Προσωπικό Νο2 AGV K4sv SUPER SIC replica.
Απο άνεση και σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες είναι οκ.
Άνετα είχα ποδήλατο χαχαχαχαχαάντε πάρε κάτι να σε βλέπουμε ποιο συχνά...
Άνετα είχα ποδήλατο χαχαχαχαχαάντε πάρε κάτι να σε βλέπουμε ποιο συχνά...
Eπειδή το Gaberg Duke το είχα πριν από το Nolan και το έχω ακόμη για μέσα στην πόλη γιατί έχει γίνει χρέπι, πουθενά το Gaberg δεν ήταν πιό αθόρυβο από το Nolan ναι ήταν πιό ελαφρύ, το πιό ελαφρύ Flip Up κράνος 1550gr έναντι του 1650gr του Nolan αλλά η ποιότητα του ήταν χάλια καμμία σχέση με το Nolan, θές να πιάσουμε από μαξιλάρια; από μηχανισμούς κλειδώματος; Από ζελατίνες; Αν και είχε 5 αστέρια στο Sharp προτίμησα το Nolan γιατί σαν κράνος είναι σαφώς ανώτερο...Τερμα παλια ειχα ενα laser ,καλο ,υποτυπωδες βεβαια σαν κατι παλια κρανη που βλεπουμε στους αρχαιους αγωνες της F1.
Μετα κολλημα με τα nolan ,καλα κρανακια με τα δυο τελευταια n85s και n86 που τα φοραω καπου καπου για αλλαγη .
Αποδεκτα τα θεωρω ,με αρκετη φασαρια βεβαια ,παρολο το μετάβαλομενο παρμπριζ της βουντερλιχ που εχω στην ασπρουλα.
Αναμεσα ειχα παρει ενα kbc scal κατι ,με αρεσαν τα γραφικα και η ματ υφη που ειχε και το πηρα .
Το φοραω κι αυτο ,θεωρω οτι ειναι ανωτερο ποιοτικως απο τα νολαν που εχω παρολο που σε βαθμολογια στον γνωστο οικο ειναι ενα αστερι κατω.
Ειναι και πιο αθορυβο απο τα προαναφερθεντα αλλα λειπει το εσωτερικο αλεξηλιο που για εμενα ειναι must.
Προσφατως πηρα ενα caberg tourmax ,ναι αυτο με το γεισο ,ειναι γαματο ,αθορυβο και δεν κοβει αεροδυναμικα μεχρι τα διακοσια που πηγα καναδυο φορες.
Το ζητουμενο λοιπον το'χει καλυψει,γιατι οι ταχυτητες μου οταν ειμαι μονος στον δρομο ειναι 160 με 170 ,εκει νοιωθω πολυ ανετα.
Η ποιοτητα του ενα κλικ πανω απο τα νολαν που ειχα ,πιο αθορυβο ,η ενδοεπικοινωνια ακουγεται τελεια σε ολα τα χιλιομετρα .
Εχει και 5αστερακια στον γνωστο οικο αξιολογησης.
Θελω να παρω και ενα ΑGV K3,γιατι οταν το δοκιμασα εκατσε στο κεφαλι μου κουτι.
Απ'τον καινουριο χρονο θα χτυπησω ενα ,το γουσταρησα πραγματικα ,ας ειναι και πιο θορυβωδες.
Α! Τα νουμερα σε ολα ειναι M.δεν χρειαζομαι αλλο λογω φορμας παρολο που ειναι διαφορετικες εταιριες.
Μονο στο shuberth του αδερφου που δοκιμασα ειμαι για L.
Το αναφερω γιατι ειμουν μια ανασα να το παρω κι εγω ,αλλα δεν με καθεται στο κεφαλι ,εχει ενα παραξενο στεφανι στην κορυφη του εσωτερικα που με πιεζε και με εκανε να κανω πισω.
Οτι σε καθεται φιλε.Eπειδή το Gaberg Duke το είχα πριν από το Nolan και το έχω ακόμη για μέσα στην πόλη γιατί έχει γίνει χρέπι, πουθενά το Gaberg δεν ήταν πιό αθόρυβο από το Nolan ναι ήταν πιό ελαφρύ, το πιό ελαφρύ Flip Up κράνος 1550gr έναντι του 1650gr του Nolan αλλά η ποιότητα του ήταν χάλια καμμία σχέση με το Nolan, θές να πιάσουμε από μαξιλάρια; από μηχανισμούς κλειδώματος; Από ζελατίνες; Αν και είχε 5 αστέρια στο Sharp προτίμησα το Nolan γιατί σαν κράνος είναι σαφώς ανώτερο...
Στα Flip Up το πάν είναι σε περίπτωση κρούσης μην σου ανοίξει ο μηχανισμός και ψάχνεις για σαγώνια.. Στο Nolan στα τεστ κρούσης το υποσιάγωνο δεν άνοιξε ποτέ 100% και γιαυτό πέρνει δύο πιστοποιήσεις και για Jet και για Full Face ενώ στο Caberg έχεις 87%..ε δεν το εμπιστεύεσαι κιόλα...Οτι σε καθεται φιλε.
Τα νολαν ειναι καλα κρανακια ,με μπαλακλαβα και λιγη προσοχη πανε χρονια,τουλαχιστον μια 7ετια,που θεωρω οτι ειναι η οφελιμη ζωη τους.
Προφανως που το tourmax ειναι ειναι ενα duke 2 εχει αρκετες διαφορες.
Ακομα και τη ζελατινα να δεις τον μηχανισμο δηλ. Θα καταλαβεις.
Και ειναι και 100γρ.πιο ελαφρυ απο το n104evo παρολο το γεισο.
Αναφερω το evo γιατι ειναι ακομα πιο ποιοτικο απο το σκετο n104.
Σου αναφερω την γνωμη μου κι εγω σε αυτα που ειχα και σε αυτο που ηθελα επισης να παρω και δοκιμασα.
Αναλογα.Στα Flip Up το πάν είναι σε περίπτωση κρούσης μην σου ανοίξει ο μηχανισμός και ψάχνεις για σαγώνια.. Στο Nolan στα τεστ κρούσης το υποσιάγωνο δεν άνοιξε ποτέ 100% και γιαυτό πέρνει δύο πιστοποιήσεις και για Jet και για Full Face ενώ στο Caberg έχεις 87%..ε δεν το εμπιστεύεσαι κιόλα...