Από τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω αλλά βρήκα σε ένα παλιό μοτό, πως το tiger με τις χυτές ζάντες έχει ρύθμιση επαναφοράς στο αμορτισέρ.
Όταν φορτώνεις τη μηχανή και προσθέτεις προφορτιση θα προσθέτεις και μερικά κλικ απόσβεσης επαναφοράς. Όσο πιο σφιχτό το ελατήριο έχει την τάση να επαναφέρει πιο γρήγορα, οπότε από το ρυθμιστήρι, κάνεις μερικά κλικ πιο αργή την επαναφορά.
Όταν το έχεις ξεφόρτωτο, ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς έτσι ώστε να προλαβαίνει να επαναφέρει στις ανωμαλίες ούτε απότομα, ούτε πολύ αργά. Η αργή - γρήγορη λειτουργείας της απόσβεσης επαναφοράς του αμορτισέρ έχει να κάνει και με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας.
Για παράδειγμα:
Αν έχεις το αμορτισέρ με αργή επαναγορά, σε χαμηλές ταχύτητες δίνει την αίσθηση του σφιχτού, θα σε κοπανήσει σε λακουβα αλλά σε γρήγορη οδήγηση αν πέσεις σε σαμάρι θα το αποσβέσει γλυκά.
Αντίθετα αν είναι ρυθμισμένη προς το γρήγορο, στην πόλη θα είναι πιο άνετο,αλλά σε σπορ οδήγηση θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.