- Δημοσιεύσεις
- 26.549
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ
Το ICE είναι ένας τύπος μονάδας ισχύος που χρησιμοποιεί την ενέργεια που απελευθερώνεται ως αποτέλεσμα της καύσης καυσίμου (βενζίνη, αέριο ή ντίζελ). Ο μηχανισμός κυλίνδρου-εμβόλου, μέσω της ράβδου σύνδεσης στροφαλοφόρου, μετατρέπει τις παλινδρομικές κινήσεις σε περιστροφικές.
Η ισχύς της μονάδας ισχύος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ένας από αυτούς είναι ο λόγος συμπίεσης. Ας εξετάσουμε τι είναι, πώς επηρεάζει τα χαρακτηριστικά ισχύος ενός αυτοκινήτου, πώς να αλλάξει αυτήν την παράμετρο και επίσης πώς το CC διαφέρει από τη συμπίεση.
ΤΥΠΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ (ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΜΒΟΛΟΥ)
Πρώτον, εν συντομία για τον ίδιο τον λόγο συμπίεσης. Προκειμένου το μείγμα αέρα-καυσίμου όχι μόνο να αναφλεγεί, αλλά και να εκραγεί, πρέπει να συμπιεστεί. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση δημιουργείται ένα σοκ, το οποίο θα μετακινήσει το έμβολο μέσα στον κύλινδρο.
Ένας εμβολοφόρος κινητήρας είναι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, με βάση τον οποίο επιτυγχάνεται η διαδικασία απόκτησης μηχανικής δράσης με την επέκταση του όγκου λειτουργίας του καυσίμου. Όταν καίγεται καύσιμο, ο απελευθερωμένος όγκος αερίων ωθείται από τα έμβολα και λόγω αυτού περιστρέφεται ο στροφαλοφόρος άξονας. Αυτός είναι ο πιο κοινός τύπος κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο λόγος συμπίεσης υπολογίζεται χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο τύπο: CR = (V + C) / C
V - ο όγκος λειτουργίας του κυλίνδρου
C είναι ο όγκος του θαλάμου καύσης.
Αυτοί οι κινητήρες αποτελούνται από πολλαπλούς κυλίνδρους στους οποίους τα έμβολα συμπιέζουν καύσιμα σε θάλαμο καύσης. Η αναλογία συμπίεσης καθορίζεται από την αλλαγή στον όγκο του χώρου μέσα στον κύλινδρο στις ακραίες θέσεις του εμβόλου. Δηλαδή, η αναλογία του όγκου του χώρου κατά την έγχυση του καυσίμου και του όγκου όταν αναφλέγεται στον θάλαμο καύσης. Ο χώρος μεταξύ του κάτω και του άνω νεκρού κέντρου του εμβόλου ονομάζεται όγκος εργασίας. Ο χώρος στον κύλινδρο με το έμβολο στο άνω νεκρό κέντρο ονομάζεται χώρος συμπίεσης.
ΤΥΠΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ (ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ)
Ένας κινητήρας περιστροφικού εμβόλου είναι ένας κινητήρας στον οποίο ο ρόλος ενός εμβόλου αποδίδεται σε έναν τριγωνικό ρότορα, ο οποίος εκτελεί πολύπλοκες κινήσεις μέσα στην κοιλότητα εργασίας. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούνται τώρα κυρίως σε οχήματα Mazda.Για αυτούς τους κινητήρες, ο λόγος συμπίεσης ορίζεται ως ο λόγος του μέγιστου προς τον ελάχιστο όγκο του χώρου εργασίας όταν περιστρέφεται το έμβολο.
CR = V1 / V2
V1 - μέγιστος όγκος χώρου εργασίας
Το V2 είναι ο ελάχιστος όγκος του χώρου εργασίας.
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
Ο τύπος CC θα δείξει πόσες φορές το επόμενο μέρος του καυσίμου θα συμπιεστεί στον κύλινδρο. Αυτή η παράμετρος επηρεάζει πόσο καλά καίει το καύσιμο και το περιεχόμενο των επιβλαβών ουσιών στα καυσαέρια εξαρτάται από αυτό με τη σειρά.Υπάρχουν κινητήρες που αλλάζουν την αναλογία συμπίεσης ανάλογα με την κατάσταση. Λειτουργούν με υψηλά ποσοστά συμπίεσης σε χαμηλά φορτία και χαμηλά ποσοστά συμπίεσης σε υψηλά φορτία.
Σε υψηλά φορτία, ο λόγος συμπίεσης πρέπει να είναι χαμηλός για να αποφευχθεί το χτύπημα. Σε χαμηλά φορτία, συνιστάται να είναι υψηλότερη για τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε έναν τυπικό κινητήρα εμβόλου, ο λόγος συμπίεσης δεν αλλάζει και είναι βέλτιστος για όλες τις λειτουργίες.
Όσο υψηλότερη είναι η αναλογία συμπίεσης, τόσο ισχυρότερη είναι η συμπίεση του μείγματος πριν από την ανάφλεξη. Η αναλογία συμπίεσης επηρεάζει:
- Η απόδοση του κινητήρα, η ισχύς και η ροπή του.
- εκπομπές ·
- κατανάλωση καυσίμου.
Πηγη https://avtotachki.com