ΜΠΑΤΑΡΙΑ – Φόρτιση, φροντίδα,χαρακτηριστικα

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εδώ κ 3,5 χρόνια έχω βάλει λιθίου.
Κανένα πρόβλημα.
Όσες φορές μετράμε τάση, ακόμη κ σε περιόδους ακινησίας δύο εβδομάδων, την βρίσκω φυσιολογική.
Πιστεύω θα αντέξει 5 χρόνια ακόμη.
Έχει κ πολύ μειωμένο βάρος σε σχέση με τις μολύβδου .
Όταν ξαναβάλω μπαταρία, αυτή θα είναι λιθίου κ μόνο.
Στο κρύο, πχ 3-4 βαθμούς πώς τα πάει Πάνο?
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.499
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Έχοντας δώσει αρκετές μπαταρίες λιθίου οι επιστροφές λόγω προβλημάτων τους ήταν μόνο δύο. Και στις δύο περιπτώσεις δεν έφταιγε η μπαταρία αλλά στην μία περίπτωση ο ανορθωτής και στην άλλη πρόβλημα πηνίων της μοτό με αποτέλεσμα να μην δίνει καλό ρεύμα ώστε να φορτίζει την μπαταρία. Από γνωστούς που έχω δώσει ακούω καλές κριτικές και δεν φαίνεται να επηρεάζει την λειτουργία της ο κρύος καιρός. Βέβαια η παλιότερη μπαταρία λιθίου που έχω δώσει είναι στον ενάμιση χρόνο και έτσι δεν μπορώ να κρίνω την αντοχή της στον χρόνο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.196
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα κυριότερα πλεονεκτήματα των μπαταριών ιόντων λιθίου SKYRICH σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες 12V μολύβδου είναι τα ακόλουθα:
  • Με τους τύπους μπαταριών λιθίου SKYRICH, μπορείτε να καλύψετε όλες τις 12V μπαταρίες μολύβδου. Όπου κρίνεται απαραίτητο οι μπαταρίες έχουν 4 πόλους και συσκευασία που περιλαμβάνει αποστάτες ώστε να καλύπτονται όλες οι πιθανές εφαρμογές τοποθέτησης.
  • Δυνατότητα αποθήκευσης 12 + 12 μήνες
  • Ενδεικτικός πίνακας LED στο πάνω μέρος της μπαταρίας ώστε να ελέγχεται εύκολα η ισχύς
  • Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
  • Αυξημένα αμπέρ εκκίνησης (CA) από 20% έως 140%
  • Μειωμένο βάρος έως και 65% σε σχέση με τις μπαταρίες μολύβδου
  • Χρόνος επαναφόρτισης 6 λεπτά
  • Μείωση κατά 5% στην κατανάλωση καυσίμων
  • Φιλικές προς το περιβάλλον προϊόντα, διότι είναι κατασκευασμένες από 100% ανακυκλώσιμα υλικά χωρίς να περιλαμβάνουν μόλυβδο και άλλα βαρέα μέταλλα

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απλοί φορτιστές μπαταριών Μολύβδου - Οξέως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη φόρτιση και συντήρηση των μπαταριών Ιόντων Λιθίου. Σε περίπτωση που κάποια τέτοιου τύπου μπαταρία χρειαστεί στο μέλλον φόρτιση θα πρέπει να έχετε έναν ειδικό φορτιστή μπαταριών ιόντων λιθίου.
Ναι είχα βάλει skyrich στο Tracer ακόμα κλαίω τα 180€ που είχα δώσει...
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.109
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Στο κρύο, πχ 3-4 βαθμούς πώς τα πάει Πάνο?
Καλησπέρα Σάββα.
Σε αρκετές περιηγήσεις που κάνω, στα ανατολικά προάστια, χειμώνα καιρό, από Λαύριο ως Καπανδρίτι κλπ, με θερμοκρασίες ως 5-6 βαθμούς, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο δισταγμό στο μιζαρισμα, ακόμη κ τα παγωμένα κυριακάτικα μεσημέρια που τρώμε σε Άνω Σούλι κ Πολυδένδρι, με το μηχανάκι να περιμένει ώρες εκτεθειμένο σε χαμηλές θερμοκρασίες.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.196
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Λόγω δουλειάς άφηνα μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς φόρτιση, η λιθιου δεν άντεξε, ειδικά στα κρύα ήταν απαράδεκτη
 

Piktis

new member
Δημοσιεύσεις
68
Ηλικία
40
Όνομα
Δημήτρης
Χειρότερη απ του μολύβδου δλδ; Γιατί υποτίθεται πως αυτό είναι το φόρτε της.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
443
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Είχα skyrich σε cbf 1000 , από τις πρώτες που ήρθαν στην Ελλάδα. Μένω Φλώρινα, το χειμώνα η μηχανή έμενε ακίνητη ακόμα και για ένα μήνα με θερμοκρασίες κοντά στους -10, μέσα στο γκαράζ. Εννοείται δεν έπαιρνε με την πρώτη. Χτυπούσες δύο μιζιες πρώτα, άφηνες τον διακόπτη ανοικτό για λίγα λεπτά μέχρι να "ξυπνήσουν" τα ιόντα και μετά έπαιρνε κανονικά. Όλα αυτά μέρα από οδηγίες του αντιπροσώπου που αγόρασα την μπαταρία. Κανένα πρόβλημα αποφόρτισης, η μπαταρία κοιμόταν και έπρεπε να την ξυπνήσεις.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλησπέρα Σάββα.
Σε αρκετές περιηγήσεις που κάνω, στα ανατολικά προάστια, χειμώνα καιρό, από Λαύριο ως Καπανδρίτι κλπ, με θερμοκρασίες ως 5-6 βαθμούς, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο δισταγμό στο μιζαρισμα, ακόμη κ τα παγωμένα κυριακάτικα μεσημέρια που τρώμε σε Άνω Σούλι κ Πολυδένδρι, με το μηχανάκι να περιμένει ώρες εκτεθειμένο σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Skyrich είναι Πάνο?
Και αν είναι ποια συγκεκριμένα η απλή 4άρα ή η PLUS?
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.109
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Skyrich είναι Πάνο?
Και αν είναι ποια συγκεκριμένα η απλή 4άρα ή η PLUS?
Skyrich είναι Σάββα.
Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά νομίζω πως είναι η απλή.
Θα το κοιτάξω, για να ξέρω κ εγώ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.991
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Φορτιστής – Συντηρητής Μπαταριών BS Battery BS15​

Από την Bike Alert Hellas​




Ο φορτιστής της BS-Battery, BS15, είναι o πιο πρακτικός φορτιστής για μπαταρίες οχημάτων με κύρια χαρακτηριστικά τις έξυπνες λειτουργίες, την υψηλή απόδοση, την ασφάλεια και ευχρηστία

Με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και χάρη στον προηγμένο τρόπο λειτουργίας του, ο BS-15 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λανθασμένα, ενώ παράλληλα θα σας προσφέρει το μέγιστο της απόδοσής του.

Τεχνολογία: ελεγχόμενος από μικροεπεξεργαστή, πατενταρισμένη λειτουργία επιδιόρθωσης, ιδανικός για φόρτιση - συντήρηση τους χειμερινούς μήνες, έξοδοι ρεύματος ανθεκτικοί στη διάβρωση, προστασία υπερφόρτωσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά: 8 Στάδια φόρτισης μπαταρίας, είσοδος ρεύματος: 100 - 240V, έξοδος 1,5Α, κατάλληλο για 12V μπαταρίες, λειτουργία συντήρησης, λειτουργία εξισορρόπησης, εύρος μπαταριών φόρτιση 4 - 30Ah, εύρος μπαταριών συντήρηση 4 - 60Ah, διάσταση(cm): 18 x 7 x 3, βάρος: 450 γραμμάρια
Τύποι Μπαταριών: GEL, AGM, WET CELL, CALCIUM

Κωδ. Προϊόντος: BS- BS15 Λιαν. με ΦΠΑ: 74,07 €
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε:
Τηλέφωνο 1: 210-51.20.260
Τηλέφωνο 2: 210-92.22.776
Site: www.bikealert.gr E-mail: info@bikealert.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.991
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Givi S510 D-Charge – Νέο αξεσουάρ φόρτισης και συντήρησης της μπαταρίας​

9850f6aaefa5435a034e436f9c6f75a8_XL.jpg


Η γνωστή ιταλική εταιρεία φέρνει ένα νέο προϊόν το οποίο συνδυάζει λειτουργίες φόρτισης και συντήρησης φόρτισης, όντας συμβατό με τις παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου-οξέος αλλά και λιθίου.
Η γκάμα των αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και σκούτερ που παράγει η GIVI είναι τεράστια, ξεπερνώντας κατά πολύ τις χίλιες προτάσεις (!) που απαιτούν συγκεκριμένη ταξινόμηση για να διευκολυνθεί η αναζήτηση τους. Υπάρχουν αξεσουάρ αφιερωμένα στην άνεση οδήγησης, την ασφάλεια, τα πρόσθετα φορτία, την προστασία του οχήματος και άλλα... αλλά το στοιχείο συντήρησης εξακολουθεί να λείπει.
Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει το D-Charge, του οποίου ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή την επίτευξη φόρτισης/συντήρησης, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας έως και τέσσερις φορές και επιτυγχάνοντας μέγιστη απόδοση όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας. Προορίζεται κυρίως για τον τομέα των δίτροχων, ενώ διαθέτει χαρακτηριστικά που το καθιστούν κατάλληλο για λειτουργία με άλλα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων.
Συμβατότητα
Το αξεσουάρ που προτείνει η GIVI είναι συμβατό με όλους τους τύπους παραδοσιακών μπαταριών 12 V (Lead-Acid, MF, GEL AGM) και με μπαταρίες λιθίου τελευταίας γενιάς 12 V με τεχνολογία Lithium-Ion ή Li-FePO4, από 1,2 Ah έως 100 Ah.
Ένας ενσωματωμένος αισθητήρας θερμοκρασίας επιτρέπει την ενεργοποίηση της λειτουργίας POLAR, μια δυνατότητα που επιτρέπει τη σωστή φόρτιση ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Μπαταρίες λιθίου
Ο αλγόριθμος φόρτισης και συντήρησης που διαχειρίζεται αυτόν τον τύπο μπαταρίας λειτουργεί σε 7 κύκλους με έναν έξυπνο, 100% αυτόματο τρόπο. Οι κύκλοι που υποδεικνύονται είναι: αρχικοποίηση, ανάκτηση (ξεκινώντας από το ελάχιστο 1,25 V), ελαφριά φόρτιση, κύρια φόρτιση, ανάλυση, συντήρηση και εξισορρόπηση.
Μπαταρίες μολύβδου-οξέος
Ο αλγόριθμος φόρτισης και συντήρησης που χειρίζεται τις συμβατικές μπαταρίες ακολουθεί έναν παρόμοιο αυτοματισμό με αυτόν που περιγράφηκε παραπάνω, προσθέτοντας έναν σημαντικό κύκλο, εκείνο της αποθείωσης. Εν ολίγοις, μέσω μιας διαδικασίας που χρησιμοποιεί παλμούς ρεύματος, τα θειικά άλατα αφαιρούνται από τις πλάκες μολύβδου (αυτοί είναι οι κρύσταλλοι που βλάπτουν την ηλεκτροχημική διαδικασία), επαναφέροντας τη μπαταρία στη λειτουργικότητά της.
Ασφάλεια
Τα παραπάνω, γίνονται χωρίς σπινθήρες, ενώ παρούσα είναι και η προστασία από αντίστροφη πολικότητα, βραχυκύκλωμα, υπερφόρτωση και υπερθέρμανση.
Θα το βρείτε σύντομα στο MotoMarket.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.991
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BS Battery BS 10: Φορτιστής-Συντηρητής Μπαταριών​

Ο έξυπνος φορτιστής

Σχεδιασμένος για μπαταρίες μόλυβδου και ιόντων λιθίου, ο φορτιστής BS Battery BS 10 είναι ένας αυτόματος έξυπνος φορτιστής και συντηρητής μπαταριών 6V/12V με ονομαστική ισχύ 1A.

Ο φορτιστής BS Battery BS 10 είναι ελαφρύς και συμπαγής, είναι κατάλληλος για μπαταρίες έως 20Ah. Ασφαλής & εύκολος στη χρήση, ο BS 10 διαθέτει 9 στάδια φόρτισης για να ενισχύσει την απόδοση όλων των powersports μπαταριών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Έξυπνος φορτιστής & συντηρητής με ονομαστική τιμή 1A
  • Επιλογή λειτουργίας 6V & 12V
  • Ασφαλής : σύνδεση χωρίς σπινθήρα, προστασία από αντίστροφη πολικότητα/βραχυκύκλωμα και εσωτερική προστασία από υπερθέρμανση
  • Μικρός, ελαφρύς & συμπαγής
  • Αυτόματη ανίχνευση τεχνολογίας μολύβδου ή ιόντων λιθίου
  • Μηδενική υπερφόρτιση: προσαρμόσιμος αλγόριθμος φόρτισης (χωρίς στάδια φόρτισης για τις μπαταρίες ιόντων λίθιου)

  • Εύκολος στη χρήση: συνδέστε & επιλέξτε την τάση της μπαταρίας
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: έως 20Ah
Κωδ. Προϊόντος: BS-BS10
Λιανική με ΦΠΑ: 59,25 €
Περισσότερες πληροφορίες:
Τηλέφωνο 1: 210-51.20.260
Τηλέφωνο 2: 210-92.22.776
Site: www.bikealert.gr E–mail: info@bikealert.gr
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.667
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αντιγραφω απο την σελιδα μας στο φατσοβιβλιο...

Δημήτρης Κούκας


Τα έχω αναλύσει πενήντα φορές, αλλά μάλλον σε άλλες ομάδες,, και δεν έχω το κουράγιο να ξαναγράψω σεντόνια πέντε σελίδων..
Συνοπτικά όμως θα ξαναπώ ότι οι λιθίου είναι τουλάχιστον πέντε φορές πιο ανθεκτικές στη μη φόρτιση από τις μολύβδου/υγρών στοιχείων..
Αν φορτίζονται μια φορά τον μήνα (SOS, με φορτιστή λιθίου αυστηρά, με οτιδήποτε άλλο καταστρέφονται) παραμένουν απολύτως ετοιμοπόλεμες..
Αντέχουν άνετα όμως μέχρι τρεις μήνες χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα..
Δύο μικρά θέματα με τις λιθίου (και ένα μεγαλύτερο για την ώρα) είναι η μικρότερη χωρητικότητα σε αμπέρ (5-6 αντί των 8-10 της μολύβδου), που όμως αν δεν την ξελιγώσουμε δεν υπάρχει πρόβλημα,, και ίσως η ανάγκη προθέρμανσης των στοιχείων τους στο πολύ παρατεταμένο κρύο..
Το τρίτο θέμα είναι η τιμή τους για την ώρα..
Μια φθηνή μέτρια λιθίου έχει περίπου 100€ και μια πολύ καλή 180€,, αλλά κάποιες από αυτές ανταποδίδω το κόστος πέρα από τις δυνατότητές τους, και σαν χρόνο ζωής..
Αντίθετα οι πιο φθηνές μολύβδου (μιλάω για τις εργοστασιακές, όχι για τις ημιτασιόν) χρειάζονται ΣΥΝΕΧΉ ΦΌΡΤΙΣΗ/ΣΥΝΤΉΡΗΣΗ,, διαφορετικά από την στιγμή που θα μείνουν ανενεργές επιταχύνεται η θείωση,, αυτό τις καταστρέφει..
Όταν αγοράζουμε καινούργιες μπαταρίες (κάθε τύπου) τις φορτίζουμε οπωσδήποτε πριν τις βάλουμε στη μηχανή..
Επομηκύνει τη ζωή τους..
Μια αφόρτιστη μπαταρία καταπονήται υπερβολικά όταν πατάμε το κουμπί της μίζας,, και όχι μόνο αυτό αλλά δημιουργεί πολύ κοστοβόρα προβλήματα..
(πηνίο, ανορθωτή, μίζα, κόμπλερ, ακόμα και καλώδια και επαφές)..
Μια αφόρτιστη μπαταρία (κάτω από 12,5v) όταν την πιέσουμε να περιστρέψει την μιζα/κινητήρα την εξουθενόνουμε και σταδιακά την "πεθαίνουμε"..
Και δυστυχώς η βόλτα της μισής ώρας που θα κάνουμε στη συνέχεια δεν μπορεί να αναπλήρώσει τίποτα από την καταναλωμένη ενέργεια,, χρειάζεται τουλάχιστον 5 ώρες φόρτιση για να συνέλθει προσωρινά..
Και αν βρίσκεται προς το τέλος της δεν δέχεται παραπάνω από το 70-60-50% του ρεύματος που θα της δώσουμε..
Μια λιθίου (και η πιο φθηνή όπως μια Skyrich) έχει πολύ περισσότερα αμπέρ εκκίνησης (πάνω από 280cca),, από οποιαδήποτε ανάλογη μπαταρία μολύβδου όπου η καλύτερη εργοστασιακή μολύβδου (όχι ημιτασιόν) έχει περίπου 200-220cca..
Η εργοστασιακή μολύβδου έχει 120-140€ και λειτουργεί αρκετά καλά εφόσον συντηρήται συνεχώς..
Η ημιτασιόν (Taiwan κλπ),, αυτή που αγοράζουμε συνήθως,, έχει 50-70€ και είναι λίγο καλύτερη από την Κινέζικη των 45€.
Οι περισσότερες από αυτές ομως είναι για πέταμα..
Ποτέ δεν μιζάρουμε (περιστροφή του κινητήρα) περισσότερο από 5-6 φορές,, υπερθερμαίνουμε στην κυριολεξία τα πάντα.
Και αν η μπαταρία είναι πεσμένη και δυσκολεύεται δεν ξαναπατάμε το κουμπί της μίζας μέχρι να την φορτίσουμε ή να την αντικαταστήσουμε..
Πιο χοντρά καλώδια μίζας και γείωσης βοηθάνε πολύ στη διαχείριση του ρεύματος (μικρότερη αντισταση).
Μια άλλη τρομερή αναβάθμιση του συστήματος φόρτισης είναι ένα bypass άμεσης φόρτισης της μπαταρίας κατευθείαν από τον ανορθωτή και όχι μέσω πλεξουδας.
Δεν βάζουμε διακόπτη για να σβήνουμε τα φώτα αν ο σχεδιασμός του ηλεκτρικού συστήματος είναι για μόνιμα φώτα..
Μπορεί να κάψουμε ανορθωτή/πηνίο.
Μια, από τις καλύτερες λιθίου είναι η Magneti Marelli (ανάλογη της μπαταρίας της εκάστοτε μηχανής)..
Το ρεύμα που φτάνει στο μπουζί είναι αναλογικό του βολτάζ της μπαταρίας x 1000.
12,5v στην μπαταρία;; 12.500v στα μπουζί.
14,5 στην μπαταρία;; 14.500v στα μπουζί.
Σοβαρή αύξηση της γενικής απόδοσης..
Όλα αυτά και 200 σελίδες ακόμα για τις μπαταρίες..
Οτι έγραψα εδώ σηκώνει ανάλυση x10 μίνιμουμ..
Δεν γίνεται όμως αλλά όποιος χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες μου στέλνει PM για τηλεφωνική επικοινωνία γιατί δεν αναλύονται εύκολα με μηνύματα αυτά που πρέπει να αναλυθούν..
Δωρεάν είναι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.405
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι πρόβλημα σοβαρο . Όταν δεν μιζαρει σωστά ένα μηχανάκι είναι θέμα συντήρησης ή ... αδιαφορίας ιδιοκτήτη. Το σοβαρό είναι πως η λιθίου "κλειδώνει" όταν πέσει η τάση της ... και το τρισχειροτερο δεν την "βλέπουν" τα συμβατικά booster όταν "κλειδώσει" για να δώσουν ρεύμα , και πολύ σωστά βεβαίως.... εσύ όμως τον ήπιες στο δάσος ...! abcdefghgk
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.708
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
.... εσύ όμως τον ήπιες στο δάσος ...! abcdefghgk

Και άμα βραδιάζει ...... και κάνει κρύο ...... και ακούς και διάφορα ολούθε .....

Χε με - κυριολεκτικά κιόλας !
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom