Yuasa YTZ and TTZ motorcycle battery mounting angles
Yuasa YTZ and TTZ motorcycle battery mounting angles diagram
www.yuasa.co.uk
Γιατι δεν ρωτας στο μαγαζι που την αγορασες?Σιγουρα θα γνωριζει καλυτερα.Gel είναι η μπαταρία. Ξέχασα να το αναφέρω αλλά δεν θα έβαζα ποτέ ξάπλα μπαταρία με υγρά στοιχεία.
Την δουλεύω καιρό τώρα αλλά ξέρω ότι όλες οι μπαταρίες έχουν όριο κλίσης. Δεν γνωρίζω πόσο επηρεάζει την λειτουργίας της και την διάρκεια ζωής αυτής
Στην θέση σου θα έπαιρνα κάποια με περισσότερα CCA, (300). Είναι καλύτερα για το ΚΤΜ στις εκκινήσεις, στο κρυοΔεν μας έκανε το χατίρι σήμερα το KTM να βάλει μπροστά..
Είχε δείξει βέβαια τις τελευταίες μέρες σημάδια κόπωσης. Το voltage έπεφτε στα τάρταρα κατά την εκκίνηση και την Πέμπτη μου έβγαλε και immobilizer failure.
Τι βάζουμε τώρα? Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα μπαταρίας. Οι προδιαγραφές λένε 12v 10ah, να παραγγείλω μία από Skroutz?
Αυτή πχ κάνει? https://www.skroutz.gr/s/6651904/Yuasa-Μπαταρία-Μοτοσυκλέτας-YTX12-BS-με-Χωρητικότητα-10-5Ah.html
Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ παίδες!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Με μια τέτοια λιθίου είμαι κομπλέ?Στην θέση σου θα έπαιρνα κάποια με περισσότερα CCA, (300). Είναι καλύτερα για το ΚΤΜ στις εκκινήσεις, στο κρυο
Στάλθηκε από το CMR-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτήν ακριβώς έχω και αυτή θα σου προτεινα. Όμως την έχω μόνο κανα μήνα, για να σου πω εντυπωσειςΜε μια τέτοια λιθίου είμαι κομπλέ?
Skyrich Μπαταρία Μοτοσυκλέτας LFP-4 Plus με Χωρητικότητα 10Ah
Βρες τιμές για το προϊόν Skyrich Μπαταρία Μοτοσυκλέτας LFP-4 Plus με Χωρητικότητα 10Ah από 11 καταστήματα. Δες χαρακτηριστικά & πραγματικές κριτικές χρηστών!www.skroutz.gr
Οι διαστάσεις της είναι οκ για το KTM.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
τετοια ακριβως εχω βαλει στο παπι...σκοτωνειΜε αυτήν ακριβώς έχω μείνει χωρίς λόγο και αιτία ....όταν κλείδωσε η πλακέτα της αυθόρμητα και ξεκλείδωσε μετά από καμμία ώρα ....και δεν δέχεται ούτε το booster όταν κλειδώνει.
Παρε μια επωνυμη με οσο περισσοτερο cca.Την επομενη φορα ομως αλλαξε την πριν σε αφησειγιατι η ψοφια μπαταρια κανει ζημια στο μηχανακι.Δεν μας έκανε το χατίρι σήμερα το KTM να βάλει μπροστά..
Είχε δείξει βέβαια τις τελευταίες μέρες σημάδια κόπωσης. Το voltage έπεφτε στα τάρταρα κατά την εκκίνηση και την Πέμπτη μου έβγαλε και immobilizer failure.
Τι βάζουμε τώρα? Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα μπαταρίας. Οι προδιαγραφές λένε 12v 10ah, να παραγγείλω μία από Skroutz?
Αυτή πχ κάνει? https://www.skroutz.gr/s/6651904/Yuasa-Μπαταρία-Μοτοσυκλέτας-YTX12-BS-με-Χωρητικότητα-10-5Ah.html
Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ παίδες!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Αν θέλεις πες κάτι άλλο στην έχω στημένη στην γωνία.τετοια ακριβως εχω βαλει στο παπι...σκοτωνει
Μπορείς να το τεκμηριώσεις αυτό?Όχι λιθίου , θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα ....
Εδώ κ 3,5 χρόνια έχω βάλει λιθίου.Περί λιθίου ο λόγος...
Τόσος χαμός γίνεται τελευταία με τα ρεύματα, έπεσε ο νους μου και στο ρεύμα της μηχανής. Αξίζει να αντικαταστήσω τη μπαταρία μολύβδου με μια λιθίου;
Γενικά δεν κινείται πάνω από 2 φορές την εβδομάδα και έχω την εντύπωση πως ο μόλυβδος καταπονείται περισσότερο. Σωστή ή λάθος η σκέψη;
Sent from my M2103K19PG using Tapatalk
Τα κυριότερα πλεονεκτήματα των μπαταριών ιόντων λιθίου SKYRICH σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες 12V μολύβδου είναι τα ακόλουθα:Περί λιθίου ο λόγος...
Τόσος χαμός γίνεται τελευταία με τα ρεύματα, έπεσε ο νους μου και στο ρεύμα της μηχανής. Αξίζει να αντικαταστήσω τη μπαταρία μολύβδου με μια λιθίου;
Γενικά δεν κινείται πάνω από 2 φορές την εβδομάδα και έχω την εντύπωση πως ο μόλυβδος καταπονείται περισσότερο. Σωστή ή λάθος η σκέψη;
Sent from my M2103K19PG using Tapatalk