πυξιδας990
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.946
- Ηλικία
- 47
- Περιοχή
- λεωνιδιο τσακωνιας
- Μοτοσυκλέτα
- aprilia DORSODURO RED
- Όνομα
- Μανωλης
καλα οσοι βαριοντουσταν και ανοιγαν γκαζι,κλασικα δακρυζε πισω κυλινδρος μετα απο λιγο καιρο ,στη βαση του...και στα ντουκατι αμα δακρυσει ο πισω...ειναι πολυ μανικι..Eτσι ειναι.... τα μεγαλα αεροψυκτα Ντουκατι, απο το 800 και πανω.... με ψυγειακι λαδιου, χειμωνα με μπολικο κρυο θελουν "10" χιλιομετρα να πιασουν θερμοκρασια....
γιαυτο και πολλοι βαριονται την διαδικασια και ανοιγουν γκαζι και στροφες με κρυα λαδια.... εαν γινεται συνεχως αυτο για καποιες χιλιαδες χιλιομετρα, τοτε αυτο δεν ειναι καλο μηχανακι για αγορα μεταχειρισμενου... καρατσεκαρισμενο...
τα χειροτερα στο συνεργειο ηταν των easy riders που βαριοντουσαν την προθερμανση κατα μανιουαλ, αλλα κατα τα υπολοιπα ηταν σχετικα χαλαροι LoL.... (αα επι της ευκαιριας και στα μεγαλα κυβικα των aircooled ducs τον πινει το μοτερ απο τους συνεχομενα καντηλι σουζακηδες)
εγω ΠΟΤΕ μα ποτε δεν εμπαινα σε διαδικασια να κυνηγησω τον κινητηρα εαν δεν ειχε ερθει το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας, γιαυτο και παρολο το ξυλο που ετρωγε και στην πιστα, ηταν αψογο το μοτερ μεσα....
και το 600 και το 800 που ειχα καποτε..........
συμφωνω, το καλυτερο ζεσταμα γινεται εν κινηση... λιγο ρελαντι μισο λεπτο οποσδηποτε αρχικα να κανει κυκλοφορια το λαδι μεσα πρωτα απο ολα... και να ανεβασει λιγο θερμοκρασια κυριως τον χειμωνα αυτο, και μετα δρομο χωρις πιεση στο γκαζι και το στροφομετρο.... εν κινησει ζεσταινεται μια χαρα.
βεβαια η πομονα το 1150 δεν εχει τετοια θεματα....παντως οτι 1150 ειχαμε εδω κατω,το τσιμπαγε το λαδακι με αυξοντα αριθμο οσο το πιεζες