Μα γιατί να το δώσω...και γιατί να φοβηθώ...??
Σήμερα πρωί πρωί πήγα πήρα λαδάκια και μπουζί. Motul 10W-50 βάλαμε και για μπουζί NGK...οι βαλβιδούλες δεν θέλουνε ακόμα ρύθμισμα και τα δισκάκια συμπλέκτη συνεργάζονται τέλεια με το 13-35 γρανάζωμα. Κλεφτή ματιά στο Πήλιο..."συννεφιασμένο μου είσαι σήμερα...για να δω τι κάνεις"
Φοράς μπουφάν και κράνος και έφυγες για τα ψηλά...
Ο ήχος του ψεκασμού και της αναρόφησης ακούγεται στο κλείσιμο του γκαζιού...η εξάτμιση αφήνει μερικά σκασιματάκια και φλόγες να φεύγουνε προς τα πίσω. Πςςς...μα τι μοτέρ έφτιαξα ο Θεός, λες. Θερίζει το εργαλείο πλέον λέμε! Δώσε και άλλο γκάζι, το Πήλιο δεν σταματάει στην Πορταριά...
...τελικά το φθινόπωρο ήρθε για τα καλά...
...και το Πήλιο φόρεσε τα φθινοπρωινά του ρούχα, ο ορισμός της όμορφης αντίθεσης χρωμάτων...
όσο πιο ψηλά πάμε τα σύννεφα μας τυλίγουνε όλο και περισσότερο...
"μα καλά ρε φίλε, είσαι τρελός; Με το μηχανάκι δεν φοβάσαι πάνω στο βουνό με την ομίχλη"...αν δεν οδηγήσεις εκεί που η φύση σου δείχνει τα δόντια της και να μαζέψεις εμπειρία τότε καλύτερα να μην μπεις καν στον κόπο να πιάσεις τιμόνι...
ERROR 404! Volos not found! Και κάπου εκεί ο μικρός Τάσος κατάλαβε...
...οτι έφτασε στο ίδιο ύψος με τα σύννεφα!
...σχεδόν τουλάχιστον...και όλα αυτά..
Με ένα απλό 125αρι μηχανάκι. Όχι πείτε μου εγω τώρα με τι καρδιά να το δώσω; Μεροκματιάρικο, βολτάδικο, αγχολυτικό, γκαζιάρικο, αποτελεσματικό. Μιλάμε είναι 5 σε 1! Τα κάνει όλα και συμφέρει! Ο κυβισμός, ο τύπος μοτοσυκλέτας (παπάκι, street, SBK, on-off, trail) και η ιπποδύναμη είναι όλα παροπίδες που βάζουμε εμείς οι ίδιοι στους εαυτούς μας...αν έχεις θέληση και γεμάτο ντεπόζιτο και με 50αρι γυρνάς όλο τον κόσμο. Είναι ένα διβάλβιδο SOHC 125αρι με 24mm ψεκασμό, ναι. Δεν έχει τα γκάζια ούτε απο ένα 250αρι ούτε απο ενα 750αρι, ναι. Κάνει 1002 διουλειές όμως. Μα γιατί να το δώσω όμως μετά απο όλα αυτά; Δεν μου πάει ρε παιδιά η καρδιά πλέον...:roll
s: