Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, ,
μια απ τα ιδια...κουτα!
Το δωσα οταν εμπλεξα με το ταξι
και οταν ξεμπλεξα πηρα ιδιο ...αχαχαχα
Δεν τ αλλαζω...ειναι σαν το kazer
Τελευταία επεξεργασία:
Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, ,
σωστος ο στελιος.... κατι μπερδευεις αμα συγκρινεις οριτζιναλ ιαπωνικο της δεκαετιας του 1990 (toyota , honda , nissan ,mitsubishi) με τα hyundai , καλα τα ευρωπαϊκα ηταν και ειναι για τον καιαδα .... η οποια hyundai σημερα εχει μεν την πρωτοκαθεδρια σε αξιοπιστια σχετικα γιατι δεν υπαρχουν τα made in japan ....! Στην Ελλαδα τα πρωτα μοντελα της ηταν τα Pony και τα Εxcel νομιζω πολλα χρονια πριν το Accent.
Ολοι CF με 4900 θα παρουμε! Εγω προσωπικα το αγοραζα χθες!
Αν είχα 6 κασέρι θα έβαζα 12 δόσεις ακόμα και θα πήγαινα σε κανονικό μηχανάκι.
Αν είχα 6 κασέρι θα έβαζα 12 δόσεις ακόμα και θα πήγαινα σε κανονικό μηχανάκι.
Κανονικά ,εννοώ πάνω από 500 κυβικά
Τα κινεζικα δεν ειναι κανονικα μηχανακια??
Triumph μόνο το 800xcx .Σε Triumph?
Αν το CF 650 είχε βγει με αυτή την προσφορά το καλοκαίρι που πήρα το Caponord, τώρα θα είχα το CF κατα 95%.Ερωτησις
Θα παιρνατε με 5-6 χιλιαρικα κουτα κινεζικο..
Η θα προτιμουσατε μτχ στα ιδια λεφτα πχ vstrom η κατι αντιστοιχο?
Ψηφισα εγω ταβανι 5000κ CF 650 τρεχει προσφορα ουτε ευρω παραπανω.Ερωτησις
Θα παιρνατε με 5-6 χιλιαρικα κουτα κινεζικο..
Η θα προτιμουσατε μτχ στα ιδια λεφτα πχ vstrom η κατι αντιστοιχο?
Αν το CF 650 είχε βγει με αυτή την προσφορά το καλοκαίρι που πήρα το Caponord, τώρα θα είχα το CF κατα 95%.
Αφήνω ένα μικρό περιθώριο μόνο λόγο μεγέθους, μπας και δεν βολευόμουν πάνω. Αν και φαίνεται αρκούντος βολικό.
Ούτε 5k καινούριο μηχανάκι με τεχνολογία kawasaki και σχεδίαση ΚΤΜ. Δεν τιθεται καν θέμα συζήτησης. Δεν είναι πυρηνική επιστήμη να μην ξέρουμε πως δουλεύουν ή πως θα τα αξιολογήσουμε. Εχουν ήδη και 3-4 χρόνια στην αγορά και μάλιστα στο MOTO το έχουν και long term τεστ εδώ και έναν χρόνο και το λιώνουν πάνω -κάτω, μέσα-έξω.
4900 ευρώ...δεν έχω καταλάβει τι ψάχνουν οι περισσότεροι και είναι αρνητικοί.
Ναι αλλά δε θα έχεις εγγύηση και μπορεί να χρειαστείς τακάκια δισκόφρενα αλυσίδες λάστιχα.....ενώ στο άλλο μόνο βενζίνη και εφυγεςΑν με τα ιδια λεφτα παρεις ενα japan μτχ διετιας, αντι για τον κινεζο..
Και μετα απο 2-3 χρονια το δωσεις...θα πιασεις κ καλυτερη τιμη
Και γω μια από τα ίδια.Αν το CF 650 είχε βγει με αυτή την προσφορά το καλοκαίρι που πήρα το Caponord, τώρα θα είχα το CF κατα 95%.
Αφήνω ένα μικρό περιθώριο μόνο λόγο μεγέθους, μπας και δεν βολευόμουν πάνω. Αν και φαίνεται αρκούντος βολικό.
Ούτε 5k καινούριο μηχανάκι με τεχνολογία kawasaki και σχεδίαση ΚΤΜ. Δεν τιθεται καν θέμα συζήτησης. Δεν είναι πυρηνική επιστήμη να μην ξέρουμε πως δουλεύουν ή πως θα τα αξιολογήσουμε. Εχουν ήδη και 3-4 χρόνια στην αγορά και μάλιστα στο MOTO το έχουν και long term τεστ εδώ και έναν χρόνο και το λιώνουν πάνω -κάτω, μέσα-έξω.
4900 ευρώ...δεν έχω καταλάβει τι ψάχνουν οι περισσότεροι και είναι αρνητικοί.
Όχι άδικα βέβαια.Αυτό που σίγουρα μπορεί να συζητηθεί αλλά είναι μεγάλη συζήτηση είναι η καχυποψία που έχει ο δυτικός κόσμος στα αγαθά που έρχονται που κατασκευάζονται στην Κίνα.