BULMONT
Μαθουσάλας member
"Ομως βρήκα πάτημα και θα σε γλεντάω....
Γύρισε ο καιρός, θα γλεντήσει κι' ο φτωχός.................
"Ομως βρήκα πάτημα και θα σε γλεντάω....
1050-1090-1190 ιδιο πλαισιοΔε νομίζω πάντως πως υπάρχει κάποια διαφορά από το 1190 στο 1290 στο πλαίσιο και στο υποπλαίσιο. Δεν ξέρω και στα σίγουρα όμως....
το ιδιο λεμε..1290 σίγουρο άλλο πλαίσιο...
Παιδιά αν και το έχω το μηχανάκι και είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν θεωρώ οτι είναι το κατάλληλο "όπλο" για αληθινές ADV καταστάσεις, ίσως και να μην είναι για μένα, δεν ξέρω... θεωρώ την κατηγορία αυτή βαριά για off road. Κάνει για χωματόδρομο, αλλά όχι για off road. Τουλάχιστον όπως είναι στημένο εργοστασιακά... Το βάρος φαίνεται στο φρενάρισμα, 220kg το μηχανάκι, άλλα 35-40kg φόρτωμα, = 250-260kg, σύν ο αναβάτης άλλα 100kg με στολή-μπότες-κράνος κλπ., πάμε 350kg+. Και με ότι λάστιχα.... Άντε φρενάρησέ τα σε κατηφόρα με χαλίκι για να μπείς σε στροφή, τρέμει το καρύδι σου και σε λούζει κρύος ιδρώτας, αν χρειαστεί να διορθώσεις με πόδι, g@μ@ τα, με μεγάλα γράμματα!! Οπότε το φόρτωμα, όσο το λιγότερο, τόσο το καλύτερο. Τα αμερικανάκια είδαν τα εργοστασιακά βίδεο - που είναι για να πουλήσει το μηχανάκι... - κι είπαν να κάνουν τα ίδια, λες κι είχαν τα εργοστασιακά του Paris-Dakar και με εργοστασιακό support team απο πίσω. Πού πας ρε Καραμήτρο;;;; Ας πρόσεχαν!!
+847Παιδιά αν και το έχω το μηχανάκι και είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν θεωρώ οτι είναι το κατάλληλο "όπλο" για αληθινές ADV καταστάσεις, ίσως και να μην είναι για μένα, δεν ξέρω... θεωρώ την κατηγορία αυτή βαριά για off road. Κάνει για χωματόδρομο, αλλά όχι για off road. Τουλάχιστον όπως είναι στημένο εργοστασιακά... Το βάρος φαίνεται στο φρενάρισμα, 220kg το μηχανάκι, άλλα 35-40kg φόρτωμα, = 250-260kg, σύν ο αναβάτης άλλα 100kg με στολή-μπότες-κράνος κλπ., πάμε 350kg+. Και με ότι λάστιχα.... Άντε φρενάρησέ τα σε κατηφόρα με χαλίκι για να μπείς σε στροφή, τρέμει το καρύδι σου και σε λούζει κρύος ιδρώτας, αν χρειαστεί να διορθώσεις με πόδι, g@μ@ τα, με μεγάλα γράμματα!! Οπότε το φόρτωμα, όσο το λιγότερο, τόσο το καλύτερο. Τα αμερικανάκια είδαν τα εργοστασιακά βίδεο - που είναι για να πουλήσει το μηχανάκι... - κι είπαν να κάνουν τα ίδια, λες κι είχαν τα εργοστασιακά του Paris-Dakar και με εργοστασιακό support team απο πίσω. Πού πας ρε Καραμήτρο;;;; Ας πρόσεχαν!!
... τι είναι το +847;; ...εγώ είμαι και ψάρακας εδώ μέσα και δεν τα πιάνω εύκολα!!+847
... τι είναι το +847;; ...εγώ είμαι και ψάρακας εδώ μέσα και δεν τα πιάνω εύκολα!!
Στα διαλα ρε....Στα όσα είπες... ριχνει και ο @apache ολα του τα κυβικά για να συμφωνήσει μαζί σου. Εντάξει... ξέρω τι θα πεις. Τόσα εχει όμως, τοσα ρίχνει!!!