Νέα πίστα του MotoGP και των WSBK

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
2f923ef6-b25f-4ffc-9ae1-28956dbc06ee.jpg

Γνωρίστε την Mandalika
Τη νέα πίστα του MotoGP και των WSBK


Λίγο μετά το δεύτερο Αγώνα στο Qatar, εκπρόσωποι της Dorna και της FIM ταξίδεψαν μέχρι την Ινδονησία για να δουν από πρώτο χέρι πως προχωρούν οι εργασίες στην πίστα Mandalika. Στο Lombok, εκεί βρίσκεται η πίστα, έφτασαν ο Franco Uncini, υπεύθυνος ασφαλείας του MotoGP, μαζί με τον Loris Capirossi και τον CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta.
Όλοι τους πήραν μια γεύση από την πορεία των εργασιών και οι πρώτες τους εντυπώσεις ήταν άριστες. Στόχος της πίστας είναι να φιλοξενήσει αγώνα των WSBK στα μέσα Νοεμβρίου, έχοντας πάρει έως τον Ιούνιο και την απαραίτητη homologation. Λόγω του Covid-19 και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να προγραμματίσουν το πρώτο Grand Prix για τον Μάρτιο του 2022.
Νωρίτερα, αν είναι δυνατόν, θα γίνει κι ένα τεστ για να δουν οι αναβάτες του Πρωταθλήματος (της μεγάλης κατηγορίας) την πίστα από τη μέσα μεριά. Από μακριά έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε κι εμείς μια γεύση, από το παρακάτω video!



Πηγη https://mgp.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.599
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Θυμαμαι υποσχεσεις με κορδελα, και χωρις κορδελα.
Αιγινιο.
Χαλανδριτσα,Πατρα.
Δραπετσωνα, αλλα Μοnaco!!
Αν μου διαφευγει καποια, συμπληρωστε.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Θυμαμαι υπσχεσεις με κορδελα, και χωρις κορδελα.
Αιγινιο.
Χαλανδριτσα,Πατρα.
Δραπετσωνα, αλλα Μοnaco!!
Αν μου διαφευγει καποια, συμπληρωστε.....
Καινουρια σχεδια Λαμίας cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο ΟΗΕ καταγγέλλει την εκδίωξη κατοίκων της περιοχής με ΩΜΗ ΒΙΑ για την κατασκευή της πίστας Mandalika στην ινδονήσια​

Από τον BikerSpirit

Την ώρα που η FIM και η Dorna επισκέφτηκαν την πίστα στο Mandalika της ινδονήσια για να ελέγξουν την πρόοδο των εργασιών, ο ΟΗΕ καταγγέλλει την εκδίωξη των κατοίκων της περιοχής με βία για να κατασκευαστεί η πίστα!


Ο Franco Uncini , ο εκπρόσωπος της Dorna, ο Loris Capirossi και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports, Carlos Ezpeleta , επισκέφτηκαν το Mandalika International Street Circuit για να ελέγξουν την πρόοδο των εργασιών αυτού της νέας πίστας που θα φιλοξενεί το Ινδονησιακό Grand Prix από το επόμενο έτος.


Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου που έστειλε η διοργάνωση του πρωταθλήματος, τα μέλη της FIM και της Dorna “εντυπωσιάστηκαν από την εξέλιξη του έργου καθώς και από τους κανονισμούς ασφαλείας που εφαρμόστηκαν” σε αυτή την πίστα στο Mandalika, όπου θα ξεκινήσει στις 14 Νοεμβρίου τ του Παγκόσμιου Superbikes, ένα πρωτάθλημα που θα έχει επίσης ετήσιο γεγονός σε αυτήν τη χώρα από τώρα και στο εξής.

Ωστόσο, ό, τι λάμπει δεν είναι ο χρυσός.​

Η επίσκεψη της FIM και της Dorna σε αυτό το τουριστικό συγκρότημα αξίας τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων συμπίπτει με μια πρόσφατη έκθεση που εκπόνησε ο ΟΗΕ, ο οποίος καταγγέλλει την παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κατοίκων του Lombok, για χρήση βίας από μέρος του Ινδονησιακού στρατού με σκοπό την εκδίωξη των κατοίκων της περιοχής χωρίς να τους προσφέρει αντάλλαγμα και κάθε είδους οικονομική αποζημίωση.


Ο Olivier De Schutter, ένας από τους παρατηρητές του ΟΗΕ που ταξίδεψε στο Lombok, διαβεβαίωσε ότι «οι αγρότες και οι ψαράδες έχουν εκδιωχτεί από τη γη τους και έχουν υποστεί την καταστροφή των σπιτιών τους, των χωραφιών, των πηγών νερού, των πολιτιστικών χώρων και των θρησκευτικών, από την Κυβέρνηση της Η Ινδονησία και την ITDC (Ινδονησιακή Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης) που προετοίμασαν την Mandalika για να γίνει «Νέο Μπαλί».

Σύμφωνα με τις έρευνες που διενήργησε ο ΟΗΕ τους τελευταίους μήνες, χιλιάδες κάτοικοι εκδιώχθηκαν με τη χρήση ωμής βίας για να εγκαταλείψουν τα εδάφη τους χωρίς να τους δώσουν τη δυνατότητα να δεχτούν οικονομική αποζημίωση ή μετεγκατάσταση σε άλλο μέρος της χώρας η σε νησί έξω από το συγκρότημα.


«Αξιόπιστες πηγές διαπίστωσαν ότι οι κάτοικοι της περιοχής
απειλήθηκαν και εκφοβίστηκαν και εκδιώχθηκαν βίαια από τα εδάφη τους χωρίς αποζημίωση . Παρά τα ευρήματα αυτά, η ITDC δεν είναι διατεθειμένη να πληρώσει αποζημίωση ή να επιλύσει τις διαφορές γης», αναφέρει ο ΟΗΕ στην έκθεσή του.

Αυτό το τεράστιο έργο χρηματοδοτείται εν μέρει από την Ασιατική Τράπεζα Επενδύσεων και Υποδομών (AIIB) και έχει προσελκύσει περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο δολάρια επενδύσεων από ιδιωτικές εταιρείες. Ο γαλλικός όμιλος VINCI Construction Grands Projets είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής και είναι υπεύθυνος για την κατασκευή της πίστας Mandalika, πολλά ξενοδοχεία, νοσοκομείο, υδάτινο πάρκο και άλλες εγκαταστάσεις.


Οι επιχειρήσεις και η Ασιατική Τράπεζα Επενδύσεων και Υποδομών (Asian Infrastructure Investment Bank – AIIB), που χρηματοδότησαν το τρέχον έργο, απέτυχαν «να εντοπίσουν, να αποτρέψουν, να μετριάσουν και να αντιμετωπίσουν τις δυσμενείς επιπτώσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα, όπως ορίζονται στις κατευθυντήριες αρχές του ΟΗΕ για τις επιχειρήσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα» σημειώνεται στη σχετική έκθεση του ΟΗΕ.

Κατά την άποψη του ΟΗΕ, όλες αυτές οι εταιρείες και τα επενδυτικά κεφάλαια που έγχυση εκατοντάδες εκατομμύρια για την κατασκευή αυτού του σύνθετου μπορούμε να παραμείνουμε σιωπηλοί μπροστά της πολιτικής της κυβέρνησης της Ινδονησίας, όταν πρόκειται για την απαλλοτρίωση της γης από τους κατοίκους της: «Υπό το φως της σκοτεινής ιστορίας των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των αρπαγών γης στην περιοχή, το AIIB και οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να κοιτάξουν το αντίθετο και να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους ως συνήθως. Η αποτυχία τους να αποτρέψουν και να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ισοδυναμεί με συμμετοχή σε τέτοιες καταχρήσεις»


«Οι αυτόχθονες άνθρωποι δεν έχουν νομική προστασία έναντι της γης τους και δεν ζητείται η γνώμη τους ούτε συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με έργα που, μάλιστα, δεν τους ωφελούν», δ
ήλωσε η Rukka Sombolinggi, γενική γραμματέας της συμμαχίας αυτόχθονων λαών του Αρχιπελάγους (Peoples Alliance of the Archipelago – AMAN). «Η κυβέρνηση επιθυμεί να προσελκύσει επενδυτές στη βιομηχανία, τα ορυχεία και τον τουρισμό για να αναζωογονήσει την οικονομία, αλλά πρόκειται για λύσεις που πλήττουν τους αυτόχθονες πληθυσμούς και έχουν, επίσης, σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις», δήλωσε στο Thomson Reuters Foundation.

«Το έργο στη Μανταλίκα θέτει υπό αμφισβήτηση τις αξιέπαινες δεσμεύσεις της Ινδονησίας για τους στόχους αειφόρου ανάπτυξης και τις υποκείμενες υποχρεώσεις της για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η τουριστική ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας που καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι ουσιαστικά ασυμβίβαστη με την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης», αναφέρει ο De Schutter.


«Δεν είναι καιρός για μαζικά διακρατικά τουριστικά έργα υποδομής που ωφελούν λίγους οικονομικούς παράγοντες και όχι ολόκληρο τον πληθυσμό» συμπλήρωσε. Αντ ‘αυτού, υπογράμμισε ότι οι κυβερνήσεις που επιθυμούν να ανακάμψει η οικονομία τους μετά την πανδημία «πρέπει να επικεντρωθούν στην ενδυνάμωση των τοπικών κοινοτήτων, στην ενίσχυση του βιοτικού επιπέδου τους και στη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων. Προτρέπουμε την ινδονησιακή κυβέρνηση να διασφαλίσει ότι το ITDC σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και το κράτος δικαίου. Παροτρύνουμε, επίσης, το AIIB και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις να μην χρηματοδοτούν και να μην εμπλέκονται σε έργα και δραστηριότητες που συμβάλλουν σε παραβάσεις και παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».


Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Στο 80% η Mandalika, παίρνει έγκριση στα τέλη Ιουλίου​

10bbcecd3346fb2822323cd91ee10f63_XL.jpg
Η κατασκευή της νέας πίστας Mandalika, που θα φιλοξενήσει αγώνες τόσο για το πρωτάθλημα των WSBK, όσο και του MotoGP, έχει φτάσει στο 80%. Αναμένεται μάλιστα να πάρει έγκριση (homologation) στα τέλη Ιουλίου.
Η πίστα της Mandalika στην Ινδονησία, που αναμένεται ήδη από φέτος να φιλοξενήσει αγώνες WSBK, είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή της.

Το ποσοστό της κατασκευής της, όπως μας πληροφορούν οι ίδιοι οι ιθύνοντες της πίστας, έχει φτάσει στο 80% και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη αυτής της εβδομάδας.
Η σχετική ανακοίνωση της πίστας στο Instagram γράφει σχετικά:

«Το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσης της πίστας έχει φτάσει το 80,02% και έχουν ασφαλτοστρωθεί περίπου 7.680μ. από τα συνολικά 8,120μ.»
«Στο πρώτο κομμάτι της πίστας μάλιστα, έχει ξεκινήσει ήδη η δεύτερη ασφαλτόστρωση από τις 03 Ιουλίου και θα συνεχιστεί στα επόμενα. Αυτή η δεύτερη στρώση θα ολοκληρωθεί στα μέσα Ιουλίου».
«Τα τελευταία στάδια των εργασιών θα ολοκληρωθούν πριν την homologation που θα γίνει στα τέλη Ιουλίου ή στις αρχές Αυγούστου».

mandalika_2.jpg

Προς τα τέλη του μήνα θα έχει ολοκληρωθεί και το κεντρικό κτίριο της πίστας, που αυτή τη στιγμή είναι στο 65%.
Μόλις πάρει την έγκριση (homologation), η πίστα της Mandalika θα έχει μήκος 4.3χλμ με 17 στροφές. Ο πρώτος αγώνας παγκοσμίου ενδιαφέροντος θα γίνει στα μέσα Νοεμβρίου, για τα WSBK.

Όσο για το MotoGP, το ντεμπούτο του εν λόγω πρωταθλήματος θα γίνει (καλώς εχόντων των πραγμάτων) το 2022, ενδεχομένως μετά το Grand Prix του Κατάρ τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Martinez “Aspar” - Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού​

Ένας μοναδικός χώρος με πίστες που καλύπτουν διαφορετικά είδη οδήγησης, αναρρωτήριο, μουσείο μοτοσυκλέτας, κ.α., λειτουργώντας ως φυτώριο για τους αυριανούς πρωταθλητές
motomagJorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού


Ο θρυλικός πρώην αγωνιζόμενος και νυν ιδιοκτήτης αγωνιστικής ομάδας σε Moto2 και Moto3, Jorge Martinez “Aspar”, ο οποίος το 2022 έκλεισε 40 συναπτά έτη εμπλοκής του με τα MotoGP, θέλει να αναβαθμίσει την ιδιόκτητη πίστα του, μετατρέποντάς την σε έναν πολυχώρο που θα λειτουργήσει ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και ως φυτώριο για τους επόμενους Πρωταθλητές.

Στις αρχές του 2023 ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 80 και 125 κυβικά, Jorge Martinez, απέκτησε με τη βοήθεια μετόχων, μία τεράστια έκταση 350.000 τ.μ. Η “Circuito de la Ribera”, όπως ήταν τότε το όνομά της πριν μετονομαστεί σε “Circuit Aspar” βρίσκεται στην περιοχή Guadassuar, 40 χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο της Valencia.

Στην απέραντη έκταση αυτή περιλαμβάνονται μία ασφάλτινη πίστα μήκους 2,2 χιλιομέτρων, μία πίστα καρτ 850 μέτρων και μία MX μήκους 1,1 χιλιομέτρων. Στον ίδιο χώρο υπάρχει ένας χώρος 18.000 τ.μ. που μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες drift, αλλά και σχολές ασφαλούς οδήγησης.
Jorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Τώρα, ο “Aspar” θέλει να επιστρέψει πίσω ό,τι του έχει προσφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός τα τελευταία σαράντα χρόνια. Μετά το τέλος της καριέρας του ως αναβάτης, το 1997, δεν έφυγε από τα paddock, καθώς είχε ήδη από το 1992 δημιουργήσει την δική του ομάδα στα 250GP και 125GP και αργότερα, όταν ήρθε η τετράχρονη εποχή, στις Moto2 και Moto3 κατηγορίες, μέχρι και το 2018.

Η στενή συνεργασία που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια με το Pierer Group, έδωσε στον Martinez την δυνατότητα από το 2021 να δημιουργήσει την εργοστασιακή ομάδα της GASGAS στις Moto2 και Moto3, κατακτώντας πολλά GP. Και το 2022, ο Izan Guevara με την GASGAS Aspar Team στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3, ενώ συνεχίζει με την ίδια ομάδα στη Moto2 το 2023.
Jorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Αυτό που θέλει να κάνει ο Martinez είναι να αξιοποιήσει στο έπακρο τον χώρο αυτό, που θα λειτουργεί και ως τα κεντρικά της εταιρείας του. Ακόμη, θα υπάρχει μία ακαδημία-φυτώριο νέων Πρωταθλητών, την οποία στην ανακοίνωση της η “Circuit Aspar” ονομάζει “παγκόσμια ακαδημία μοτοσυκλέτας” και ένα θεματικό πάρκο για την μηχανοκίνηση.

Ο Martinez δεν στοχεύει μόνο τους αναβάτες του αύριο, αλλά και τους μηχανικούς, καθώς μέσα στις εγκαταστάσεις της πίστας θα υπάρχει η δυνατότητα να εκπαιδευτούν οι νεαροί μηχανικοί μέσω της τεχνικής σχολής Aspar KSB. Υπεύθυνη για την επίβλεψη και την καθοδήγηση των μαθητών, αναβατών και μηχανικών, θα είναι η αγωνιστική ομάδα GASGAS Aspar.
Jorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού


Στις ήδη υπάρχουσες δομές θέλει να προσθέσει ακόμα paddock έκτασης 15.000 τ.μ. με 128 box ομάδων, περιοχή πρασίνου 80.000 τ.μ., εστιατόριο, χώρους αναψυχής, πολυμορφικά δωμάτια, ελικοδρόμιο, μέχρι και δικό του… ιατρείο! Το κόσμημα της Circuit Aspar θα αποτελέσει το μουσείο μοτοσυκλέτας, Aspar Museum.

Η πίστα θα είναι ανοιχτή για όλους όσους θέλουν να δοκιμάσουν τα όριά τους με ασφάλεια, είτε με το δικό τους όχημα, είτε νοικιάζοντας από τον στόλο οχημάτων (καρτ, μοτοσυκλέτες κ.α.) της πίστας. Ταυτόχρονα, οι εγκαταστάσεις θα μπορούν να υποστηρίξουν αγώνες drift, μαθήματα οδικής ασφάλειας αλλά και εκθέσεις.
Jorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Τέλος, η πίστα Aspar ενδιαφέρεται και για τον τομέα της επιχειρηματικότητας. Οι εγκαταστάσεις της και οι υποδομές της είναι ικανές να φιλοξενήσουν παρουσιάσεις νέων μοντέλων και προϊόντων, βιντεοσκόπηση και φωτογράφηση για διαφημιστικούς σκοπούς, ακόμα και συναυλίες.
Jorge Martinez “Aspar” – Θέλει να μετατρέψει την πίστα του σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Αυτή την στιγμή η Ισπανία είναι η χώρα με την πιο δυνατή παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειδικά στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Επομένως, η επιλογή του σημείου για να δημιουργήσει κάτι τόσο ξεχωριστό ο Martinez, 50 χιλιόμετρα μακριά από την πίστα Ricardo Tormo της Valencia, όπου τρέχουν τα MotoGP, αποτελεί λογική απόφαση. Το υψηλό επίπεδο που βρίσκεται ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στην Ισπανία, την καθιστά μία από τις λίγες χώρες που έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει ένα τόσο μεγάλο έργο.

Εάν ο Martinez καταφέρει να ολοκληρώσει το μεγαλεπήβολο σχέδιό του, τότε η πίστα Aspar θα αποτελέσει ένα παγκόσμιο σημείο αναφοράς για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρει τόσο θέσεις εργασίας όσο και έσοδα στην περιοχή, βοηθώντας στην περεταίρω ανάπτυξη της χώρας ως ‘πρωτεύουσα’ του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η νέα πίστα-θηρίο στην Αμερική είναι μεγαλύτερη από όλες τις πίστες MotoGP!​

bef96a9948cb2799b4400f93ed98644b_XL.jpg

Στην μεγαλύτερη της διαμόρφωση, θα ξεπερνά τα 9 χιλιόμετρα και φιλοδοξεί να αλλάξει για πάντα το status του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αμερική.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν την δική τους κουλτούρα μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρακτικά ανεξάρτητη από τον υπόλοιπο κόσμο, με τις δικές της μεγάλες διοργανώσεις και τους δικούς της αστέρες. Όμως, σε αθλήματα παγκοσμίου βεληνεκούς όπως το MotoGP, οι ΗΠΑ εκπροσωπούνται ελάχιστα -συγκεκριμένα, με την πίστα COTA στο Texas, που είναι και ο μοναδικός γύρος σε αμερικανικό έδαφος, στο ημερολόγιο. Μπορεί η νέα πίστα που φτιάχνεται, να το αλλάξει αυτό;

Στην πολιτεία του Τενεσί, κατασκευάζεται ήδη μία τεράστια σε μήκος πίστα, που πιθανόν θα αλλάξει το σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την χώρα, εντελώς. Το όνομα της θα είναι Flatrock Motorsport Park. Η νέα πίστα φτιάχνεται κοντά στο Nashville, την πρωτεύουσα της πολιτείας του Τενεσί, η οποία πολιτεία συνορεύει και με άλλες 8, αποτελώντας «φιλέτο» για προσέγγιση κόσμου στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.

Θα έχει, στην μεγαλύτερη της χάραξη, μήκος έως 9.493 μέτρα, που την καθιστά μακράν μεγαλύτερη από όλες τις πίστες του MotoGP αυτή την στιγμή.

Η χάραξη και η τοποθεσία της πίστας αναμένεται να την κάνουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οδηγικά, καθώς δεν είναι «φλατ» αλλά έχει πολλές αλλαγές υψομέτρου. Highlight της αναμένεται να αποτελέσει η στροφή 3, με τεράστιο θετικό κάμπερ στις 30 μοίρες, σχεδόν πανομοιότυπο με την κλίση της πίστας της Daytona και διπλάσια από αυτή του εμβληματικού «καρουσέλ» στο Nurburgring (17 μοίρες)!

Σχεδιαστής της πίστας είναι ο πασίγνωστος Hermann Tilke, ο οποίος έχει επιμεληθεί δεκάδες πίστες μηχανοκίνητου αθλητισμού ανά τον κόσμο.

Στο βάθος, πίσω από τον Josef Newgarden, διακρίνεται η στροφή 3. Δείτε κλίση!

Θα δούμε λοιπόν αγώνες MotoGP στην μεγαλύτερη πίστα της σύγχρονης ιστορίας του; Ας μην βγάζουμε γρήγορα συμπεράσματα, καθώς όπως έγινε γνωστό, το κομμάτι της πίστας που έχει κατατεθεί για αξιολόγηση στην FIM, έχει μήκος μόλις 4.296 μέτρα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η διοίκηση της πίστας έχει ήδη εκδηλώσει πρόθεση φιλοξενίας αγώνα MotoGP και WSBK, ενώ είναι αναμενόμενο ότι η ύπαρξη της πίστας θα φέρει σημαντική ανάπτυξη, στην πολιτεία του Tennessee. Η πίστα πιθανόν να είναι έτοιμη ακόμα και του χρόνου, αν όλα πάνε καλά. Ίδωμεν!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.816
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ανδαλουσία της Ισπανίας θα αποκτήσει την 8η (!) πίστα της​

85fe23db5d89ef3225dae1a4ae214a38_XL.jpg

Εν τω μεταξύ, στην Ελλάδα ολόκληρη, μετράμε... 2.

Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της Ισπανίας, σε χρονικό διάστημα ενός μήνα θα ανοίξει τις πύλες της, η νέα πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού που κατασκευάστηκε στην Σεβίλλη. Η πίστα είχε ανακοινωθεί από τον Δεκέμβριο του 2022, ως η τρίτη μεγαλύτερη σε ολόκληρη την Ισπανία και η 4η που ανήκει στο Spain Circuits Group, μαζί με τις πίστες της Αλμερίας, της Ανδαλουσίας και της Ιβηρίας.

Παράλληλα, θα είναι η 8η στην ευρύτερη περιοχή της Ανδαλουσίας, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα ρεπορτάζ.

Η νέα πίστα της Σεβίλλης, η οποία ολοκληρώθηκε σε χρόνο-ρεκόρ σύμφωνα με τα ρεπορτάζ της χώρας και βαφτίζεται Sevilla Circuit, θα έχει μήκος 4.230 μέτρα, μέγιστη κλίση 4,92%, πλάτος 12 μέτρων, 16 στροφές (10 δεξιές και 6 αριστερές), ενώ η κύρια ευθεία της θα έχει μήκος 822 μέτρων.

Παράλληλα, οι εγκαταστάσεις της πίστας θα έχουν 35 pit boxes 100 τετραγωνικών μέτρων το καθένα, paddock συνολικές επιφάνειας 30.000 τ.μ., εστιατόριο 340 τετραγωνικών και press room 240 τετραγωνικών. Η πίστα απέχει 15 χιλιόμετρα από την Σεβίλλη και μόλις 5 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο, ενώ φυσικά θα συνδεθεί με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και, συγκεκριμένα, με τον SE-3201.

Σύμφωνα με τα ισπανικά ρεπορτάζ, η χρήση της πίστας θα είναι, αρχικά, σε εθνικό επίπεδο, ενώ υπάρχουν προσδοκίες για το πλασάρισμα της στα «καλεντάρια» διεθνών διοργανώσεων, αυτοκινήτου αλλά και μοτοσυκλέτας. Με τόσες πίστες στην χώρα τους, μην απορείτε γιατί οι Ισπανοί έχουν γεμίσει τις παγκόσμιες διοργανώσεις μοτοσυκλετιστικών αγώνων ταχύτητας... ούτε και γιατί η χώρα έχει θέση ισχύος στα δρώμενα του χώρου.

Δείτε περισσότερα και στην ιστοσελίδα της πίστας, εδώ -ο οποία ωστόσο είναι ακόμα υπό κατασκευή.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom