Δεν ήταν να γίνει η βόλτα... Όλοι είμαστε καλά, απλά δεν κατάφερα να ξεκινήσω ποτέ.
Λόγω οικογένειας και χαοτικών ωραρίων εργασίας που με αναγκάζουν να δουλεύω συχνά και τα ΣΚ, η μηχανή έχει καταλήξει να είναι ...διακοσμητική.
Τα τελευταία 2 χρόνια ζήτημα είναι αν έχω κάνει 2-3 χιλιάδες χλμ όλα μαζί. Καθότι στη πόλη μετακινούμαι είτε με το αμάξι είτε με το σκούτερ, η Αύρα κάθεται κουκουλωμένη και περιμένει το ΕΝΑ ρεπό που θα κληρώσουν τα "φρουτάκια" (καιρός, χρήματα, διάθεση, δυνατότητα) για να πάω κάπου.
Έτσι δεν μου έκανε καμία εκπληξη που το πρωί η μπαταρία ήταν τελείως νεκρή (παρότι την έχω 1.5 χρόνο μόλις).
Αυτό όμως που μου έκανε έκπληξη ήταν ο καταρράκτης βενζίνης που άρχισε να τρέχει απο την εξάτμιση όταν κατάφερα να τη βάλω μπροστά. Δεν το είχε ξανακάνει αυτό ποτέ και προφανώς ήταν πολύ ανησυχητικό. Η μηχανή δούλευε κανονικά, όμως απο τις σωληνώσεις της εξάτμισης η βενζίνη έτρεχε ποτάμι.
Έβγαλα το τελικό, κοίταξα όσο μπορουσα μέσα στο χταπόδι που έδειχνε καθαρό, την έβαλα ξανά μπροστά, δεν έφτυνε καύσιμο, όμως διαπίστωσα οτι δεν κρατούσε ρελαντί και όταν προσπάθησα να ανεβάσω λίγο στροφές είδα οτι δεν άκουγε στο γκάζι καθόλου. Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα είχε σβησει και δεν ήθελε να πάρει μπροστά με τίποτα.
Ανοιγω ντεπόζιτο και ήταν στεγνό. Παραξενεύτηκα γιατί το ντεπόζιτο είχε μερικά λίτρα βενζίνης όπως θυμόμουν.
Με δυο λόγια πήγα, έβαλα βενζίνη, η μηχανή πήρε ξανά μπροστά αλλά συνέχισε να στάζει βενζίνη απο τη σωλήνα οπότε η βόλτα πήγε δυστυχώς περίπατο... :(
Όσο για το τι έφταιγε; Δεν φταίει η Χόντα φίλε Γιάννη, αλλά εγώ και μόνο εγώ, που την έχω αφήσει πλέον εκεί να κάθεται τόσο μεγάλα διαστήματα...
Όταν άνοιξα το δείκτη λαδιού να κοιτάξω τη στάθμη, τα λάδια άρχισαν να τρέχουν απο μέσα σαν πίδακας νερού, όντας πολύ ξανθά στο χρώμα και βρωμόντας βενζίνη. Είχα βρει το φταίχτη.
Κάποιο απο τα φλοτέρ στα καρμπς έχει κολλήσει ανοιχτό και όλο αυτό το διάστημα που η μηχανή καθόταν άδειασε όλο το ντεπόζιτο βενζίνης μέσα στο κινητήρα, με αποτέλεσμα τώρα το μοτέρ να ειναι πλημμυρισμένο βενζίνη και λάδι.
Τώρα πρέπει να αδειάσω το μοτέρ απο τα πάντα, να λύσω φιλτροκούτι, χοάνες κλπ, να βγάλω τα καρμπυρατέρ, να τα λύσω και να τα καθαρίσω, να αλλάξω orings κλπ και παράλληλα να κάνω και το κλασσικό σέρβις λάδια, φίλτρα, ψυκτικά κλπ.
Ξέρω να τα κάνω, αλλά θα χρειαστούν χρόνο (που δεν έχω) και χώρο (που επίσης δεν έχω). Για μηχανικό δεν τίθεται καν ζήτημα γιατί η υπόθεση έχει πολύ δουλειά και θα μου πιούν το αίμα (πέρα που δεν τους εμπιστεύομαι να κάνουν καλή δουλειά)
Έχει κανένα φιλαράκι καμιά ιδέα; Αν έχει κάποιος χώρο πχ σε κάποιο γκαράζ, μαγαζί ή αποθήκη που θα μπορούσε να μου παραχωρήσει μια γωνιά ώστε να έρχομαι στα ρεπό μου και να δουλεύω τη μηχανή ας μου στείλει ενα μήνυμα. Τα εργαλεία και μπύρες τις βάζω εγώ.