοντας σιχαθει και ολοκληρωτικα πλεον αυτο που καποτε με γοητευε, το πατα-ασε συμπλεκτη ειτε μηχανη , ειτε στο I.X .... ανεβασε 1η, 2α, 3η και ξανακατεβασε 3η,2α,1η ... μεσα στην κινηση της Αθηνας, ( οπου θα κανω minimum 40-50 km καθημερινα λογω συνταγης γιατρου ...
) , η μονη λυση ηταν ξανα
η αυτοματη μεταδοση.
Μεταξυ του αυτοματου NC 750x που ειναι ομως καθαρα μοτοσυκλετα ,
οποτε και το εκρινα κατω απο αυτο το πρισμα αγορας (βαρος, αλογα , φρενα , ευελιξια κ.λ.π) τελικα κατεληξα στο ελαφρυτερο και ευελικτο Sh 350i , με σοβαροτατο μειονεκτημα την αναρτηση του κυριως.
Αλλα πλεονεκτηματα του εν σχεση με το Cbf 250 , η μεγαλυτερη ιπποδυναμη αρα και η μ.ω.τ για ταξιδια , αρκετοι πρακτικοι χωροι,
αμεση χειμωνιατικη προστασια (βροχη , νερα , αερας ) για τις κοντινες αγγαρειες .... καφετερια , ψωνια , κουβαλημα ανταλλακτικων στο συνεργειο του ducati...!
Τhe End