esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.168
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το διάλειμμα τελείωσε και τα αγόρια του MotoGP ετοιμάζονται πάλι για την επόμενη σεζόν. Αυτό είναι το αλφάβητο του στυλ του MotoGP.
A – Aardvark (μυρμηγκοφάγος): Ζώο που ανοίγει τρύπες. Βρίσκεται συνήθως σε αμμοπαγίδες. Αυτό ψάχνουν μάλλον οι οδηγοί όταν πέφτουν με τα μούτρα.
B – …MW: Η πιο έξυπνη εταιρεία στο paddock. Έχει πλήρη ανάμειξη στο MotoGP χωρίς να μπαίνει στα έξοδα και τον κόπο της συμμετοχής σε αγώνες.
C – Crutches (πατερίτσες): το λιγότερο δημοφιλές μέσο μεταφοράς των οδηγών
D – Desmodromia. Χώρα τυράννων όπου μόνο η ιπποδύναμη παίζει ρόλο.
E – Exhausts (εξατμίσεις). Αντικείμενα που έκαναν τους αγώνες να έχουν ωραίο ήχο πριν έρθουν οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
F – Ρωτάς;
G – Granddad (Παππούς): Κάποιος που πιστεύει ότι το πραγματικό GP τελείωσε όταν σταμάτησαν να τρέχουν τα δίχρονα.
H – Handlebars (τιμόνι): Κάτι από το οποίο κρατιέται ο οδηγός μιας Honda όταν παθαίνει high side. Συμβαίνει και σε άλλες μάρκες μοτοσυκλέτας αλλά όχι τόσο συχνά.
I – Idiot (Βλάκας): Κανείς από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό το άθλημα.
+
I – Ignition (μίζα): Κάτι που, αν δεν υπήρχε, οι οδηγοί του MotoGP θα έσκαβαν τεράστιες τρύπες με τα πόδια τους.
J – Japan. Χώρα από την οποία έρχονται οι μοτοσυκλέτες. Εκτός από τις Ducati. Και τις KTM. Και τις Triumph που θα έρθουν στη Moto2. Και τις Proton. Και τις Ilmor. (…)
K – Klichés (κλισέ): Λέξη που γράφεται συνήθως με C αλλά επειδή έχει γίνει βαριά χρήση από τους τηλεοπτικούς σχολιαστές του MotoGP είναι καλύτερο να γράφεται με βαρύ Κ.
L – Loitering (χρονοτριβή): Σημαντική τεχνική που χρησιμοποιείται από τους οδηγούς της Μoto3 όταν ψάχνουν να τους τραβήξει κάποιος στα χρονομετρημένα.
M – Marquez: Ο πιο ριψοκίνδυνος πρωταθλητής από την εποχή του ….. χμ είναι δύσκολο κάπως να το πούμε, αλλά ο Kevin Schwantz μας έρχεται πρώτος στο μυαλό. Χάρις όμως στους τετράχρονους κινητήρες, τα έξυπνα ηλεκτρονικά και τα ελαστικά, αποφεύγει τους τραυματισμούς λίγο πιο εύκολα από τον επιφανή προκάτοχό του.
N – Naughtiness and nudity (αταξίες και γυμνισμός): Συνήθως συμβαίνουν εντός της μοτοσυκλετιστικής “οικογένειας”.
O – Over-revving (υπερθέρμανση): Δύσκολο να επιτευχθεί με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά πάντα πιθανή.
P – Pit stops: Οι αλλαγές στις συνθήκες δίνουν την ευκαιρία στους αναβάτες να δείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες. Καλύτερος χορευτής; Φυαικά ο Marquez.
Q – Quotes (φράσεις που ειπώθηκαν): Πάντα ακίνδυνες, ποτέ διαφωτιστικές, συχνά χωρίς κανένα νόημα. Παράδειγμα: “Θα δώσω το 100% του εαυτού μου". Με άλλα λόγια το βασικό “νόμισμα” της σημερινής δημοσιογραφίας.
+
Q – Questionable Tactics (αμφιλεγόμενες τακτικές): Πολύ σημαντικές στη Moto2 όπου το να ακουμπήσουν οι μοτοσυκλέτες είναι ο μόνος τρόπος να προηγηθείς. Όταν ο Marquez και ο Zarco τις δοκίμασαν στη μεγάλη κατηγορία, σίγουρα οι αντίπαλοί τους τις απόλαυσαν λιγότερο από τους θεατές.
R – Phillip Island: Όχι δεν είναι λάθος. Κανονικά από R αρχίζει η λέξη Racetrack (πίστα) αλλά η πίστα του Phillip Island είναι η καλύτερη στον κόσμο.
S – Superbikes: Πόσο ενοχλητικό είναι το ότι οι μοτοσυκλέτες παραγωγής πήγαν τόσο γρήγορα όσο οι πρωτότυπες GP μοτοσυκλέτες στις δοκιμές μετά το τέλος της σεζόν.
T – Testing: Αυτό που απαγορεύεται να κάνουν οι οδηγοί. Δεν είναι περίεργο που τόσοι οδηγοί τραυματίζονται οδηγώντας σε χωμάτινες πίστες, όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να οδηγούν τις δικές τους μοτοσυκλέτες μεταξύ των αγώνων.
U – Underbones (σε ελεύθερη μετάφραση: χαμηλοσκέλετα): Τα γνωστά σε όλους …παπιά χρησιμοποιούνται ακόμη από τους επίδοξους αγωνιζόμενους στην Ν.Α. Ασία. Με αναμενόμενα ξεκαρδιστικά αποτελέσματα.
V – Valentino: Το γράμμα V του ανήκει, όπως και μεγάλο μέρος του paddock, όπως και ο αριθμός των ομάδων που αυξάνεται, όπως και το νούμερο 46, καθώς επίσης και η προσοχή όλων των fans. Του ανήκουν γενικά οι αγώνες; Αυτό είναι κάτι που θα το μάθουμε όταν αποσυρθεί.
W – Weather (καιρός): Κάτι που συμβαίνει κυρίως σε ακατάλληλες στιγμές. Οι κακές συνθήκες όμως κάνουν σχεδόν πάντα ενδιαφέροντες τους αγώνες.
X – X-rays: Συνήθως γίνονται πριν τις αξονικές και τις πατερίτσες. Δες “crutches”
Υ for Why: Γιατί να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία των αγώνων;
Z – Zarco: Αλλιώς, τι άλλο ξεκινά από το γράμμα Ζ;
το άρθρο έχει δημοσιευτεί τον Ιανουάριο του 2018 στο περιοδικό cyclenews.com
aναδημοσιευση απο motoria.gr