Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Ενα ακόμη σημείο (και κλείνω την δική μου τοποθέτηση).
Τα υποχρεωτικά ΚΤΕΔ για τις μοτοσυκλέτες ξεκίνησαν το 2008. Προσωπικά θα κοιτούσα μοτοσυκλέτα απο το 2003-2004 και μετά στα μοντέλα που κοιτάς.
Στο λέω αυτό για τον εξής λόγο. Και τα KLE και GS 650 αλλά και το παλαιότερο τρανσαλπ 600 που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχουν μια ιδιαιτερότητα. Το κοντέρ τους μηδενίζει στις 99999 χλμ
Αυτό σημαίνει πως ένα KLE του 1997 μπορει μέχρι το 2008 να έγραψε 145000 χλμ αλλά το κοντέρ του θα λέει 45000. (+ τα 99999 που γύρισαν αλλά δεν φαίνονται πουθένα). Στα τρανσαλπ 600 και GS650 ακόμη χειρότερα. Πιο ανθεκτικά μηχανάκια που ακόμη και 268000 να έχουν γράψει, δεν δείχνουν την φθορά τους.
Απο το 2008 και μετά όλα φαίνονται, ακόμη και αν μηδενίσει το κοντέρ έχεις το χαρτί του ΚΤΕΟ. Αλλά για πιο πριν...
Οπότε μην κάνεις έκπτωση 1500 απο το μπάτζετ σου για κάτι παλιότερο και φτηνότερο, επειδή μπορεί να σου βγει στο τέλος ακριβότερο. Διασφαλίσου απο όσες περισσότερες πλευρές μπορείς.
Στην πρώτη σου μηχανή πρέπει να ασχολείσαι μονο πως θα την βολτάρεις. Με τίποτα άλλο.
Τα υποχρεωτικά ΚΤΕΔ για τις μοτοσυκλέτες ξεκίνησαν το 2008. Προσωπικά θα κοιτούσα μοτοσυκλέτα απο το 2003-2004 και μετά στα μοντέλα που κοιτάς.
Στο λέω αυτό για τον εξής λόγο. Και τα KLE και GS 650 αλλά και το παλαιότερο τρανσαλπ 600 που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχουν μια ιδιαιτερότητα. Το κοντέρ τους μηδενίζει στις 99999 χλμ
Αυτό σημαίνει πως ένα KLE του 1997 μπορει μέχρι το 2008 να έγραψε 145000 χλμ αλλά το κοντέρ του θα λέει 45000. (+ τα 99999 που γύρισαν αλλά δεν φαίνονται πουθένα). Στα τρανσαλπ 600 και GS650 ακόμη χειρότερα. Πιο ανθεκτικά μηχανάκια που ακόμη και 268000 να έχουν γράψει, δεν δείχνουν την φθορά τους.
Απο το 2008 και μετά όλα φαίνονται, ακόμη και αν μηδενίσει το κοντέρ έχεις το χαρτί του ΚΤΕΟ. Αλλά για πιο πριν...
Οπότε μην κάνεις έκπτωση 1500 απο το μπάτζετ σου για κάτι παλιότερο και φτηνότερο, επειδή μπορεί να σου βγει στο τέλος ακριβότερο. Διασφαλίσου απο όσες περισσότερες πλευρές μπορείς.
Στην πρώτη σου μηχανή πρέπει να ασχολείσαι μονο πως θα την βολτάρεις. Με τίποτα άλλο.