ΠΕΡΙ SCOOTER

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ειπε ο χονδεος.Στυλιανε πως το κοβεις το καινουργιο HONDA ADV 350?

Bασικα ο ιδιος κινητηρας με το Sh 350i τωρα .... το βαρος +15 κιλα , ζαντες παιδικες για χωρους ( η πισω δεν τρωγεται ομως για μας τους χωματο-περπατημενους .....abcdefghgk....) , ιδιας σχεδιασης σκουτερο-αναρτηση πισω , ισως τα αεριου αμορτισερ να κοπανε λιγοτερο.
Διαφορετικο κουστουμι και καθισμα για να φερνει στο Χ-ADV 750.
Υπερβολικη πλαστικουρα χωρις λογο αιτιας και της τιμης μαλλον (?) ....... σε αυτα τα κυβικα για μενα ..........!:cool:

Καλοριζικο και καλοταξιδο λοιπον .....! abc
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
με βρισκεις απολυτα συμφωνο μαζι σου!!!!
Προφανώς κι αυτό δεν φτάνει.
Άμα είχε σήμα το κοκοτόφτερο όμως;
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Νομιζω είναι ανώτερο παντού ομως

To ανεβασμα των κυβικων ( αλογα ) για να ξεφυγει απο τον ανταγωνισμο μαζι ομως με ..... περισσοτερο βαρος 20 kg , καταναλωση , υψος σελας και μικροτερης πισω ζαντας (για χωρους) συν το χειροτερο για ιταλικη σχεδιαση ........ την αντιγραφη της χαρακτηριστικα μοναδικης ξυνης και κατσουφιασμενης φατσας του Sh δεν νομιζω πως ολα αυτα το κανουν ανωτερο για το .... optimum της εννοιας σκουτερ.

Η βασιλισσα των φτερων .... σορυ των σκουτερ παραμενει στην θεση της λοιπον ακομα.Laugh

παγωνι.jpg
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
To ανεβασμα των κυβικων ( αλογα ) για να ξεφυγει απο τον ανταγωνισμο μαζι ομως με ..... περισσοτερο βαρος 20 kg , καταναλωση , υψος σελας και μικροτερης πισω ζαντας (για χωρους) συν το χειροτερο για ιταλικη σχεδιαση ........ την αντιγραφη της χαρακτηριστικα μοναδικης ξυνης και κατσουφιασμενης φατσας του Sh δεν νομιζω πως ολα αυτα το κανουν ανωτερο για το .... optimum της εννοιας σκουτερ.

Η βασιλισσα των φτερων .... σορυ των σκουτερ παραμενει στην θεση της λοιπον ακομα.Laugh

View attachment 40093
Όταν η piaggio έφτιαχνε σκούτερ όλοι οι άλλοι... ροχαλιζαν!!!! tongue
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βιδωδηκαν επιτελους και οι γνησιες μαμα αντιριδες οποτε αφαιρεθηκε η καλοκαιρινη μασκα και μπηκε μια midi size Givi της φετεινης φθινοπωρινης-χειμωνιατικης collection. Πολυ καλα αποτελεσματα εως τωρα.
Αν τυχον προκυψει πολυ βαρυς χειμωνας η μαμα .... Μaxi size παμπριζιερα ειναι ετοιμη .....! Tooth

σ3.jpgσ4.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

NMOTO Golden Age – Στην αγορά το Art Decο body kit για BMW C400Χ​

501763695d5324fc22deaf19f76780c1_XL.jpg
Ένα custom body kit μεταμορφώνει το σκούτερ της BMW σε ένα μοναδικό ταξίδι στον χρόνο και πλέον είναι διαθέσιμο για αγορά από τον κοινό.
Η NMoto από το Μαϊάμι των ΗΠΑ ακούστηκε σε όλον τον κόσμο πέρυσι όταν παρουσίασε το σχέδιό της για το απόλυτο καστομάρισμα του σκούτερ BMW C 400 X. Το περίτεχνο κιτ κουστουμιών που αποκάλυψε μας ταξιδεύει σε παλιότερες εποχές βασισμένο στις νόρμες της Art Deco, με κλασικές καμπύλες που βγάζουν μάτια, επιλεγμένες διχρωμίες και τη χαρακτηριστική μπροστινή γρίλια των αυτοκινήτων της BMW.

Από τον φετινό Νοέμβριο η NMoto ανακοίνωσε πως αυτό το κιτ για το C 400 X είναι διαθέσιμο για αγορά σε διάφορα χρώματα.
062A8591-1024x1024.jpg062A7977-1024x1024.jpg

Περιλαμβάνει όλα όσα απαιτούνται για τη μεταμόρφωση του σκούτερ στο σχέδιο της αμερικανικής εταιρείας:
– Ανθρακονημάτινα κοστούμια, συνολικά 9 κομμάτια
– Μπροστινό και πίσω υποπλαίσιο, βαμμένα
– Σύστημα επανατοποθέτησης της εξάτμισης
– Γρίλιες για το μπροστινό μέρος και τα δύο πίσω πλαϊνά
– Σήματα Golden Age
– Νέες εδράσεις για τα φλας
– Νέο καβούκι προβολέα και προσαρμογέας για την έδρασή του
– Προβολέας, φλας και καθρέπτες (στις προδιαγραφές της εκάστοτε αγοράς)
– Υψηλής ποιότητας εδράσεις (με τις αυθεντικές βίδες torq της BMW) και οδηγίες συναρμολόγησης.
golden-colors.jpg
Η λυπητερή πάντως τιμά το όνομά της και με το παραπάνω, καθώς το πλήρες body kit κοστίζει περίπου €11,000 (12,490 δολάρια ΗΠΑ, ισοτιμία 20/12/2021), δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια από το σκούτερ για το οποίο προορίζεται.

Θα το βρείτε στην ιστοσελίδα της NMoto

Πηγη www.bikeit.gr

cdefghigicdefghigiBanging head
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... και 'γω το περασα για μοντελο του ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στην αρχη , που ριχνεις 10ρικο και κανεις 5 βολτες ..... αει στην ευχη ....! abcdefghgk abcdefghgk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
.... και 'γω το περασα για μοντελο του ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στην αρχη , που ριχνεις 10ρικο και κανεις 5 βολτες ..... αει στην ευχη ....! abcdefghgk abcdefghgk
Σειρά θυμάσαι όταν είμαστε πιτσιρικαρίες πριν κανά εκατομμύριο χρόνια κείνα τα βαρκάκια στα ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ που ανεβαίναμε δύο είχανε σχοινιά, τράβαγε ο ένας, τράβαγε ο άλλος και κάναμε κούνια? Ε αυτό.... Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling

Αλλά ομοιάζει και τούτο το σύγχρονο :
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kymco DT X 360 VS Downtown 350​

deigm11.jpg

Θες να πηγαίνεις παντού ή προτιμάς την άνεση?​

Με τα crossover scooter να κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η Kymco επέλεξε να προσθέσει πρώτη adventure στοιχεία στη μεσαία κατηγορία. Έτσι, το επιτυχημένο Downtown 350 απέκτησε χωμάτινο αδελφάκι, κάτι που δίνει στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει μοντέλο σύμφωνα με τις ανάγκες του. Ποιο είναι όμως αυτό που ταιριάζει σε εσένα;



Εμφάνιση : Καθένα με το δικό του χαρακτήρα

Το DT X έχει τον δικό του χαρακτήρα, αφού τα Adventure στοιχεία ξεχωρίζουν πάνω του, ειδικά στο εμπρός μέρος όπου συναντάμε το ψηλό ρύγχος-φτερό. Το τελευταίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από τους Led προβολείς που διαθέτουν ενσωματωμένα DRL φώτα ημέρας όπως επιβάλλει η εποχή. Οι αιχμηρές γραμμές διατρέχουν όλο το μήκος του scooter και καταλήγουν στο εντυπωσιακό πίσω φανάρι, ώστε το DT X να είναι αναγνωρίσιμο από όποια πλευρά και αν το κοιτάς. H μικρή ζελατίνα και τα ελαστικά μικτής χρήσης ολοκληρώνουν την off-road εμφάνιση του μοντέλου.
To Downtown ανανεώθηκε ριζικά πριν μερικά χρόνια και παραμένει ακόμα «φρέσκο», αλλά και επιβλητικό χάρη στον μεγάλο όγκο του. Οι εμπρός, τύπου «angel eyes» προβολείς υπογραμμίζουν την ταυτότητα του, ενώ δυναμική είναι και η εμφάνιση του πίσω μέρους, με τα ρομβοειδή led φωτιστικά σώματα να κλέβουν την παράσταση με την τρισδιάστατη σχεδίασή τους.



Κινητήρας : G5 – SC για επιδόσεις και οικονομία

Τα δύο μοντέλα γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ των 300 και των 400 κυβικών, προσφέροντας ικανές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγουν στο θέμα της κατανάλωσης. Υπεύθυνος για αυτό είναι φυσικά ο γνωστός κινητήρας G5-SC 321 κυβικών. Η απόδοση του αγγίζει τους 28,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ με έμφαση στη γλυκιά λειτουργία και στη γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
Ελαφρώς πιο γρήγορο εμφανίζεται το DT X, αφού για το 0-100 χλμ/ωρά χρειάζεται 10,0 έναντι 10.3 που χρειάζεται το Downtown, ενώ η ρεπρίζ 50-100χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7.1 και 7,24 αντίστοιχα. Σε παραπλήσια επίπεδα βρίσκεται και η κατανάλωση, καθώς η μέση τιμή και για τα δύο μοντέλα κυμαίνεται στα 3.8 λτ/100 χλμ.

Ανεση – Εργονομία : Πιο σπορ το DT X πιο άνετο το Downtown
Το εργονομικό τρίγωνο του DT X μπορεί να θυμίζει κλασσικό GT σκούτερ, ανεβαίνοντας όμως στη σέλα του καταλαβαίνεις αμέσως ότι διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της Kymco, θυμίζοντας αρκετά μοτοσυκλέτα. Κάθεσαι πάνω και όχι μέσα στο σκούτερ, σε μια πιο επιθετική στάση με το φαρδύ τιμόνι χαμηλότερα. Η σέλα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα, με αφρώδες μέτριας σκληρότητας, ενώ ο χώρος από κάτω της επαρκεί για δύο Full Face κράνη (το ένα μικρού μεγέθους) και άλλα αντικείμενα. Το DT X εξοπλίζεται επίσης και με σύστημα Keyless για την εκκίνηση αλλά και τον ανεφοδιασμό.

Το Downtown 350 χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης αλλά και πρακτικότητας. Η μεγάλη σε διαστάσεις και αρκετά *****ότερη σέλα αγκαλιάζει το σώμα του αναβάτη προσφέροντας παράλληλα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο από κάτω της που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2 κράνη (1 jet και ένα full face). Σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, τη μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά ποδιά, ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter» με αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες να είναι καλύτερη. Παρόμοια άνεση απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης, με τη μεγάλη πίσω σέλα να πλαισιώνεται από εργονομικές χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.



Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολλές λύσεις πρακτικότητας όπως ντουλαπάκια στην ποδιά και θύρα USB, ενώ διαφορές συναντάμε στους πίνακες οργάνων, καθώς το DT X εξοπλίζεται με μία μεγάλη LCD οθόνη με μεγάλα λευκά ψηφία, ώστε να έχεις άμεση πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες. Από την άλλη, στο Downtown κυριαρχεί η κυκλική οθόνη του Noodoe στην οποία ο αναβάτης μπορεί να προβάλλει χάρτη πλοήγησης και πολλές πληροφορίες σε συνεργασία με το κινητό του τηλέφωνο. Αριστερά από αυτήν βρίσκεται το αναλογικό ταχύμετρο και δεξιά η LCD οθόνη με το στροφόμετρο και τις απαραίτητες ενδείξεις .

Οδηγώντας : Από την πόλη στο χωματόδρομο
Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το DT X δεν παύει να είναι σκούτερ. Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, θα σκεφτείς ότι ένα crossover σκούτερ δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι η ¨σκληρή¨ εμφάνιση συμβαδίζει με τη λειτουργία των αναρτήσεων. Η Kymco επέλεξε να δώσει μεγαλύτερο βάρος στη σπορ συμπεριφορά, κάτι που φαίνεται και σε στριφτερές διαδρομές όπου η συμπεριφορά του DT X είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστη. Βουτά με ιδιαίτερη ευκολία σε κάθε στροφή αλλά και με μεγάλα περιθώρια κλίσης, ενώ η θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρήγορους ρυθμούς όσο και σε χαλαρές βόλτες.
Εκεί όμως που το DT X ξεχωρίζει πραγματικά, είναι ότι σε αυτές τις βόλτες μπορεί να περιλαμβάνονται και εκτός δρόμου διελεύσεις. Σε βατούς χωματόδρομους, τα ελαστικά μικτής χρήσης θα σου δώσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κάτι που θα εκτιμήσεις όταν θελήσεις να κατέβεις σε μια παραλία που είδες από ψηλά ή όταν εξερευνήσεις πού τελειώνει ένα μονοπάτι.

Το Downtown δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, κάτι που φαίνεται τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο όπου προσφέρει καλύτερη προστασία στον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης. Αν στην εξίσωση προσθέσουμε και την σέλα-πολυθρόνα, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το Downtown θα σε κρατήσει περισσότερο ξεκούραστο στις πολύωρες διαδρομές. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα πει όχι και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, αφού χαρακτηρίζεται για τη σταθερότητα αλλά και την άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού, παραμένοντας ουδέτερο σε όλες τις συνθήκες και προειδοποιώντας έγκαιρα για τα όρια του. Tα φρένα του είναι αρκούντως ισχυρά για να ακινητοποιείσαι πάντα με ασφάλεια, όμως σε αυτόν τον τομέα υστερεί σε σχέση με το DT X, αφού όπως είδαμε και στις μετρήσεις μας, για το 100-0 χλμ/ώρα το Downtown χρειάστηκε 42,1 μέτρα σε σχέση με τα 40.7 του DT X.

Πιο φθηνό το DT X, με Noodoe το Downtown
Συμπερασματικά, πρόκειται για δύο μοντέλα με διαφορετικό χαρακτηρά που καλύπτουν όμως και διαφορετικές ανάγκες. Αν λοιπόν σου αρέσει η σπορ φιλοσοφία και θέλεις να πατάς και λίγο χώμα στις εξορμήσεις σου θα επιλέξεις το DT X, ενω αν προτιμάς την άνετη μετακίνηση και θες να αισθάνεσαι βασιλιάς σε όλες τις συνθήκες, αυτό που θα σε κερδίσει θα είναι σίγουρα το Downtown.


Τεχνικά χαρακτηριστικάKymco Downtown 350Kymco DT X 360
Κυβισμός (κ.εκ)321321
Ισχύς (ίπποι)28,628,6
Ροπή (kg-m)33
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)3,93,8
Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα)4046
0-50 (χλμ./ώρα)3,012,95
0- 100 (χλμ./ώρα)10,310
100-0 (μέτρα)42,140,7
Τιμή (ευρώ)59305690

Πηγη www.mototriti.gr
 
Top Bottom