ΠΕΝΤΕ “ΑΔΙΚΗΜΕΝΕΣ” ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.611
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΠΕΝΤΕ “ΑΔΙΚΗΜΕΝΕΣ” ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ​


Αυτές που άξιζαν μεγαλύτερη αναγνώριση

«Δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα» αναφέρει ένα ρητό και ισχύει και στις μοτοσυκλέτες. Συνήθως θυμόμαστε τα μοντέλα του πρόσφατου παρελθόντος που ήταν πολύ καλά ή… πολύ χάλια, ενώ δεκάδες άλλα δίτροχα έχουν κάνει το πέρασμά τους και έχουν χαθεί στη λήθη. Μερικά εξ αυτών δεν άξιζαν να έχουν τέτοια τύχη και εμείς συγκεντρώσαμε πέντε χαρακτηριστικές περιπτώσεις τέτοιων μοτοσυκλετών.

Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης


Gilera Nordwest 600

Όταν η Gilera έφτιαχνε Supermotard, οι υπόλοιποι κατασκευαστές ήταν στα δέντρα… Πολύ πριν τα Supermotard γίνουν μόδα, πριν τo πρώτο KTM Duke και μαζί με το TDM 850 – την μοτοσυκλέτα που θεωρείται ως ο προπομπός της Crossover κατηγορίας – η Gilera είχε δώσει αποκρυσταλλωμένο το στίγμα όλων αυτών των κατηγοριών, με το Nordwest 600.

Δυστυχώς πολύ λίγοι είναι αυτοί που το θυμούνται και ακόμα λιγότεροι αυτοί που αναγνωρίζουν ότι η ιταλική εταιρία ήταν η πρώτη που παρουσίασε μοτοσυκλέτα παραγωγής, συνδυάζοντας στοιχεία από τα street και τα On–Off.

Παρουσιάστηκε το 1991, και βασιζόταν στο RC600 (το οποίο είχε φτάσει και στην Ελλάδα) που είχε μια εμφανή επιρροή από το Paris–Dakar. Διατηρούσε το πλαίσιο και τον μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα των 558 cc και των 49 ίππων, όμως το κοστούμι, ειδικά στο μπροστινό μέρος, ήταν αλλαγμένο, δημιουργώντας μια μοναδική και ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.

Η ουσία ήταν όμως στα περιφερειακά, όπου το ανεστραμμένο πιρούνι και οι διαδρομές των 150 mm στις αναρτήσεις, τα δύο δισκόφρενα μπροστά (!) και οι ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 120/60 και 160/60, αποτελούσαν την πρώτη υλοποίηση του είδους αυτού.
Φυσικά κανένας δεν περίμενε το Nordwest να σκίσει σε πωλήσεις, αλλά τουλάχιστον, έστω και πολύ καιρό μετά την παρουσίαση του, ας αναγνωρίσουμε τη σπουδαιότητά του και ας του αποδώσουμε την υστεροφημία που του αξίζει!
Kawasaki KLX 650
Τα ψηλόφτερα μονοκύλινδρα αποτέλεσαν –δικαίως- την επί σειρά ετών λατρεμένη κατηγορία των Eλλήνων αναβατών.
Θα περίμενε κανείς λοιπόν ότι όταν μια ιαπωνική κατασκευάστρια παρουσίαζε το κορυφαίο εξ αυτών για την εποχή του, αυτό να σκαρφάλωνε με ταχύτητα στις πρώτες θέσεις των best seller μοτοσυκλετών, σωστά; Λάθος!
To Kawasaki KLX 650 του 1993 ήταν μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα της κατηγορίας αυτής, αναμφίβολα ό,τι καλύτερο είχε παρουσιαστεί από Ιάπωνα κατασκευαστή μέχρι τότε.

Υγρόψυκτος κινητήρας 45 ίππων, περιμετρικό πλαίσιο, πολύ καλά περιφερειακά και υποδειγματικό στήσιμο τόσο για άσφαλτο όσο και για χώμα με μια ιδανική ισορροπία 50:50 μεταξύ των δύο πεδίων.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής ήταν άριστη και η μοτοσυκλέτα ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα παραμένει πολύ όμορφη, ειδικά με τους εντυπωσιακούς χρωματισμούς που έχει δημιουργήσει η Kawasaki.
Tι συνέβη λοιπόν και το KLX 650 σημείωσε πολύ λιγότερες πωλήσεις από αυτές που πραγματικά δικαιούταν; Ένας παράγοντας που έπαιξε ρόλο σε αυτό, ήταν η τιμή του, που ήταν αρκετά υψηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό της εποχής.
Ωστόσο, η ελληνική αγορά έχει επιβεβαιώσει πολλάκις ότι δεν κινείται απαραίτητα με βάση την οικονομοτεχνική συνισταμένη, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις μεγάλες κατηγορίες, πόσο μάλλον την εποχή εκείνη, όπου «δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα».

Πιο καθοριστικό ρόλο λοιπόν, μάλλον έπαιξε ένα άλλο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς, η «παράδοση», με την έννοια του ότι άπαξ και κάποια μοντέλα αποκτήσουν «όνομα» στην αγορά, πολύ δύσκολα οι ημεδαποί αναβάτες κοιτάνε κάτι άλλο, όσο ελκυστικό και αν είναι αυτό.
Το Kawasaki KLX 650 λοιπόν, είχε να αντιμετωπίσει την αυτοκρατορία των Yamaha ΧΤ στην Ελλάδα. Για όσους είχαν ζήσει τον δεσμό Ελλάδας και XT, είναι εύκολο να αντιληφθούν ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, απλά δεν είχε καμία ελπίδα…

Συνεχιζεται......

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.611
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΠΕΝΤΕ “ΑΔΙΚΗΜΕΝΕΣ” ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ​

Yamaha GTS 1000

Mπορεί η Bimota να είχε κλέψει τις εντυπώσεις με την Tesi το 1990, ήταν όμως η BMW αυτή που επανέφερε στο προσκήνιο τα εναλλακτικά μπροστινά συστήματα (βλέπε telelever), σε ευρεία κλίμακας παραγωγή.
Από όλους τους μεγάλους κατασκευαστές, μόνο η Yamaha αποφάσισε εμπράκτως να δραστηριοποιηθεί επίσης σε αυτό το πεδίο, παρουσιάζοντας ένα εναλλακτικό μπροστινό… στο εναλλακτικό της BMW.

To 1993 αποκαλύπτει το GTS 1000, μια sport touring μοτοσυκλέτα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του FZR 1000, αλουμινένιο πλαίσιο τύπου «Ω» και μια εξελιγμένη μορφή του RADD συστήματος διεύθυνσης – ανάρτησης του Αμερικανού μηχανολόγου-μηχανικού James Parker.
Το μπροστινό της Yamaha GTS 1000 ήταν μονόμπρατσο κατά μια έννοια, αφού ένα σκέλος αναλάμβανε τη στήριξη και την ανάρτηση του μπροστινού τροχού και ένα άλλο την διεύθυνσή του.
Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι επιτελούσε άριστα τον ρόλο του, διαχωρίζοντας την ανάρτηση από τη διεύθυνση και δούλευε χωρίς να δημιουργεί άλλου είδους προβλήματα, όπως συνέβαινε με τα πρώτης γενιάς telelever.

To γιατί τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα δεν «πήγε» εμπορικά, είναι κάτι που κανένας δεν έχει καταφέρει να απαντήσει. Με τις πωλήσεις να μην είναι ενθαρρυντικές για τη συνέχιση της παραγωγής, η Yamaha απέσυρε από την αγορά το GTS 1000, το 1999.

Suzuki RF900R

Τη δεκαετία του 1990, superbike, sport–touring και hyper GT, είχαν την τιμητική τους, με την άσφαλτο και τις επιδόσεις να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των αναβατών και το παιχνίδι των εντυπώσεων από τους κατασκευαστές να διεξάγεται σε αυτό το πεδίο.
Η Suzuki σκεπτόμενη σοφά, πήρε την απόφαση να παρουσιάσει ένα όχι ακραίο, αλλά σίγουρα αρκετά γρήγορο μοντέλο, ανταποκρινόμενη σε αυτό που φαινόταν να ζητά ο κόσμος, δηλαδή «προσιτά γκάζια».
Το Suzuki RF900R παρουσιάστηκε το 1994 και αποτελούσε επί της ουσίας την sport-touring έκδοση των GSX–R 1000. Με υγρόψυκτο κινητήρα που δανειζόταν αρκετή τεχνολογία από τα superbike ομόσταυλα μοντέλα, ατσάλινο πλαίσιο για μείωση του κόστους και ικανά αλλά όχι κορυφαία περιφερειακά, το RF900R ήταν μια μοτοσυκλέτα 135 ίππων και 260+ χλμ./ώρα τελικής, για όσους δεν ήθελαν κάτι τόσο απόλυτο και στοχοπροσηλωμένο στην πίστα.
Ένα πολύ δυνατό σημείο του μοντέλου, ήταν και η σχεδίαση του, που πραγματικά το διαφοροποιούσε από οτιδήπoτε άλλο, ενώ η τιμή του ήταν αρκετά χαμηλότερη από αυτή του ανταγωνισμού.

Δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν φάνηκε να συγκινεί τους αναβάτες της εποχής, που ναι μεν εκτιμούσαν την προσφορά της Suzuki αλλά δεν έπαυαν να γοητεύονται από τα τεχνικά χαρακτηριστικά στα χαρτιά. Η Suzuki το πάλεψε μέχρι και το 1999, παρουσιάζοντας καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις, με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και special χρωματισμούς, μέχρι που βαρέθηκε την… αχαριστία του πελατειακού κοινού και παρουσίασε το Hayabusa. Επιδόσεις θέλατε; Ορίστε, πάρτε, αλλά σκάστε τα –χοντρά-κιόλας!

Aprilia SL1000 Falco

Όταν η Ducati τόλμησε να αμφισβητήσει το τετρακύλινδρο ιαπωνικό δόγμα, τόσο στις πίστες όσο και στον δρόμο, οι V2 μοτοσυκλέτες απόκτησαν μια νέα δυναμική και επανήλθαν στο προσκήνιο.
Η Aprilia είχε ήδη παρουσιάσει το εξαιρετικό RSV Mille, ένα απόλυτο V2 superbike, ωστόσο στην αγορά είχαν κάνει την εμφάνισή τους μοντέλα με δικύλινδρους κινητήρες αλλά πιο ήπιο χαρακτήρα, όπως το Honda VTR1000 (Firestorm), το Suzuki TL1000 και το Yamaha TRX850.
Mε μια νέα (υπό)κατηγορία να έχει διαμορφωθεί λοιπόν, η Aprilia έκανε την κίνηση το 1999 και παρουσίασε το SL1000 Falco, ένα V2 sport μοντέλο με τον κινητήρα του Mille αλλά ρυθμισμένο για πιο ομαλή απόδοση και υποδεέστερα περιφερειακά.
Βέβαια όταν μιλάμε για ιταλική μοτοσυκλέτα, το «υποδεεστέρα περιφερειακά» αφορά στην σύγκριση με το Mille και όχι με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, γιατί υπό αυτή την οπτική, το Falco είχε αναρτησάρες, φρενούκλες, ένα αλουμινένιο πλαίσιο κόσμημα και πολύ… sexy εμφάνιση.

Στον δρόμο δε, αποδείχθηκε ιδιαίτερα ικανό, καλύτερο του ανταγωνισμού και προτιμότερο σε αυτή την χρήση από το Mille, πού ήταν πολύ σκληρό και άκαμπτο.
Για άλλη μια φορά όμως, η εμπορική πορεία ενός μοντέλου που είχε όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει, έμελλε να είναι πολύ κατώτερη των προσδοκιών κι έτσι η Aprilia αποφάσισε το 2005, να σταματήσει την παραγωγή του.

Πηγη https://motorbike.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
GTS1000 χαζεύω ακόμα στο Car.gr
Συνήθως 1-2 αγγελίες.Πριν κανένα εξάμηνο υπήρχε ένα περιποιημένο με τις μαμά τετράγωνες βαλίτσες.Έκατσε 3 μήνες στο parking.. Μπιμπελό στα 4.500€ αν θυμάμαι καλά! abcde
Τώρα υπάρχουν δύο με τιμή +7.000€ Τσου....
Επιθυμητό αλλά πως να το πάρεις και με τί ανταλλακτικά θα προχωρήσεις αν χρειαστείς;
Αν είχα χρήμα ΔΕΝ θα το σκεφτόμουν.

RF
Για το RF θα πω ότι τα παραεισαγωγης 400 ήταν αυτά που κυκλοφόρησαν σε κάποιο βαθμό.Κατά πολύ πιο τουριστικά απ'ότι άλλο ντυμένο ήρθε στα 400cc από Ιαπωνία.
Όλοι κοίταγαν τα γκάζια όμως τότε οπότε...
Το RF600 έπεσε επίσης επάνω στο Honda CBR600F2 που αντικατέστησε το Hurricane.
Η Honda ΌΡΓΩΝΕ εκείνη την εποχή.. Bcdefgh

RF900 ελάχιστα.Η Αστυνομία θυμάμαι είχε λευκό.Δεν ξέρω αν ήταν ένα ή είχε κι άλλα.
400cc-600cc ή 900c ήταν και είναι πολύ όμορφες και διαχρονικού σχεδιασμού τουριστικες μοτοσυκλέτες για εμένα..

Falco
Όταν χάζευα πολυ παλιότερα το Tuono, κοίταγα και τις εναλλακτικές.Tα λίγα Falco ήταν προσιτά μεν αλλά το πακέτο του Tuono και η καρατιμονα του είχαν πολύ περισσότερα να προσφέρουν.Μείναμε με το όνειρο στα χέρια τελικά.. Tooth


Πολλά έγραψα και ίσως άσχετα.Συμπαθάτε με αλλά τα έζησα κι έχουν μείνει ευχάριστα στη μνήμη μου..
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το RF900 έπεσε πάνω στο Fireblade, του οποίου προσπάθησε να γίνει ανταγωνιστής και όχι αυτά που λέει το άρθρο, οπότε βαρύ, με σιδερένιο πλαίσιο σε look αλουμίνιο και οικονομικά στοιχεία στα περιφερειακά, κάπου εκεί το παιχνίδι είχε χαθεί. Αν δεν ήταν τα μπατσικά, δεν θα το ήξερε κανείς.

Το ωραίο είναι ότι η suzuki εξέλιξε τελείως άλλον κινητήρα από των GSXR. Δεν ταιριάζουν ούτε στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά διάμετρος-διαδρομή ούτε στο γενικότερο σχέδιο, με κανέναν GSXR κινητήρα.

Η επισκευή και το βάψιμο των περίτεχνων πλαστικών ήταν άλλος ένας εφιάλτης για τον τεχνικό.

Οντως όμως άξιζε καλύτερη τύχη, ακόμα και με σημερινά δεδομένα, μια RF900 σε καλοδιατηρημένη κατάσταση είναι μια χαρά μοτοσυκλετάρα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.320
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μοντελα για εξεζητημενα ανησυχους , μοντελα για συνειδητοποιημενους συντηρητικους ...... ωραιες εποχες παντως .....! eye
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.446
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ανεκαθεν και απο την πρωτη στιγμή μου αρεσε το Gilera Rc κ το Nordwest
Με λοοκ φανταστικο για την εποχη, γκαζια (49 μονοκύλινδρα αλογα οταν τα Χτ και Xl εβγαζαν 38)

Αλλα ελάχιστα ειδα ζωντανα κ κανενα μεταχειρισμένο...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όλοι σχεδόν τότε τα γούσταραν τα "μυστήρια & διαφορετικά" μηχανάκια και το πρωί όταν ξυπνούσαν πήγαιναν και αγόραζαν transalp, ΧΤ και GSXR w 1100...

Θέλει αρετήν και τόλμη η ελευθερία
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.611
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Απο *****ια εχασα ενα τετοιο δε τα βρηκαμε στα λεφτα με τον Vagias RaceTech στο Κιατο και ηταν το τελευταιο μοντελο με της ρυθμιζομενες αναρτησεις Suzuki RF 900 RS2 και ηταν κουκλα abcde

 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Το klx650 ήταν σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε XΤ (όπως και το dr650 και το xr600), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πούλησε τόσο πολύ το XT, στο δρόμο δεν πήγαινε σε ποναγε ο κωλος, στο χώμα δεν πήγαινε γιατί ήταν βαρυδι. Τα ίδια και το tdm900. Πιστεύω ότι ήταν καλή κίνηση της αντιπροσωπείας αρχικά και μετά συντηρήθηκε ο μύθος.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.176
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Απο *****ια εχασα ενα τετοιο δε τα βρηκαμε στα λεφτα με τον Vagias RaceTech στο Κιατο και ηταν το τελευταιο μοντελο με της ρυθμιζομενες αναρτησεις Suzuki RF 900 RS2 και ηταν κουκλα abcde

Εξαιρετικό μηχανάκι, το είχε ο ξάδερφος, στα ταξίδια πήγαινε τραίνο και με φοβερή άνεση είχε σκελετάρα τα στροφιλίκια τα κατάπινε, απορώ πως δεν πούλησε...
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.419
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το klx650 ήταν σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε XΤ (όπως και το dr650 και το xr600), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πούλησε τόσο πολύ το XT, στο δρόμο δεν πήγαινε σε ποναγε ο κωλος, στο χώμα δεν πήγαινε γιατί ήταν βαρυδι. Τα ίδια και το tdm900. Πιστεύω ότι ήταν καλή κίνηση της αντιπροσωπείας αρχικά και μετά συντηρήθηκε ο μύθος.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Το ΧΤ είχε βολικότερο μοτέρ.
Το ΚΛΡ μπορεί να ήταν τεχνολογικά ανώτερο,το πρώτο μονοκύλινδρο με υδρόψυξη-καπελότα-άριστο αποσυμπιεστή,αλλά τη δύναμη την έδινε ψηλά και ως εκ τούτου έπαιζες συνέχεια με τις ταχύτητες,πράγμα άβολο στην πόλη.Άσε που είχε και μια τεράστια 2α και έπρεπε να φορτώσεις αρκετά την πρώτη για να κουμπώσεις 2α για να μην κρεμάσει.Το ΧΤ από την άλλη δε χαμπάριαζε ότι σχέση και να είχες.
Όλα αυτά συνηγορούσαν αρνητικά σε συνθήκες πόλης γιατί όλοι το χρησιμοποιούσαν για παπί.Όσο για το ταξίδι οι διαφορές τους δεν διακρίνονταν καθόλου ,τον ίδιο αέρα έτρωγες και με τα δύο και τους ίδιους κραδασμούς.ΟΚ το ΚΛΡ είχε μεγαλύτερη τελική, 170-άριζε αλλά δεν ήταν αυτό το ζητούμενο.

Βάρος το ίδιο ίσως βαρύτερο το Kawa.
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Απο *****ια εχασα ενα τετοιο δε τα βρηκαμε στα λεφτα με τον Vagias RaceTech στο Κιατο και ηταν το τελευταιο μοντελο με της ρυθμιζομενες αναρτησεις Suzuki RF 900 RS2 και ηταν κουκλα abcde

Το είχα σε λευκό με φάρο.....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Απο *****ια εχασα ενα τετοιο δε τα βρηκαμε στα λεφτα με τον Vagias RaceTech στο Κιατο και ηταν το τελευταιο μοντελο με της ρυθμιζομενες αναρτησεις Suzuki RF 900 RS2 και ηταν κουκλα abcde


Το ειχε θυμαμαι συγκριτικο το μοτο με το 3κυλινδρο daytona,,,to triumph το εβγαζε καρατουριστικο σε μοτερ κ γεωμετρια...ενω τουτο δω ξουραφι

αστα τωρα αυτα.....πιασε το ψαροντουφεκο, εγω με καλαμι απ εξω
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Θα δει το θέμα ο μπούκλης και θα πει
- έχω και ένα τέτοιο
Μπας και το θέλετε γιατί έχουμε τσακωθεί και το χω βάλει τιμωρία μόνο του RollingRollingRolling
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μπας και το θέλετε γιατί έχουμε τσακωθεί και το χω βάλει τιμωρία μόνο του RollingRollingRolling
Αν μου το κάνεις δώρο έρχομαι και σου αδειάζω το μέρος
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μπας και το θέλετε γιατί έχουμε τσακωθεί και το χω βάλει τιμωρία μόνο του RollingRollingRolling
Δεν σε άντεξε άλλο ε;

IMG_0440 small.jpg
 

SotirisXT

new member
Δημοσιεύσεις
72
Ηλικία
45
Περιοχή
Λιβαδειά
Όνομα
Σωτήρης Οικονομου
Το klx650 ήταν σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε XΤ (όπως και το dr650 και το xr600), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πούλησε τόσο πολύ το XT, στο δρόμο δεν πήγαινε σε ποναγε ο κωλος, στο χώμα δεν πήγαινε γιατί ήταν βαρυδι. Τα ίδια και το tdm900. Πιστεύω ότι ήταν καλή κίνηση της αντιπροσωπείας αρχικά και μετά συντηρήθηκε ο μύθος.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Εργαλείο ήταν το KLX 650R που ήταν μόνο μανιβέλα..το KLX 650 δεν είχε καμία σχέση με το R απλως είχε καλύτερες αναρτήσεις αναρτήσεις από οποιοδήποτε ΧΤ σε όλα τα άλλα ήταν μείον...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το είχα σε λευκό με φάρο.....
Ήσουν και Φαροφύλακας ρε Μήτσο; Praising

 
Top Bottom