Γιατί το μηχανάκι το έφτασες σε ένα επίπεδο Χ και ήδη έχεις δώσει χάνοντας χρήματα το προηγούμενο.Γιατί Μητσάρα;
Ρε θα το χτυπήσω αλύπητα..Γιατί το μηχανάκι το έφτασες σε ένα επίπεδο Χ και ήδη έχεις δώσει χάνοντας χρήματα το προηγούμενο.
Αν έβγαζε αυτό που περίμενες θα έλεγα Μάνο έκλεισες.-
Δεν το βγάζει.Ποια η αναβάθμιση λοιπόν;
Μόνος θυμάσαι έκανες κουβέντα προ ολίγων εβδομάδων για πιθανή αλλαγή προς την κατεύθυνση της άνεσης.Ειχες βρει αγοραστή... και έκανες πίσω.Μεγειά σου και μαζί σου εγώ.
Τώρα τι μελετάς;
Την αλλαγή... στα ίδια;
Εγώ δεν κερδίζω ούτε χάνω Μάνο μου.
Εσύ να είσαι ΟΚ σε όλα θέλω.
Επιμένω ,αυτό που έρχεται είναι πιο άσχημο από αυτό που έχεις.Ρε θα το χτυπήσω αλύπητα..
Κάτι λείπει.Επιμένω ,αυτό που έρχεται είναι πιο άσχημο από αυτό που έχεις.
Άσε που κάτι δεν με κολλάει στις δύο αυτές φωτο
Πώς κατάφεραν ένα όμορφο μηχανάκι να το κάνουν χειρότερο οπτικά κι από τα τελευταία κινέζικα πρότζεκτ δεν μπορώ να το καταλάβω.Κάτι λείπει.
Σε πιάνω 100%..
![]()
Συνεχίζει στο "καγκουρικο στυλ" και πολύ δύσκολα θα τραβήξει χιλιομετροφάγους ταξιδιώτες.Πώς κατάφεραν ένα όμορφο μηχανάκι να το κάνουν χειρότερο οπτικά κι από τα τελευταία κινέζικα πρότζεκτ δεν μπορώ να το καταλάβω.
Τέρμα αντιγραφή μουλτι ,αλλά στο πέρασε και δεν ακούμπησε
Και συ τέκνον Βρούτε ασχολείσαι με οπίσθια?Το μόνο εφάμιλλο που βρήκα..
![]()
Οι γυναίκες το έχουν χάσει.-
Είμαι πολύ προσεκτικός Αθανασιε.Και συ τέκνον Βρούτε ασχολείσαι με οπίσθια?
Ναι μύτη ανέβασες, αλλά καρβέλια ονειρευεσαι...Είμαι πολύ προσεκτικός Αθανασιε.
Εγώ μύτη ανέβασα 100%
Μα δεν πάει να πιάσει αυτούς.. Η yamaha είχε ανέκαθεν γρήγορα μεκανακια.Δεν είναι ούτε πενφε ούτε χοντα, σε καγκουρες απευθυνεταιΣυνεχίζει στο "καγκουρικο στυλ" και πολύ δύσκολα θα τραβήξει χιλιομετροφάγους ταξιδιώτες.
Θα επιμείνω σε αυτό.Οι χιλιομετροφάγοι δεν κοιτούν τελικές αλλά πάτημα κι άνεση.Δεν θα ασχοληθούν με τα κιλά επισης,αρκεί να μην φαίνονται εν κινήσει..
Κι τα Kawa ήταν συχνά για καγκουρες αλλά θα συμφωνήσω. Έπρεπε να βρεθεί ο αντικατάστασης των tdm.Μα δεν πάει να πιάσει αυτούς.. Η yamaha είχε ανέκαθεν γρήγορα μεκανακια.Δεν είναι ούτε πενφε ούτε χοντα, σε καγκουρες απευθυνεται
Ακριβώς.. Για τους πιο ταξιδιαρηδες έχει και tenere 1200.. Μπας και κλέψει κάνα κατατρεγμενο πεμφεδακιαΚι τα Kawa ήταν συχνά για καγκουρες αλλά θα συμφωνήσω. Έπρεπε να βρεθεί ο αντικατάστασης των tdm.
Πολύ ανώτερο μηχανάκι φυσικά.[/QUOTE
Θεωρώ πως τα gs είναι κατεστημένο πια. Το tenere, αν και είναι ένα από τα καλύτερα Touring, είχε απέναντι του έναν ογκόλιθο...Ακριβώς.. Για τους πιο ταξιδιαρηδες έχει και tenere 1200.. Μπας και κλέψει κάνα κατατρεγμενο πεμφεδακια
Εγω θα το προτιμουσα απ το gs αν ειχα μπικικινια και ημουν φαν των mega onoffΘεωρώ πως τα gs είναι κατεστημένο πια. Το tenere, αν και είναι ένα από τα καλύτερα Touring, είχε απέναντι του έναν ογκόλιθο...
αυτο ξαναπεστο..Το tenere είναι χάρμα ιδέσθαι + καλός ταξιδευτής.Άνετα το χτύπαγα και σε τιμή χώμα.
Απλώς αν καλομάθεις με τα πατήματα του gs δεν αλλάζεις εύκολα.
Εχουν, απλά δεν έχουν χρηματοδοτικα τζάμπα όπως οι απόγονοι του Αλαριχου..Εγω θα το προτιμουσα απ το gs αν ειχα μπικικινια και ημουν φαν των mega onoff
οπως πηρα και το fjr...αλλα μου βγηκε πολυ πολεμικο..
Στην τοuring κατηγορια (οχι mega ονοφφ) δεν εχουν οι ιαπωνες μηχανακια....για αυτο αναγκαστικα καβαλαμε την πομωνα!
Συνεχίζει στο "καγκουρικο στυλ" και πολύ δύσκολα θα τραβήξει χιλιομετροφάγους ταξιδιώτες.
Θα επιμείνω σε αυτό.Οι χιλιομετροφάγοι δεν κοιτούν τελικές αλλά πάτημα κι άνεση.Δεν θα ασχοληθούν με τα κιλά επισης,αρκεί να μην φαίνονται εν κινήσει..