Νίκο αν κρίνω από την δική μου μηχανή, όταν θα αρχίζει να τα παίζει η μπαταρία θα σου κάνει κάτι περίεργα στο καντράν. Πχ θα αργεί να πάρει μπρος και θα ανάβει για λίγο το κίτρινο λαμπάκι check engine και οι ενδείξεις στο καντράν θα σβήνουν και θα ανάβουν μόλις πάρει μπρος. Βάλε τον lidlφορτιστή και δες τι δείχνει με σβηστή την μηχανή και χωρίς να αρχίσει η φόρτιση. Έως 12,4V είναι σουπερ. Από εκεί και κάτω αρχίζουν τα προβλήματα. Επίσης αν θέλεις πάρε διάφορες μετρήσεις εσύ για να καταλάβεις πόσο γρήγορα εκφορτίζει. Για παράδειγμα η δική μου με μια βδομάδα ακκινησίας ύστερα από πλήρη φόρτιση πέφτει στα 12,2V, μια μέρα ακκινησία στα 12,4V και σε 3-4 μέρες στα 12,3V
Η δική μου με 12,2V και ζεστό καιρό παίρνει μπρος μια χαρά. Με το κρύο ζορίζεται και τα λαμπάκια στο καντράν αναβοσβήνουν. Αλλά εδώ και 6 σχεδόν χρόνια που την έχω δεν με έχει αφήσει και έχει προβλέψιμη συμπεριφορά.
Μην πολυδίνεις σημασία στον καιρό που την έχεις αλλά στο αν την κρατάς συνεχώς φορτισμένη. Αφού την φορτίζεις συνεχώς θεωρώ ότι δεν έχεις πρόβλημα. Αν την πας σε ηλεκτρολόγο να την πας μαζί με την μηχανή γιατί λογικά πρέπει να πάρει διάφορες μετρήσεις με σβηστή την μηχανή , με λειτουργία και με σβηστή μετά από λειτουργία. Είναι και ευκαιρία να μετρήσει το σύστημα φόρτησης της μηχανής, το οποίο δείχνει αν έχεις κάποιο πρόβλημα στο πηνίο. (σιγά μην έχεις αλλά ας το δει και αυτό)