2 travel on motorcycle
new member
- Δημοσιεύσεις
- 124
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
- BMW R100GS , Norden 901 Expedition , Bmw 1100GS
- Όνομα
- Ειρήνη + Κώστας
- Περιοχή
- Αθηνα
-Μπαμπά βγαίνω με κάποιον
-Τι σόι είναι ;
-Α είναι πολύ καλό παιδί . Θα με πάει στο Ουζμπεκιστάν …
-Είπα και εγώ . Αν ήταν καλά με σένα θα έβγαινε …
Ο παραπάνω διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός . Έτσι μίλησα πριν χρόνια στον πατέρα μου – ο οποίος δεν είχε ιδέα που έπεφτε το Ουζμπεκιστάν - για τον Κώστα ,που ευτυχώς για μένα δεν ήταν καθόλου καλά , και ανεβήκαμε σε ένα μηχανάκι και αρχίσαμε να γυρίζουμε τον κόσμο . Όμως στο Ουζμπεκιστάν δεν πήγαμε και για πολλά χρόνια όποτε ήθελα να παραπονεθώ είχα λόγο … και το Ουζμπεκιστάν έγινε κάτι σαν ανέκδοτο στην παρέα . Τον Ιούλιο όμως του 24 αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα . Και επειδή όπως λέει και ο ποιητής σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι , αυτό θα σας περιγράψω παρακάτω .
Αρχίζει λοιπόν ο σχεδιασμός . Ναι να πάμε , αλλά ποια διαδρομή να κάνουμε ; Από Ιράν ή από Ρωσία ; Ρωσία είχαμε ξαναπάει μαζί . Στο Ιράν είχε πάει ο Κώστας μόνος του με ένα 1100 GS πριν 20 χρόνια και μου το είχε περιγράψει σαν μια χώρα απίστευτη . Ήθελα να το δω . Είχαμε κάνει αίτηση για visa τo 2022 αλλά δεν μας είχε εγκριθεί λόγω κάποιων εσωτερικών αναταραχών . Αποφασίσαμε να κάνουμε άλλη μια προσπάθεια μήπως τα καταφέρουμε . Κάναμε την αίτηση μέσω κάποιου ταξιδιωτικού γραφείου στο Ιράν αφού όταν μπαίνεις οδικώς δεν μπορείς να πάρεις e- visa και σε 2 εβδομάδες είχαμε έγκριση . Συνέχεια έχει η βίζα για το Τουρκμενιστάν . Οι τουρίστες στη χώρα δεν είναι ευπρόσδεκτοι , χρειάζεται προέγκριση βίζας που δεν σου εξασφαλίζει την είσοδο και φυσικά ταξιδευεις με συνοδεία συνέχεια . Ο καιρός περνούσε και εμείς καιγόμασταν γιατί έπρεπε να βγάλουμε και Carnet de passage για τη μηχανή . Στην Ελλάδα η ΕΛΠΑ δεν βγάζει πια και η λύση είναι μέσω ADAC αλλά και αυτή η διαδικασία θέλει χρόνο . Τελικά τα καταφέραμε .Μέσα Αυγούστου έχουμε όλα τα χαρτιά έτοιμα και βγάζουμε ακτοπλοικα για Χίο . Τότε όμως ξεσπάει πάλι κρίση στις σχέσεις Ιράν – Ισραήλ . Η σύρραξη , για άλλη μια φορά , φαίνεται πολλή πιθανή . Και τώρα ; Κάνω μια πρόταση . Ας βγάλουμε βιζα για Ρωσία και έχουμε 10 μέρες μπροστά μας . Ότι και να γίνει εμείς Ουζμπεκιστάν θα πάμε . Από ποια διαδρομή θα το αποφασίσουμε αφού πάμε Τουρκία .
30 Αυγούστου το ταξίδι ξεκινάει .

Φορτώνουμε την μοτοσυκλέτα ,ένα R100GS του 1990 με τις λιγότερες αποσκευές που έχουμε πάρει ποτέ σε ταξίδι και πηγαίνουμε στο λιμάνι . Πρώτος σταθμός Χίος
.

Φτάσαμε ξημερώματα σε ένα νησί που ήταν γεμάτο Τούρκους τουρίστες και έσφυζε από ζωή και περάσαμε κάποιες ωρες στο λιμάνι εγώ πίνοντας καφέ και τρώγοντας απίστευτο τσουρέκι με μαστίχα και ο Κώστας ρυθμίζοντας την ανάρτηση .

9.00 το πρωί το ferry ξεκίνησε και σε λίγη ώρα ήμασταν στον Τσεσμέ . Ο έλεγχος διαβατηρίων και για να φύγεις από την Ελλάδα και για να μπεις στην Τουρκία ήταν εύκολος και γρήγορος παρά τον τεράστιο αριθμό ταξιδιωτών και πριν το μεσημέρι ήμασταν στο δρόμο και πηγαίναμε προς την πρώτη μας στάση στο Παμούκαλε . Στην Τουρκία έχουμε βρεθεί πολλές φορές , όμως δεν θέλαμε να κάνουμε μια απλή διάσχιση . Βάλαμε στόχο οι διανυκτερεύσεις μας να είναι σε μέρη που είτε μας είχαν εντυπωσιάσει στο παρελθόν είτε δεν είχαμε επισκεφτεί άλλη φορά.
Το Παμούκαλε είναι αρκετά τουριστικό . Είναι όμως και αρκετά όμορφο . Μείναμε σε ένα δωμάτιο κοντά στους εντυπωσιακούς γεωλογικούς σχηματισμούς με τα θερμά νερά και ξεκινήσαμε για να το περπατήσουμε . Όμως μια δυνατή και μεγάλη σε διάρκεια νεροποντή μας ανάγκασε να επιστρέψουμε και να το αφήσουμε για το επόμενο πρωί .
Σηκωθήκαμε νωρίς και ήμασταν στην πύλη την ώρα που άνοιγε και το μέρος ήταν σχεδόν άδειο.

Επόμενη στάση στο Ικόνιο και στην περιοχή Σύλλη .
Εδώ βρίσκεται η παλαιότερη εκκλησία στον κόσμο που χτίστηκε από την Αγία Ελένη την περίοδο που αναζητούσε τον Τίμιο Σταυρό . Τώρα λειτουργεί σαν μουσείο αλλά εκείνη την περίοδο ήταν κλειστό λόγω εργασιών .Ατυχία . Ο φύλακας μας άφησε τουλάχιστον να μπούμε στο προαύλιο και να δούμε το εξωτερικό της .

-Τι σόι είναι ;
-Α είναι πολύ καλό παιδί . Θα με πάει στο Ουζμπεκιστάν …
-Είπα και εγώ . Αν ήταν καλά με σένα θα έβγαινε …
Ο παραπάνω διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός . Έτσι μίλησα πριν χρόνια στον πατέρα μου – ο οποίος δεν είχε ιδέα που έπεφτε το Ουζμπεκιστάν - για τον Κώστα ,που ευτυχώς για μένα δεν ήταν καθόλου καλά , και ανεβήκαμε σε ένα μηχανάκι και αρχίσαμε να γυρίζουμε τον κόσμο . Όμως στο Ουζμπεκιστάν δεν πήγαμε και για πολλά χρόνια όποτε ήθελα να παραπονεθώ είχα λόγο … και το Ουζμπεκιστάν έγινε κάτι σαν ανέκδοτο στην παρέα . Τον Ιούλιο όμως του 24 αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα . Και επειδή όπως λέει και ο ποιητής σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι , αυτό θα σας περιγράψω παρακάτω .
Αρχίζει λοιπόν ο σχεδιασμός . Ναι να πάμε , αλλά ποια διαδρομή να κάνουμε ; Από Ιράν ή από Ρωσία ; Ρωσία είχαμε ξαναπάει μαζί . Στο Ιράν είχε πάει ο Κώστας μόνος του με ένα 1100 GS πριν 20 χρόνια και μου το είχε περιγράψει σαν μια χώρα απίστευτη . Ήθελα να το δω . Είχαμε κάνει αίτηση για visa τo 2022 αλλά δεν μας είχε εγκριθεί λόγω κάποιων εσωτερικών αναταραχών . Αποφασίσαμε να κάνουμε άλλη μια προσπάθεια μήπως τα καταφέρουμε . Κάναμε την αίτηση μέσω κάποιου ταξιδιωτικού γραφείου στο Ιράν αφού όταν μπαίνεις οδικώς δεν μπορείς να πάρεις e- visa και σε 2 εβδομάδες είχαμε έγκριση . Συνέχεια έχει η βίζα για το Τουρκμενιστάν . Οι τουρίστες στη χώρα δεν είναι ευπρόσδεκτοι , χρειάζεται προέγκριση βίζας που δεν σου εξασφαλίζει την είσοδο και φυσικά ταξιδευεις με συνοδεία συνέχεια . Ο καιρός περνούσε και εμείς καιγόμασταν γιατί έπρεπε να βγάλουμε και Carnet de passage για τη μηχανή . Στην Ελλάδα η ΕΛΠΑ δεν βγάζει πια και η λύση είναι μέσω ADAC αλλά και αυτή η διαδικασία θέλει χρόνο . Τελικά τα καταφέραμε .Μέσα Αυγούστου έχουμε όλα τα χαρτιά έτοιμα και βγάζουμε ακτοπλοικα για Χίο . Τότε όμως ξεσπάει πάλι κρίση στις σχέσεις Ιράν – Ισραήλ . Η σύρραξη , για άλλη μια φορά , φαίνεται πολλή πιθανή . Και τώρα ; Κάνω μια πρόταση . Ας βγάλουμε βιζα για Ρωσία και έχουμε 10 μέρες μπροστά μας . Ότι και να γίνει εμείς Ουζμπεκιστάν θα πάμε . Από ποια διαδρομή θα το αποφασίσουμε αφού πάμε Τουρκία .
30 Αυγούστου το ταξίδι ξεκινάει .

Φορτώνουμε την μοτοσυκλέτα ,ένα R100GS του 1990 με τις λιγότερες αποσκευές που έχουμε πάρει ποτέ σε ταξίδι και πηγαίνουμε στο λιμάνι . Πρώτος σταθμός Χίος
.

Φτάσαμε ξημερώματα σε ένα νησί που ήταν γεμάτο Τούρκους τουρίστες και έσφυζε από ζωή και περάσαμε κάποιες ωρες στο λιμάνι εγώ πίνοντας καφέ και τρώγοντας απίστευτο τσουρέκι με μαστίχα και ο Κώστας ρυθμίζοντας την ανάρτηση .

9.00 το πρωί το ferry ξεκίνησε και σε λίγη ώρα ήμασταν στον Τσεσμέ . Ο έλεγχος διαβατηρίων και για να φύγεις από την Ελλάδα και για να μπεις στην Τουρκία ήταν εύκολος και γρήγορος παρά τον τεράστιο αριθμό ταξιδιωτών και πριν το μεσημέρι ήμασταν στο δρόμο και πηγαίναμε προς την πρώτη μας στάση στο Παμούκαλε . Στην Τουρκία έχουμε βρεθεί πολλές φορές , όμως δεν θέλαμε να κάνουμε μια απλή διάσχιση . Βάλαμε στόχο οι διανυκτερεύσεις μας να είναι σε μέρη που είτε μας είχαν εντυπωσιάσει στο παρελθόν είτε δεν είχαμε επισκεφτεί άλλη φορά.

Το Παμούκαλε είναι αρκετά τουριστικό . Είναι όμως και αρκετά όμορφο . Μείναμε σε ένα δωμάτιο κοντά στους εντυπωσιακούς γεωλογικούς σχηματισμούς με τα θερμά νερά και ξεκινήσαμε για να το περπατήσουμε . Όμως μια δυνατή και μεγάλη σε διάρκεια νεροποντή μας ανάγκασε να επιστρέψουμε και να το αφήσουμε για το επόμενο πρωί .

Σηκωθήκαμε νωρίς και ήμασταν στην πύλη την ώρα που άνοιγε και το μέρος ήταν σχεδόν άδειο.


Επόμενη στάση στο Ικόνιο και στην περιοχή Σύλλη .



Τελευταία επεξεργασία: