Καλό αυτό Κώστα το να το βγάζει εννοώ γιατί κάποιοι μπορεί να μην έχουν τη δυνατότητα.Όχι βρε 16/5/2018 με το αρχείο που κρατάω
Εγώ πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο ένας σωστός μάστορας να μην αναλαμβάνει να στο βγάλει και να στο επανατοποθετήσει με εσένα στη σέλα .
Θα πληρωθεί στο φινάλε δεν το ζητάς να το κάνει τζαμπα
1.πρεπει να έχει χώρο και μέσα και έξω αν θέλει να κραταει μηχανάκια..Εγώ πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο ένας σωστός μάστορας να μην αναλαμβάνει να στο βγάλει και να στο επανατοποθετήσει με εσένα στη σέλα .
Θα πληρωθεί στο φινάλε δεν το ζητάς να το κάνει τζαμπα
Εκεινη την εποχη βεβαια ευδοκιμουσαν οι οικοι βελτιωσεων , καθε σπεσιαλ μαστρο-συνεργειο και .... οικος ....!
Είμαι ακριβώς της ίδιας λογικήςΈτσι είναι τα πράγματα σύντροχοι δυστυχώς ή ευτυχώς οπότε επαναφέρεται το ρητορικό ερώτημα :
<<Αφού την δουλειά θα την κάνεις εσύ ή το συνεργείο για όσους δεν μπορούν μήπως ένα καινούργιο αμορτισέρ σεταρισμένο στα κιλάκια - επιθυμίες σου είναι η λύση για άλλα τόοοοοσα απροβλημάτιστα χλμ από την όλη ταλαιπωρία ?>>
Να προσθέσω και για όσους δεν ασχολούνται μόνοι τους ότι το συνεργείο που θα βγάλει - βάλει το επισκευασμένο θάναι ο μ@λάκας της υπόθεσης που θα εναποθηκεύει και λυμένη την μηχανή για όσο διαρκεί η επισκευή του αμορτισέρ και θα δεσμεύει την μια ράμπα του?
Αυτός ο άνθρωπος δεν θάναι δίκαιο να πληρωθεί?
Οπότε μια 150άρα για την επισκευή άλλη μια 100-150άρα το συνεργείο για βγάλσιμο - βάλσιμο - σετάρισμα - σέρβις μπροστινού μιας και θα πας που θα πας και κανά γρασάρισμα μοχλικού αν δεν έχει κάτσει και κανά ρουλεμάν βεβαίως βεβαίως στο ενδιάμεσο να σχεδόν η 500άρα του καινούργιου πίσω και αν θέλετε +120 περίπου και μπροστά ελατήρια = 620-700. Τίναι ο κάβουρας τι το ζουμί του.
Δεν νομίζω να έχει κανείς την αντίληψη ότι η μοτό είναι φτηνό πραματάκι στην συντήρησή της ε ?
Συμπερασματικά αν δεν την βγάζουν - βάζουν - σετάρουν οι <<αμορτισεράδες>> την ανάρτηση και αν δεν εγγυώνται την επισκευή - σετάρισμά της για τουλάχιστον 5 χρόνια ή 70.000 χλμ έχουν βρει τον μήνα που θρέφει τους 12 μου φαίνεται.
Στην Αθηνα είναι και λίγο ευκολότερα τα πράγματα.Εγώ θεωρώ ότι τα μαμά είναι και πιο ποιοτικά και περισσότερες ρυθμίσεις έχουν από τα οικονομικά after yss και Σία!! Μια επισκευή στο μαμά μου στοίχισε 150 ευρώ και το σεταραμε το αμορτισέρ ανάλογα με τις ανάγκες μου!
Το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό, σαφώς καλύτερο από τις φθηνές λύσεις after και φυσικά όπως είπαμε και με τον αμορτισερα δεν πρόκειται να γίνει ούτε ohlins ούτε wilbers!!
Επίσης ρόλο στην απόφαση αυτή της επισκευής του μαμά έπαιξε ότι μετά το σεταρισμα τη μοναδικη ρύθμιση που θα χρειάζεται να πειράζεις είναι αυτή της προσφορτισης του ελατηρίου, αν θα είσαι δικαβαλος αν θα έχεις μπαγκάζια αν και τα δύο μαζί, όπου το μαμά έχει ρυθμιστή και το κάνεις επιτόπου ενώ στα περισσότερα πρέπει να βγάζεις εργαλεία!
Εκτός και αν πας σε 1,5 χιλιάρικο αμορτισέρ
Εξαρτάται ποιο είναι το μαμά.. Υπάρχουν γνήσια αμορτισέρ πολύ χαμηλής ποιότητας..Εγώ θεωρώ ότι τα μαμά είναι και πιο ποιοτικά και περισσότερες ρυθμίσεις έχουν από τα οικονομικά after yss και Σία!! Μια επισκευή στο μαμά μου στοίχισε 150 ευρώ και το σεταραμε το αμορτισέρ ανάλογα με τις ανάγκες μου!
Το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό, σαφώς καλύτερο από τις φθηνές λύσεις after και φυσικά όπως είπαμε και με τον αμορτισερα δεν πρόκειται να γίνει ούτε ohlins ούτε wilbers!!
Επίσης ρόλο στην απόφαση αυτή της επισκευής του μαμά έπαιξε ότι μετά το σεταρισμα τη μοναδικη ρύθμιση που θα χρειάζεται να πειράζεις είναι αυτή της προσφορτισης του ελατηρίου, αν θα είσαι δικαβαλος αν θα έχεις μπαγκάζια αν και τα δύο μαζί, όπου το μαμά έχει ρυθμιστή και το κάνεις επιτόπου ενώ στα περισσότερα πρέπει να βγάζεις εργαλεία!
Εκτός και αν πας σε 1,5 χιλιάρικο αμορτισέρ
Ρε συ ειμαστε κοροιδα μλκες κεραταδες βουρλα...βαλε εσυ τα υπολοιπα..Η πλάκα ήταν με το klx όπου παίρνω να ρωτήσω πόσο έχει μια γνήσια φούσκα για το δοχείο αζώτου 68 ευρά..... Ψιλοσοκ..... και λέω ας ρωτήσω και για την τάπα της με την βαλβίδα μιας και δεν έβλεπα στο σχέδιο να δίνει κωδικό
Αα μου λένε αν δεν γράφει κωδικό ή τάπα (πορτοκαλί κύκλος) θα το δίνει μαζί με το υπόλοιπο φυσιγγι, το επάνω μέρος του αμορτισέρ (κόκκινος κύκλος) κάτσε να σου πω τιμή.......... 580 ευρώ
Τουτ..... Τουτ..... Τουτ.....
Ούτε γειά δεν είπα
Χαχαχα
View attachment 30253
Αντε πάρε ένα on off να κάνεις καμιά βόλτα και θα σου φύγουν αυτά!!! Χαχαχα!!!Ρε συ ειμαστε κοροιδα μλκες κεραταδες βουρλα...βαλε εσυ τα υπολοιπα..
Εφαγα φλας εγω και ειπα τερμα τα μηχανακια...θα μεινω με το παπι
Αλλα μετα απο μια βδομαδα πηρα παλι ενα
Μας τον ακουμπανε απ ολες τις πλευρες και μας αρεσει....βιτσιοζοι ειμεθα
ενα 1300ari αμαξι να μην βγαζει ζημιες και με φθηνα αναλωσιμα πχ σαν το accent που εχω...πιο φθηνα ερχεται.Ψέμματα Μπάμπη? Γιαυτό έγραψα ότι όποιος θεωρεί <<φτηνά>> τα μοτό πλανάται πλάνην οικτρά.
Δεν μπερδεύομαι φίλε ξέρω καλά για τι μιλάω.