Πρεπει να μαθουμε να ειμαστε πρωτα φιλαλθλοι και μετα οπαδοι ... κι αυτο "οσο παταει η γατα" ετσι για το αστειο του θεματος.
![Laugh Laugh Laugh](/data/assets/smilies/s11811.gif)
Δηλαδη τι αλλαξε απο τα προηγουμενα χρονια πισω με πρωταθλητες του αγωνισματος Capirossi , Biaggi, Stoner, Lorenzo e.t.c. ?
Εδω δεν ειχαμε ιντριγκες?
Ηταν ομως ο Ροσσι αποδεδειγμενα καλυτερος ? Βεβαιως και ηταν.
Καβαλησε το καλαμι οταν στην εκαστοτε ομαδα του ηθελε να το παιζει αρχηγος? Το καβαλησε και μαγκια του οσο τον επαιρνε.
Το ιδιο και με τον ΜΜ , τι αλλαξε δηλαδη?
Οπως και τι θα αλλαξει π.χ. με τους επερχομενους πιτσιρικαδες τωρα Bagnaia ή τον Μαρτιν αν αποδειχθουν καλυτεροι του "μεσοκοπου" ΜΜ?
Δεν παυει ομως το top μηχανοκινητο αθλημα της μοτοσυκλετας να γοητευει με την εξελιξη της τεχνολογιας του τους φανς .... και δεν παει να ειναι οποιος θελει πρωταθλητης.
Εδω π.χ. προηγειται τωρα στα Sbk η BMW .... αν αρχισουμε τωρα να λεμε οτι η ΒΜW με το χθεσινο 4κυλινδρο της τα εχει ψησει στην μοιρασια με την VW (ducati owner) αδικωντας μαζι και το ταλεντο του οδηγου της , θα πεσουμε εξω ? .... αφου και καλα δεν ειναι δυνατον να πατωσαν τεχνολογικα ετσι αποτομα οι γιαπωνεζικοι 4κυλινδροι ...!
Ας ειμαστε λοιπον ακριβοδικαιοι κι οχι κατα το δοκουν ....!