Καμμια φορά σκέφτομαι, ρε μηπως μας δουλευουνε ψιλο γαζί? Τι ιδιαιτερο εχει το "λογισμικο" των φωτων θεσης και τι ακριβως θα διορθώσει ο προγραμματιστής στο λογισμικο αυτό? Δηλαδη ας πουμε ειχε βαλει λεντ η bmw των 3 βατ και το λογισμικο έριχνε το ρευμα για να αποδωσει 1 βατ και τωρα με την "αναβαθμιση" θα "ανεβαινει" στα 2 βατ?
Οποτε σκεφτομαι, ρε δε παω να το ψαξω τωρα που φτιαξα ενα καφε να δω, υπάρχει τετοιο πραμα που καποιοι το βρηκανε ή ειναι καμια συνομωσία? Ε, ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! ΥΠΑΡΧΕΙ!
κλικ εδω
Και ειναι όπως το σκεφτηκα!
Και η επομενη σκεψη ειναι, δηλαδη αν βαζανε δυο παλια καλα λαμπακια του εμποριου και μαλιστα ζημενς αντι για τις κινεζιες που βαζουνε πια, τοτε δεν θα χαμε ανακλησεις ούτε προβληματα ούτε τιποτα!
Θα μου πεις βεβαια, θα πρεπε τοτε να καβαλαμε και να τρεχουμε σε τιποτα εξοχες αντι να τρεχουμε στον αντιπρόσωπο να μας κανει ρημπουτ τη μηχανή και να μας αλλάζει το συστημα τα... φώτα!
Οποτε σκεφτομαι, ρε δε παω να το ψαξω τωρα που φτιαξα ενα καφε να δω, υπάρχει τετοιο πραμα που καποιοι το βρηκανε ή ειναι καμια συνομωσία? Ε, ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! ΥΠΑΡΧΕΙ!
κλικ εδω
Risk description: Due to an incorrect coding parameter in the software, the daytime running light has insufficient brightness, increasing the risk of an accident.
Και ειναι όπως το σκεφτηκα!
Και η επομενη σκεψη ειναι, δηλαδη αν βαζανε δυο παλια καλα λαμπακια του εμποριου και μαλιστα ζημενς αντι για τις κινεζιες που βαζουνε πια, τοτε δεν θα χαμε ανακλησεις ούτε προβληματα ούτε τιποτα!
Θα μου πεις βεβαια, θα πρεπε τοτε να καβαλαμε και να τρεχουμε σε τιποτα εξοχες αντι να τρεχουμε στον αντιπρόσωπο να μας κανει ρημπουτ τη μηχανή και να μας αλλάζει το συστημα τα... φώτα!