Η αλφαβήτα του MotoGP

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.168
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Το διάλειμμα τελείωσε και τα αγόρια του MotoGP ετοιμάζονται πάλι για την επόμενη σεζόν. Αυτό είναι το αλφάβητο του στυλ του MotoGP.



A – Aardvark (μυρμηγκοφάγος): Ζώο που ανοίγει τρύπες. Βρίσκεται συνήθως σε αμμοπαγίδες. Αυτό ψάχνουν μάλλον οι οδηγοί όταν πέφτουν με τα μούτρα.


B – …MW: Η πιο έξυπνη εταιρεία στο paddock. Έχει πλήρη ανάμειξη στο MotoGP χωρίς να μπαίνει στα έξοδα και τον κόπο της συμμετοχής σε αγώνες.


C – Crutches (πατερίτσες): το λιγότερο δημοφιλές μέσο μεταφοράς των οδηγών


D – Desmodromia. Χώρα τυράννων όπου μόνο η ιπποδύναμη παίζει ρόλο.


E – Exhausts (εξατμίσεις). Αντικείμενα που έκαναν τους αγώνες να έχουν ωραίο ήχο πριν έρθουν οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.


F – Ρωτάς;


G – Granddad (Παππούς): Κάποιος που πιστεύει ότι το πραγματικό GP τελείωσε όταν σταμάτησαν να τρέχουν τα δίχρονα.


H – Handlebars (τιμόνι): Κάτι από το οποίο κρατιέται ο οδηγός μιας Honda όταν παθαίνει high side. Συμβαίνει και σε άλλες μάρκες μοτοσυκλέτας αλλά όχι τόσο συχνά.


I – Idiot (Βλάκας): Κανείς από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό το άθλημα.

+

I – Ignition (μίζα): Κάτι που, αν δεν υπήρχε, οι οδηγοί του MotoGP θα έσκαβαν τεράστιες τρύπες με τα πόδια τους.


J – Japan. Χώρα από την οποία έρχονται οι μοτοσυκλέτες. Εκτός από τις Ducati. Και τις KTM. Και τις Triumph που θα έρθουν στη Moto2. Και τις Proton. Και τις Ilmor. (…)


K – Klichés (κλισέ): Λέξη που γράφεται συνήθως με C αλλά επειδή έχει γίνει βαριά χρήση από τους τηλεοπτικούς σχολιαστές του MotoGP είναι καλύτερο να γράφεται με βαρύ Κ.


L – Loitering (χρονοτριβή): Σημαντική τεχνική που χρησιμοποιείται από τους οδηγούς της Μoto3 όταν ψάχνουν να τους τραβήξει κάποιος στα χρονομετρημένα.


M – Marquez: Ο πιο ριψοκίνδυνος πρωταθλητής από την εποχή του ….. χμ είναι δύσκολο κάπως να το πούμε, αλλά ο Kevin Schwantz μας έρχεται πρώτος στο μυαλό. Χάρις όμως στους τετράχρονους κινητήρες, τα έξυπνα ηλεκτρονικά και τα ελαστικά, αποφεύγει τους τραυματισμούς λίγο πιο εύκολα από τον επιφανή προκάτοχό του.


N – Naughtiness and nudity (αταξίες και γυμνισμός): Συνήθως συμβαίνουν εντός της μοτοσυκλετιστικής “οικογένειας”.


O – Over-revving (υπερθέρμανση): Δύσκολο να επιτευχθεί με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά πάντα πιθανή.


P – Pit stops: Οι αλλαγές στις συνθήκες δίνουν την ευκαιρία στους αναβάτες να δείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες. Καλύτερος χορευτής; Φυαικά ο Marquez.


Q – Quotes (φράσεις που ειπώθηκαν): Πάντα ακίνδυνες, ποτέ διαφωτιστικές, συχνά χωρίς κανένα νόημα. Παράδειγμα: “Θα δώσω το 100% του εαυτού μου". Με άλλα λόγια το βασικό “νόμισμα” της σημερινής δημοσιογραφίας.

+

Q – Questionable Tactics (αμφιλεγόμενες τακτικές): Πολύ σημαντικές στη Moto2 όπου το να ακουμπήσουν οι μοτοσυκλέτες είναι ο μόνος τρόπος να προηγηθείς. Όταν ο Marquez και ο Zarco τις δοκίμασαν στη μεγάλη κατηγορία, σίγουρα οι αντίπαλοί τους τις απόλαυσαν λιγότερο από τους θεατές.


R – Phillip Island: Όχι δεν είναι λάθος. Κανονικά από R αρχίζει η λέξη Racetrack (πίστα) αλλά η πίστα του Phillip Island είναι η καλύτερη στον κόσμο.


S – Superbikes: Πόσο ενοχλητικό είναι το ότι οι μοτοσυκλέτες παραγωγής πήγαν τόσο γρήγορα όσο οι πρωτότυπες GP μοτοσυκλέτες στις δοκιμές μετά το τέλος της σεζόν.


T – Testing: Αυτό που απαγορεύεται να κάνουν οι οδηγοί. Δεν είναι περίεργο που τόσοι οδηγοί τραυματίζονται οδηγώντας σε χωμάτινες πίστες, όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να οδηγούν τις δικές τους μοτοσυκλέτες μεταξύ των αγώνων.



U – Underbones (σε ελεύθερη μετάφραση: χαμηλοσκέλετα): Τα γνωστά σε όλους …παπιά χρησιμοποιούνται ακόμη από τους επίδοξους αγωνιζόμενους στην Ν.Α. Ασία. Με αναμενόμενα ξεκαρδιστικά αποτελέσματα.


V – Valentino: Το γράμμα V του ανήκει, όπως και μεγάλο μέρος του paddock, όπως και ο αριθμός των ομάδων που αυξάνεται, όπως και το νούμερο 46, καθώς επίσης και η προσοχή όλων των fans. Του ανήκουν γενικά οι αγώνες; Αυτό είναι κάτι που θα το μάθουμε όταν αποσυρθεί.


W – Weather (καιρός): Κάτι που συμβαίνει κυρίως σε ακατάλληλες στιγμές. Οι κακές συνθήκες όμως κάνουν σχεδόν πάντα ενδιαφέροντες τους αγώνες.


X – X-rays: Συνήθως γίνονται πριν τις αξονικές και τις πατερίτσες. Δες “crutches”


Υ for Why: Γιατί να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία των αγώνων;


Z – Zarco: Αλλιώς, τι άλλο ξεκινά από το γράμμα Ζ;



το άρθρο έχει δημοσιευτεί τον Ιανουάριο του 2018 στο περιοδικό cyclenews.com


aναδημοσιευση απο motoria.gr
 
Top Bottom