Για το Airhawk έχω τη γνώμη του Κάϊ από πρόσφατη κουβέντα.
-Δημήτρη καλό σε συνεχόμενη πορεία ανοιχτού δρόμου για εμένα, ΟΜΩΣ, αν θελήσεις να πιάσεις γρήγορο ρυθμό και τις ανάλογες μετατοπίσεις σώματος κλπ θα δυσκολευτείς και μπορεί να εκτεθείς αφενός γιατί μετατοπίζεται εύκολα και υποχωρεί αρκετά στις γωνίες κι αφετέρου γιατί σε κρατάει αρκετά ψηλότερα από την κλασική θέση οδήγησης..
Κάτι μου ανέφερε και για το χώμα αλλά δεν το θυμάμαι.
Οπότε αυτό που σκέφτομαι είναι ότι βοηθάει όταν έχεις δροοοοοοοοοοοοοοοοομο να κάνεις και μόνο τότε.
Εγώ παιδιά έχω το airhawk και μ'εσωσε γιατί έχω μία από τις χειρότερες σέλες όλων των εποχών: nc 700x.
Παρόλο που είναι πολύ φαρδιά μετά από μία ώρα σε κουράζει τόσο που θες στάση.
Φανταστείτε ότι κάνω ποδήλατο 2 ώρες κάθε μέρα και δεν πονάω στο σελακι οπως στη μοτό.Βρίσκω τη σέλα του xr 250r όαση άνεσης συγκριτικά.
Το μυστικό του airhawk είναι να το έχεις ελάχιστα φουσκωμένο ώστε να καβαλάς ένα λεπτό στρώμα αέρα.
Η αντοχή του μετά 20000 άψογη,όντως καιγω όταν βαριέμαι και στα κλειστά μετατοπιζω το σώμα γλιστράει λίγο αριστ δεξιά.
Το αφρώδες συμπληρωματικα που βάζουμε ή το gel ,πάλι δεν επιτρέπουν την κυκλοφορία του αέρα στα *****ά μόρια όπως οι κυψέλες του airhawk.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk