Antonis
new member
Καλησπέρα σε όλους σας.
Άνοιξα αυτό το θέμα αποκλείστηκα για το συγκεκριμένο ελαστικό και για την χρίση του σε R1200Gs.
Πριν μπω σε λεπτομέρειες θα αναφέρω ότι η μηχανή έχει 100+ χιλ χλμ και συνήθως αλλάζω ελαστικά μια με δυο φορες το χρόνο ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε φορά.
Όλα αυτά τα χρόνια που έχω το έν λόγω GS
έχω δοκιμάσει όλες τις μάρκες και σχεδόν όλα τα ελαστικά. Είχα καταλήξει στα
Anakke 2 (σκληρό ελαστικό ,70-30 έλεγε ο κατασκευαστής αλλά 90-10 μου έκανε εμένα) ο λόγος ήταν γιατί έβγαζε αρκετά χιλιόμετρα από αλλά ελαστικά και για το ζορισμα που τα έκανα δικαβαλος αλλά κ μόνος το ελαστικό βεντουζαριζε . Πλέον το ελαστικό σταμάτησε και βγάλανε ένα νέο με το όνομα “Adventure”
Η αλλαγή έγινε την περασμένη Πέμπτη και η δοκιμή έγινε το ΣΚΔ Αθήνα-Βόλο από Εύβοια 230χλμ από Λίμνη. Τα πρώτα 250χλμ ήταν σε νορμαλ ρυθμό να στρώσει το ελαστικό . Οι γνωστές ξέρουν ποσό χάλια δρόμος είναι Χαλκίδα - Προκοπή με υγρασίας, ανάποδες κλήσεις κλπ κλπ . Το ελαστικό ταύρος ... με ξάφνιασε ευχάριστα.
Και πάμε στη επιστροφή πάλι (Βολος -Αθήνα ) από Εύβοια και διαδρομή από βορά
Το ελαστικό δούλεψε όριο με υγρασίας, χαλικακια να είναι κ αυτά στο μενού .
Συμπεράσματα
Στα +
- πολύ καλή πρόσφυση που σε ξαφνιάζει ευχάριστα
- υγρασίας & χαλίκια τα περνάς απροβλημάτιστα με κλήση της μηχανής.
Στα -
- αργή κορώνα
- και στα πολύ μείον ο θόρυβος ...
Θα σταθώ στο θόρυβο που ενώ το ελαστικό στέκεται παρα πολύ καλά οδηγώντας το στα όρια της μηχανής ο θόρυβος που κάνει το ελαστικό είναι απαίσιος . Έχεις μόνιμος ένα βουητό στα αυτιά σου που στα 60-110 αυξάνεται υπερβολικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Άνοιξα αυτό το θέμα αποκλείστηκα για το συγκεκριμένο ελαστικό και για την χρίση του σε R1200Gs.
Πριν μπω σε λεπτομέρειες θα αναφέρω ότι η μηχανή έχει 100+ χιλ χλμ και συνήθως αλλάζω ελαστικά μια με δυο φορες το χρόνο ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε φορά.
Όλα αυτά τα χρόνια που έχω το έν λόγω GS
έχω δοκιμάσει όλες τις μάρκες και σχεδόν όλα τα ελαστικά. Είχα καταλήξει στα
Anakke 2 (σκληρό ελαστικό ,70-30 έλεγε ο κατασκευαστής αλλά 90-10 μου έκανε εμένα) ο λόγος ήταν γιατί έβγαζε αρκετά χιλιόμετρα από αλλά ελαστικά και για το ζορισμα που τα έκανα δικαβαλος αλλά κ μόνος το ελαστικό βεντουζαριζε . Πλέον το ελαστικό σταμάτησε και βγάλανε ένα νέο με το όνομα “Adventure”
Η αλλαγή έγινε την περασμένη Πέμπτη και η δοκιμή έγινε το ΣΚΔ Αθήνα-Βόλο από Εύβοια 230χλμ από Λίμνη. Τα πρώτα 250χλμ ήταν σε νορμαλ ρυθμό να στρώσει το ελαστικό . Οι γνωστές ξέρουν ποσό χάλια δρόμος είναι Χαλκίδα - Προκοπή με υγρασίας, ανάποδες κλήσεις κλπ κλπ . Το ελαστικό ταύρος ... με ξάφνιασε ευχάριστα.
Και πάμε στη επιστροφή πάλι (Βολος -Αθήνα ) από Εύβοια και διαδρομή από βορά
Το ελαστικό δούλεψε όριο με υγρασίας, χαλικακια να είναι κ αυτά στο μενού .
Συμπεράσματα
Στα +
- πολύ καλή πρόσφυση που σε ξαφνιάζει ευχάριστα
- υγρασίας & χαλίκια τα περνάς απροβλημάτιστα με κλήση της μηχανής.
Στα -
- αργή κορώνα
- και στα πολύ μείον ο θόρυβος ...
Θα σταθώ στο θόρυβο που ενώ το ελαστικό στέκεται παρα πολύ καλά οδηγώντας το στα όρια της μηχανής ο θόρυβος που κάνει το ελαστικό είναι απαίσιος . Έχεις μόνιμος ένα βουητό στα αυτιά σου που στα 60-110 αυξάνεται υπερβολικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro