Πρώτης γενιάς (Κ4, Κ5, Κ6), ήτανε Euro 2 χωρίς φίμωση. Τα μεταγενέστερα (Κ7 και μετά) ήτανε Euro 3, με αλλαγές στις κυλινδροκεφαλές, εισαγωγή και εξαγωγή. Περίπου 4 ίπποι λιγότεροι και ελαφρώς μειωμένη τελική ταχύτητα. Εμάς είναι του 2006.
"Φυσιολογική" τελική ταχύτητα τα 200 με 210 χλμ ανά ώρα. Του πατέρα μου, φτάνει εύκολα τα 180, ο κινητήρας έχει και άλλο να δώσει, άρα η εν λόγω μοτοσυκλέτα φτάνει πράγματι τα 200.
Έχε στον νου σου, πως τα Gen1 V-Strom, είχανε το πρόβλημα της τρόμπας καυσίμου. Σε κάποιους χάλασε, το έφτιαξαν. Σε άλλους δεν έκανε νερά, συνεπώς δεν το κοιτάξανε ποτέ. Είτε με αντικατάσταση της υπάρχουσας τρόμπας, είτε με bypass στην αντλία διορθώνεται το πρόβλημα αυτό.
Για αρχή, κάνε έναν έλεγχο στα μπουζί, τον χρονισμό βαλβίδων και το φίλτρο αέρα. Αν το πρόβλημα επιμένει, τότε η αντλία μάλλον είναι στα τελευταία της.