Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Το πρόβλημα λοιπόν έχει ως εξής...
Στο Address ανα 2000 άντε βαριά 2200 χιλιόμετρα αλλάζω τα λάδια του γιατί τρώει και αρκετή χρήση ειδικά σε βόλτες.
Την τελευταία εβδομάδα το μοτέρ κάνει έναν θόρυβο ειδικά στο άνοιγμα του γκαζιού απο μεσσαίες και πάνω. Σαν κροτάλισμα κάπως ένα πράμα. Δεν είναι πλάστικα πάντως. Βαλβίδες ρυθμίστηκαν σήμερα, με την βοήθεια του πατέρα μου βέβαια...όχι τόσο πυρινική επίστημη όσο το νόμιζα, την επόμενη φορά μόνος...στο θέμα μας τώρα.
Ο θόρυβος και μετά το ρύθμισμα βαλβίδων συνεχίζεται. Αφήνω το μηχανάκι 1μιση ολόκρηρη ώρα να κάτσουν εντελώς τα λάδια, κοιτάω απο το τζαμάκι, ήτανε σχεδόν άδειο!
Πριν 2104χλμ συγκεκριμένα άλλαξα λάδια. Ξέρω οτι σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα το να τσιμπάνε λιιγο λάδι είναι φυσιολγικό, αλλά αυτό μέσα σε 2000χλμ κατά μέσο όρο το έφαγε όλο.
Επίσης πριν είχαμε βγει με έναν φίλο έξω με τα μηχανάκια. Στον περιφερειακό, έδωσα γκαζιά 2α, 3η (μπροστά ήμουν εγω) και στο κλείσιμο του γκαζιού μου είπε οτι πέταξε καπνό απο πίσω.
Μήπως είναι λόγω του καλοκαιριού με τις ζέστες; Ή είναι για νέο πιστόνι;
Edit: επίσης όταν ένας κινητήρας καίει λάδια δεν είναι πιο χαμηλές οι επιδόσεις του λόγω χαμηλότερης συμπίεσης ή όχι; Πάντως το μηχανάκι απο γκάζι "θερίζει" να το πω, πάει πολύ καλά.
Στο Address ανα 2000 άντε βαριά 2200 χιλιόμετρα αλλάζω τα λάδια του γιατί τρώει και αρκετή χρήση ειδικά σε βόλτες.
Την τελευταία εβδομάδα το μοτέρ κάνει έναν θόρυβο ειδικά στο άνοιγμα του γκαζιού απο μεσσαίες και πάνω. Σαν κροτάλισμα κάπως ένα πράμα. Δεν είναι πλάστικα πάντως. Βαλβίδες ρυθμίστηκαν σήμερα, με την βοήθεια του πατέρα μου βέβαια...όχι τόσο πυρινική επίστημη όσο το νόμιζα, την επόμενη φορά μόνος...στο θέμα μας τώρα.
Ο θόρυβος και μετά το ρύθμισμα βαλβίδων συνεχίζεται. Αφήνω το μηχανάκι 1μιση ολόκρηρη ώρα να κάτσουν εντελώς τα λάδια, κοιτάω απο το τζαμάκι, ήτανε σχεδόν άδειο!
Πριν 2104χλμ συγκεκριμένα άλλαξα λάδια. Ξέρω οτι σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα το να τσιμπάνε λιιγο λάδι είναι φυσιολγικό, αλλά αυτό μέσα σε 2000χλμ κατά μέσο όρο το έφαγε όλο.
Επίσης πριν είχαμε βγει με έναν φίλο έξω με τα μηχανάκια. Στον περιφερειακό, έδωσα γκαζιά 2α, 3η (μπροστά ήμουν εγω) και στο κλείσιμο του γκαζιού μου είπε οτι πέταξε καπνό απο πίσω.
Μήπως είναι λόγω του καλοκαιριού με τις ζέστες; Ή είναι για νέο πιστόνι;
Edit: επίσης όταν ένας κινητήρας καίει λάδια δεν είναι πιο χαμηλές οι επιδόσεις του λόγω χαμηλότερης συμπίεσης ή όχι; Πάντως το μηχανάκι απο γκάζι "θερίζει" να το πω, πάει πολύ καλά.
Τελευταία επεξεργασία: