Manouel650
new member
Αν και η φωτό με τις τομές των ψαλιδιών κρύβει τη μισή αλήθεια καθότι αυτό του XR650R ανήκει σε νεώτερη σχεδιαστική σχολή(για να πω την αλήθεια περίμενα να μου τη πει κάποιος… ), το ψαλίδι του CRM είναι πραγματικά γερή κατασκευή. Μόλις 300γρ ελαφρύτερο από το «θηριώδες» του CRF450.
Έτσι, το συμβούλιο των γερόντων αποφάσισε να προχωρήσει η διαδικασία με το σκεπτικό να μην πειραχτεί κάτι από τα κομμάτια του Domi, οπότε αν κάτι στραβώσει να μπορούμε να ξαναβάλουμε το δικό του ψαλίδι.
Πρώτη επέμβαση το φάγωμα στο τόρνο του άξονα στήριξης του ψαλιδιού κατά 1,5mm από κάθε πλευρά.
Παρόλο που όπως είπα ο πύρος είναι ίδιος με του ΝΧ, ο σκελετός του είναι περισσότερο ενισχυμένος στο σημείο αυτό, οπότε το ψαλίδι δε χώραγε…
Έτσι, το συμβούλιο των γερόντων αποφάσισε να προχωρήσει η διαδικασία με το σκεπτικό να μην πειραχτεί κάτι από τα κομμάτια του Domi, οπότε αν κάτι στραβώσει να μπορούμε να ξαναβάλουμε το δικό του ψαλίδι.
Πρώτη επέμβαση το φάγωμα στο τόρνο του άξονα στήριξης του ψαλιδιού κατά 1,5mm από κάθε πλευρά.
Παρόλο που όπως είπα ο πύρος είναι ίδιος με του ΝΧ, ο σκελετός του είναι περισσότερο ενισχυμένος στο σημείο αυτό, οπότε το ψαλίδι δε χώραγε…