Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500 - Ανακοινώθηκε τιμή

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500​

Ανακοινώθηκε και η τιμή του!

Η αντιπροωπεία της Daytona στην Ελλάδα, η Γκοργκόλης Α.Ε., παρουσίασε το Maverick 500, το οποίο είναι διαθέσιμο στην χώρα μας, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα και την τιμή της μοτοσυκλέτας. Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το κόστος του νέου Daytona Maverick 500, μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Δελτίο τύπου

Daytona Maverick 500

Μετά την επιτυχή πορεία της Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure MAVERICK 500. Προσβλέπει στη δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.
Σκοπός της η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα σε off road διαδρομές.

Η Daytona MAVERICK 500 συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο. Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση. Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός είναι 19” ιντσών και 17” ιντσών ο πίσω. Tα Metzeler Tubeless ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.

Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το ύψος της σέλας 820mm και το πλάτος της επιτρέπουν τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος. Στην πέδηση η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου, 300mm εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω, ενώ οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της NISSIN. Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
Το πλαίσιο της MAVERICK 500 είναι τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά.

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων



Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6τάχυτος κινητήρας της Loncin, 46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm. Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.

Τεχνολογική υπεροχή & Εξοπλισμός
Η MAVERICK 500 έρχεται εξοπλισμένη με FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω, αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα SAFE/SPORT και 2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνα αλουμινίου και χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

Αξεσουάρ
(Βαλίτσα Loboo αριστερή: 37L, δεξιά:33L, κεντρική:36L)

Χρώματα
Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο

Διάθεση
Τιμή: 5.895€
Εγγύηση: 4 χρόνια
Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500​

Ανακοινώθηκε και η τιμή του!

Η αντιπροωπεία της Daytona στην Ελλάδα, η Γκοργκόλης Α.Ε., παρουσίασε το Maverick 500, το οποίο είναι διαθέσιμο στην χώρα μας, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα και την τιμή της μοτοσυκλέτας. Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το κόστος του νέου Daytona Maverick 500, μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Δελτίο τύπου

Daytona
Maverick 500

Μετά την επιτυχή πορεία της Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure MAVERICK 500. Προσβλέπει στη δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.
Σκοπός της η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα σε off road διαδρομές.

Η Daytona MAVERICK 500 συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο. Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση. Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός είναι 19” ιντσών και 17” ιντσών ο πίσω. Tα Metzeler Tubeless ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.

Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το ύψος της σέλας 820mm και το πλάτος της επιτρέπουν τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος. Στην πέδηση η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου, 300mm εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω, ενώ οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της NISSIN. Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
Το πλαίσιο της MAVERICK 500 είναι τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά.

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων



Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6τάχυτος κινητήρας της Loncin, 46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm. Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.

Τεχνολογική υπεροχή & Εξοπλισμός
Η MAVERICK 500 έρχεται εξοπλισμένη με FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω, αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα SAFE/SPORT και 2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνα αλουμινίου και χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

Αξεσουάρ
(Βαλίτσα Loboo αριστερή: 37L, δεξιά:33L, κεντρική:36L)

Χρώματα
Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο

Διάθεση
Τιμή: 5.895€
Εγγύηση: 4 χρόνια
Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

Καλό....
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Πολλα τα 6 για 500 κινεζικό κατ εμε
Συνηθως βλεπουν την ανταποκριση του κοινου και τις παραγγελιες
και αν δεν τραβα, πεφτει η τιμη αναλογα!( οντως πολλα ειναι)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γιατί ρε παιδιά;
Τι άλλο παίρνετε στα 500 κυβικά σε αυτά τα λεφτά εκτός απο Κινέζικο;

Τα Ευρωπαικά 300άρια-400άρια έχουν λιγότερα κυβικά και κανα χιλιάρικο πάνω.
Τα Ιαπωνικά το ίδιο
Το Ιαπωνικό 500άρι CB500X πολύ πιο ακριβό.


Το βρίσκω πολύ τίμιο το Daytona σε αυτά τα λεφτά. Αν πέσει, ακόμη καλύτερο.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Γιατί ρε παιδιά;
Τι άλλο παίρνετε στα 500 κυβικά σε αυτά τα λεφτά εκτός απο Κινέζικο;

Τα Ευρωπαικά 300άρια-400άρια έχουν λιγότερα κυβικά και κανα χιλιάρικο πάνω.
Τα Ιαπωνικά το ίδιο
Το Ιαπωνικό 500άρι CB500X πολύ πιο ακριβό.


Το βρίσκω πολύ τίμιο το Daytona σε αυτά τα λεφτά. Αν πέσει, ακόμη καλύτερο.
Βλεπω ρεαλιστικα το θεμα Αποστολη 6000κ για κινεζικο η 7000κ για CB500?
Aς πουμε 10000 για κινεζικο αυτοκινητο η 11500 για γιαπωνεζικο η ευρωπαικο αναλογικα?
( η τιμη θα πεσει σιγουρα στα 5000κ)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Βλεπω ρεαλιστικα το θεμα Αποστολη 6000κ για κινεζικο η 7000κ για CB500?
Aς πουμε 10000 για κινεζικο αυτοκινητο η 11500 για γιαπωνεζικο η ευρωπαικο αναλογικα?
( η τιμη θα πεσει σιγουρα στα 5000κ)
Δεν είναι το ίδιο, η Daytona έχει αποδείξει την αξιοπιστία της, από την άλλη η πολιτική της αντιπροσωπείας είναι για το φέουτσο..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Βλεπω ρεαλιστικα το θεμα Αποστολη 6000κ για κινεζικο η 7000κ για CB500?
Aς πουμε 10000 για κινεζικο αυτοκινητο η 11500 για γιαπωνεζικο η ευρωπαικο αναλογικα?
( η τιμη θα πεσει σιγουρα στα 5000κ)
Δεν είναι ακριβώς έτσι η αναλογία.
Οι Κινεζοι είναι πολύ πιο μπροστά στην μοτοβιομηχανια παρά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ανάλογη ερώτηση θα ήταν πχ στην δεκαετία του '90 αν θα έπαιρνες Ιαπωνικό αυτοκινητο ή Ευρωπαικό, και ταυτόχρονα έβγαζε η Hyundai τα πρώτα accent.
Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, , όταν σε ευρωπαϊκό έπαιρνα κάτι δίπορτα τσικρίκια με 1000 κυβικά στα ίδια χρήματα που θα έπρεπε να κάθομαι στο πίσω κάθισμα για να τα οδηγώ. Δεν το μετάνιωσα.

Αντίστοιχα τώρα θα έπαιρνα Κινέζικο μηχανάκι.
Voge, Daytona, Benelli, CF Moto... και έρχονται κι άλλα

Χαμός θα γίνεται με τα Κινέζικα σε μια δεκαετία.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν είναι ακριβώς έτσι η αναλογία.
Οι Κινεζοι είναι πολύ πιο μπροστά στην μοτοβιομηχανια παρά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ανάλογη ερώτηση θα ήταν πχ στην δεκαετία του '90 αν θα έπαιρνες Ιαπωνικό αυτοκινητο ή Ευρωπαικό, και ταυτόχρονα έβγαζε η Hyundai τα πρώτα accent.
Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, , όταν σε ευρωπαϊκό έπαιρνα κάτι δίπορτα τσικρίκια με 1000 κυβικά στα ίδια χρήματα που θα έπρεπε να κάθομαι στο πίσω κάθισμα για να τα οδηγώ. Δεν το μετάνιωσα.

Αντίστοιχα τώρα θα έπαιρνα Κινέζικο μηχανάκι.
Voge, Daytona, Benelli, CF Moto... και έρχονται κι άλλα

Χαμός θα γίνεται με τα Κινέζικα σε μια δεκαετία.
+890, βλέπεις ότι δεν λέω 847, αν ξέρεις από σημειολογία κατάλαβες...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Δεν είναι ακριβώς έτσι η αναλογία.
Οι Κινεζοι είναι πολύ πιο μπροστά στην μοτοβιομηχανια παρά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ανάλογη ερώτηση θα ήταν πχ στην δεκαετία του '90 αν θα έπαιρνες Ιαπωνικό αυτοκινητο ή Ευρωπαικό, και ταυτόχρονα έβγαζε η Hyundai τα πρώτα accent.
Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, , όταν σε ευρωπαϊκό έπαιρνα κάτι δίπορτα τσικρίκια με 1000 κυβικά στα ίδια χρήματα που θα έπρεπε να κάθομαι στο πίσω κάθισμα για να τα οδηγώ. Δεν το μετάνιωσα.

Αντίστοιχα τώρα θα έπαιρνα Κινέζικο μηχανάκι.
Voge, Daytona, Benelli, CF Moto... και έρχονται κι άλλα

Χαμός θα γίνεται με τα Κινέζικα σε μια δεκαετία.
Συμφωνουμε και θυμαμαι τις τρελες πωλησεις του Αξεντ..πωλητης αυτοκινητων
μια δεκαετια ημουν...αλλα ο ελληνας δεν σκεφτεται ετσι. Πισω στο μυαλο του ακομη
και θα αργησει να φυγει το made in china.
H τιμη απο το CF καταπληκτικη και τιμιοτατη.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Επειδη είναι πολύ μαζεμένο. Ειναι για μικρόσωμους/ες
Λάθος αντίληψη, κατά την γνώμη μου.
Βέβαια ο μέσος Έλληνας τον θέλει τον όγκο, είτε σε μοτοσυκλέτα, είτε σε αυτοκίνητο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Λάθος αντίληψη, κατά την γνώμη μου.
Βέβαια ο μέσος Έλληνας τον θέλει τον όγκο, είτε σε μοτοσυκλέτα, είτε σε αυτοκίνητο.
Και από φρένα τι θα κάνει; "Αγκυρα; Νissin και KYB το souzοukaki ούτε με σφαίρες..
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Και από φρένα τι θα κάνει; "Αγκυρα; Νissin και KYB το souzukaki ούτε με σφαίρες..
Τίποτα που δεν διορθώνεται με ένα σετ τακάκια /σωληνάκια υψηλής.
Ή μπορεί να δώσει ≈500 επιπλέον για μοντέλο 2020 με 4πιστονες.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τίποτα που δεν διορθώνεται με ένα σετ τακάκια /σωληνάκια υψηλής.
Ή μπορεί να δώσει ≈500 επιπλέον για μοντέλο 2020 με 4πιστονες.
Και το μπροστινό σουμιέ; Και η ΥΑΜΑΗΑ έχει το ΜΤ 07 σαν φτηνό project αλλά ρε φίλε καμμία επαφή με το σουζούκι..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κακώς συγκρίνετε Κινεζικα ον οφ με τζαπαν στρητακια, με κριτήριο την τιμή.
Συγκρίνετε ίδιες κατηγορίες για είστε δίκαιοι. Επειδή αν πάμε σε Κινεζικα στρητακια, είναι ακόμη φτηνότερα.
 
Top Bottom