Ερωτηση προτου παρω το σφυρι και το καλεμι "για τις ιδιοις ομμασι" .
Οι μπαταριες λιθιου εχουν καποιο ενσωματωμενο κυκλωμα για προστασια κ.λ.π ..... μεσα στο κελυψος τους εννοω.... ? (οχι το εξτρα διακοπτακι που δινεται μαζι στην συσκευασια το οποιο δεν το εχω βαλει )
Σταματησα την μηχανη για πολυ λιγα λεπτα κλεινοντας (νομιζω) τα παντα ...... φωτα, διακοπτη κ.λ.π και στην επιστροφη ... .... νεκρα τα παντα απο ρευμα.
Μεχρι και το κινεζικο USB για το κινητο που εχει digital βολτομετρο ,
συνδεδεμενο κατευθειαν στους πολους της μπαταριας , ηταν νεκρο.... σκοταδι , πισσα.
Βαζοντας τα κροκοδειλακια του booster (γερμανικης προελευσης .....
) πανω στους πολους χτυπαγε ΕRROR ...... ειτε ορθα , ειτε αναποδα , ειτε πανω στην σκετη μπαταρια χωρις να ειναι συνδεδεμενη με τα καλωδια της μηχανης .....!
Το booster συνδεδεμενο μονο του κατευθειαν στα καλωδια της μηχανης ,
χωρις την μπαταρια , παλι βαραγε ERROR ....
υπαρχει καμμια εξηγηση σε αυτο?..... ειναι απαραιτητα υποχρεωτικη η μπαταρια εστω και ψοφια για να καταλαβει τo Voltage ? .....
Μετα παροδο μια ωρας και ψαλμωδιες αγνωστων αγιων , ολα επανηλθαν κανονικα .... στο booster αναψε το green led START ..... η μηχανη πηρε , και το βολτομετρο εδειχνε 11,9 Volt .... και μετα απο λιγη ωρα πορειας της μηχανης εφτασε στα 13,2 Volt οπου παραμενει κανονικα .
Y.Γ. ..... εγω παντως παρηγγειλα μπαταρια θειικου οξεος και ..... μπομομετρο .... για σιγουρα.