Έχουμε νέα
https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-900
https://www.triumphmotorcycles.gr/motorcycles/adventure/tiger-900
3 εκδόσεις Απλή - GT- Rally
95,2 PS
20 λτ. τεπόζιτο
4 πίστονες Brembo Μπροστά & μονοπίστονη Brembo πίσω cornering ABS
Όλες με LED φώτα & Slip assist συμπλέκτη
H βασική εκδόσης με 5" TFT πίνακα οργάνων, οι GT & Rally με 7"
Διάφορα extra στις ακόμα ακριβότερες PRO (θερμαινόμενα γκριπ, φωτιζόμενοι διακόπτες, περισσότερα riding modes,
Απλή & GT με 19" -17" αλουμινίου και σέλα στα 810-830mm
Aπλή με Marzochi 45" UpD χωρίς ρυθμίσεις & πίσω πάλι Marzochi με ρύθμιση προφόρτισης (192kg στεγνή) διαδρομή πίσω ανάρτησης 170mm, μπροστά δεν λέει (τιμή στην Αγγλία 9500 =>11.140€)
GT με Marzochi 45" UpD πλήρως ρυθμιζόμενο & πίσω πάλι Marzochi πλήρως ρυθμιζόμενο (194kg στεγνή) διαδρομή μπροστά ανάρτησης 180mm, πίσω ανάρτησης 170mm
Rally 21"-17" ακτινωτές tubeless και σέλα στα 850-870mm
Showa UD 45" πλήρως ρυθμιζόμενο - Showa πλήρως ρυθμιζόμενο (230mm - 240mm διαδρομές)
(196kg. στεγνή)
Προσωπικά σχόλια:
+ 1 λτ. τεπόζιτο , καλό είναι
+ ξεχωριστό υποπλαίσιο (επιτέλους)
+ καλύτερη σέλα (έτσι δείχνει τουλάχιστον), το χρειαζόταν
- 2 ψυγεία στα άκρα έτοιμα να πάθουν ζημιά με το παραμικρό, θέλει κατευθείαν κάγκελα (και φαρδαίνουν πολύ τη μηχανή στο μάτι μου)
- αυτή η *****ία με το 100/90/19 αντί για 110 που φοράει όλος ο κόσμος δε μπορώ να τη καταλάβω (κλασικά θα ξαναβγάλουν οδηγία για 110 αλλά η εμμονή τους μου τη σπάει)
- αν έρθει η βασική με παρόμοια τιμή Ελλάδα, δεν βλέπω να πάει καλά..(όπως δεν πήγαν και όλες μετά τη 1η γενιά)
(Πολύ θα ήθελα μια Rally στο γνωστό βρετανικό racing green, αλλά την κόβω πάνω από 15.000€, οπότε δεν παίζει)