εχω παραδειγμα προσφατο απο ανθρωπο που πουλησε βαραντερο και παει για 1290...οταν το ρωτησα γιατι,μου ειπε το μηχανακι ειναι καβλα τελεια και παυλα.....τελειως διαφορετικη φιλοσοφια απο οταν πηρε το βαραντερο και ειπε τοτε,.....ανετο μηχανακι!!!!Δημο πιστευω οτι καταλαβαινεις τι λεω
Εγώ δεν καταλαβαίνω.. το 1290 δεν είναι της ίδιας φιλοσοφίας με το varadero, όχι λόγω μάρκας,επειδή η χόντα φτιάχνει ήπια και ψόφια μηχανάκια. Θα το συγκρίνεις με το Africa ή κάτι αντίστοιχο. Γιατί δεν έχει μόνο το varadero η χόντα, αλλά ο άνθρωπας που λες αυτό πήγε και διάλεξε, όχι το άφρικα.
Και στα SS/SBK τι να κάνει δηλαδή, να φτιάξει μηχανάκι που να κοστίζει πάνω από 30K;
Εγώ πάντα είχα την απορία αυτή.. γιατί τα SBK δεν βγαίνουν με ρυθμιζόμενους μαρσπιέδες, μανέτες, με σωληνάκια υψηλής, με quickshifter, με lap timer, με ανοιχτή εξάτμιση, με ρυθμιζόμενη σέλα, με κλιπς για την αφαίρεση του φαίρινγκ, με DB ζελατίνα, με κουμπωτούς καθρέφτες, με αγωνιστικά γκριπς, με δώρο τα πίσω και εμπρος σταντς, με εύκολη αλλαγή κιβωτίου σε ανάποδο.. κλπ κλπ που πρέπει να δώσεις άλλα 10Κ για όλα αυτά.
Η απορία μου λύθηκε, όταν είδα ότι άρχισαν οι ευρωπαίοι να έχουν όλα αυτά ή κάποια από τα παραπάνω, με την παραπάνω τιμή.
Οπότε τι συζητάμε... θα πει κάποιος ότι το Πανιγκάλε είναι καλύτερο, θα το πάρει και παίζει να είναι πιο αργός από άλλους με μηχανάκια 20ετίας επειδή το Πανι είναι, ή μπορεί να στηθεί τόσο απόλυτο που πρέπει να είσαι έμπειρος για να το πας και να μην σε πάει αυτό. Η μπορεί κάποιος να πάρει το φτωχό χοντάκι (που καταντήσαμε, επειδή οι άλλοι φορτώνουν τα μηχανάκια πράματα, τα γιαπωνέζικα μας φαίνονται χρέπια..) και να του βάλει πάνω πράματα της επιλογής του και να έχει και την χαρά του χτισίματος και να μην μοιάζει το δικό του μηχανάκι με κανένα άλλο. Γιατί πήγαινε και πάρε το S1000RR HP4 Race... όποιος άλλος το έχει πάρει, θα έχει ακριβώς το ίδιο, αφού δεν χρειάζεται να ψαχτείς για τίποτα έξτρα, έχει απάνω ότι μπορεί ποτέ να χρειαστείς είτε εσύ είτε ο Ρόσσι.
ΑΝ έχεις τα 80K για να το πάρεις.
Από την άλλη δεν μπορείς να συγκρίνεις αυτό (των 80Κ) με κανένα από τα SBK παραγωγής είτε είναι γιαπωνέζικα είτε ιταλικά. Τουτέστιν μπροστά σε αυτό το μηχανάκι, όλα είναι κουβάδες, άρα κανείς δεν ξέρει να φτιάχνει μηχανάκια εκτός από την BMW.