Alex-ENDURO
new member
- Δημοσιεύσεις
- 13
- Ηλικία
- 42
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
-
HONDA XL650V Transalp 2007
YAMAHA DT 200 WR 1993
YAMAHA DT50 1991
- Όνομα
- Αλέξανδρος
Λοιπόν, γειά σας τσακάλια και καλή χρονιά.
Θέλω γνώμη για λύση με πρόβλημα μπαταρίας!!!
Για ένα Transalp XL650V, φοράω την σωστή YUASA YTZ-12S που προτείνει η Honda, δεν την λες και φθηνή (στα 150+ euro).
Υποτίθεται βγάζει και 5-ετία+. Στην 3-ετία λοιπόν, με πολλές ακινησίες (περάσαμε και την covid εποχή), πρόσφατα μου ψόφησε. Έκανε μια μεγάλη ακινησία 2+μήνες πριν ψοφήσει. Έρχεται ο τύπος από την οδική με το booster να δοκιμάσει να με βάλει μπρος, για να πάω για αλλαγή επιτόπου (οδηγώντας την). Με πολύ προσπάθεια, πήρε τελικά μπρος αλλά δεν ήταν να την αφήσεις στο ρελαντί (έσβηνε), την κρατούσα με το χέρι στο γκάζι. Έκατσα εκεί κάνα τέταρτο (15') με το χέρι στο γκάζι, να πάρει λίγο αλλά φοβήθηκα να την οδηγήσω τελικά μήπως μου μείνει στην διαδρομή, πέρασε και η ώρα, δεν προλάβαινα να το διαχειριστώ, την έσβησα και το άφησα για άλλη μέρα. Πέρασε κι άλλος μήνας και μπήκαν και τα κρύα, δεν την δοκίμασα, αλλά είμαι σίγουρος πως δεν θα παίρνει μπρος και δεν θέλω να κάνω abuse την οδική βοήθεια.
Επειδή το κόστος δεν είναι και μικρό... Προτείνετε απλά να πάρω νέα μπαταρία και να τελειώνω, ή να πάω να τσιμπήσω έναν συντηρητή / φορτιστή σαν τον OPTIMATE 3 PLUS π.χ. (κάνει γύρω στα 75 euro) και να βάλλω την μπαταρία για φόρτιση και με την ελπίδα ότι θα ζωντανέψει σε μερικές μέρες? Έχει ξαναπάθει κανείς τίποτα αντίστοιχο και να την γλύτωσε με τον συντηρητή / φορτιστή?
Θέλω γνώμη για λύση με πρόβλημα μπαταρίας!!!
Για ένα Transalp XL650V, φοράω την σωστή YUASA YTZ-12S που προτείνει η Honda, δεν την λες και φθηνή (στα 150+ euro).
Υποτίθεται βγάζει και 5-ετία+. Στην 3-ετία λοιπόν, με πολλές ακινησίες (περάσαμε και την covid εποχή), πρόσφατα μου ψόφησε. Έκανε μια μεγάλη ακινησία 2+μήνες πριν ψοφήσει. Έρχεται ο τύπος από την οδική με το booster να δοκιμάσει να με βάλει μπρος, για να πάω για αλλαγή επιτόπου (οδηγώντας την). Με πολύ προσπάθεια, πήρε τελικά μπρος αλλά δεν ήταν να την αφήσεις στο ρελαντί (έσβηνε), την κρατούσα με το χέρι στο γκάζι. Έκατσα εκεί κάνα τέταρτο (15') με το χέρι στο γκάζι, να πάρει λίγο αλλά φοβήθηκα να την οδηγήσω τελικά μήπως μου μείνει στην διαδρομή, πέρασε και η ώρα, δεν προλάβαινα να το διαχειριστώ, την έσβησα και το άφησα για άλλη μέρα. Πέρασε κι άλλος μήνας και μπήκαν και τα κρύα, δεν την δοκίμασα, αλλά είμαι σίγουρος πως δεν θα παίρνει μπρος και δεν θέλω να κάνω abuse την οδική βοήθεια.
Επειδή το κόστος δεν είναι και μικρό... Προτείνετε απλά να πάρω νέα μπαταρία και να τελειώνω, ή να πάω να τσιμπήσω έναν συντηρητή / φορτιστή σαν τον OPTIMATE 3 PLUS π.χ. (κάνει γύρω στα 75 euro) και να βάλλω την μπαταρία για φόρτιση και με την ελπίδα ότι θα ζωντανέψει σε μερικές μέρες? Έχει ξαναπάθει κανείς τίποτα αντίστοιχο και να την γλύτωσε με τον συντηρητή / φορτιστή?