Και οι 2 μοτοσυκλετες, ειναι του 1996, φορανε metzeler tourance, εχουν aftermarket ψηλες ζελατινες και ζυγιζουν πανω κατω τα ιδια.
Το ΒΜW, ειχε Wilbers πισω, το αφρικα μαμα...και γενικως πιο περπατημενη κ ταλαιπωρημενη η αφρικα
Εκανα την ιδια διαδρομη...Ανεβασμα Βαρυμποπης..μετα τα βασιλικα μπηκα χωμα ..Παλι εξω ασφαλτο και αυλωνα-χαλκιδα απο επαρχιακο---.επιστροφη απο εθνικη
Καταρχην η αφρικα αν και 750 κυβικα ειναι μεγαλυτερη μοτοσυκλετα
Πιο μακρια και ψηλοτερη, με μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων ειναι πιο δυσκολη σε μανουβρες-οπισθεν.
Εχει και ψηλοτερο κεντρο βαρους.
Στην εθνικη οδο με 130 ειναι και οι 2 σταθερες...και εχουν μπαμ για προσπερασεις χωρις κατεβασμα ταχυτητας
Η αφρικα ομως εχει καλυτερη ανεμοκαλυψη, και στο διαταυτα ειναι πιο ξεκουραστη.
Η θεση οδηγησης διαφερει ...το Bmw εχει πιο πισω τα μαρσπιε λογω μποξερ, επιπεδη σελα, και πιο χαμηλα κ μακρια το τιμονι..
Φορουσε αποστατες, αλλα ΔΕΝ μπορουσα να το παω ορθιος στο χωμα, τα μαρσπιε ειναι πολυ ψηλα κ εσκυβα πολυ
Προσπαθησα...αλλα στα 3 λεπτα εκανα μεταβολη κ βγηκα, Σκεφτηκα οτι εχω σκουριασει, γερασα, φοβαμαι κλπ κλπ.
Μπαινω με την αφρικα στο ιδιο σημειο...και βολταρα στα χωματα κανα μισαωρο!!
Ειναι στημενο για χωμα το αφρικα...
Η θεση οδηγησης δινει ελεγχο , ορθιος η καθιστος, η κατηφορικη σελα επισης βοηθαει πολυ
Εχει μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων
Και ειναι πιο στιβαρο....αντεχει κοπανημα
Το GS για μενα ειναι συγκρισιμο με το transalp...οχι με την αφρικα
Σημερα πονανε οι μηροι μου αχαχα
Στο βουνο τωρα στις στροφες...ο μποξερ με το χαμηλο κεντρο βαρους ειναι απολαυση.
Γερνεις και παει διαβητης..
Ομως για ενα περιεργο λογο που δεν μπορεσα να βρω,,, παω πιο γρηγορα με την αφρικα!!..ετσι μου φανηκε
Ας ειναι ψηλοβαρη κ με μεγαλυτερο μεταξονιο...
Ισως ηταν η θεση οδηγησης?
Επισης λογω αλυσιδας οδηγιεται πιο ινδιανικα με διπλοκατεβασματα , κ αλλαγες χωρις συμπλεκτη ...
Σε προδιαθετει για αλητεια αχαχα
ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΥΤΑ..
Εαν μου ελεγαν να διαλεξω μια απ τις 2 για προσωπικη μου μηχανη. ..περαν απο θεματα συλλεκτικοτητας, τιμης κλπ κλπ..
Θα επαιρνα μια Αφρικα.
Ναι το Gs ειχε χαρακτηρα , ρετρο...αλλα το αφρικα ειναι πιο ικανη μηχανη στο χωμα, ενω στην ασφαλτο θαλεγα μια απ τα ιδια.
Καταναλωση δε μετρησα...αλλα κρινοντας απ τη μουτζουρα στο τελικο, η αφρικα σιγουρα καιει λιγοτερο!