R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.292
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου
Όλα ξεκίνησαν με την πρόταση από ένα καλό φίλο να τον ακολουθήσω την επομένη σε μια βόλτα με προορισμό την Γκούρα, ένα χωριό στην ορεινή Κορίνθια.
Είναι από αυτές τις βόλτες που δεν τις περιμένεις, ούτε τις σχεδιάζεις …
Ήθελε να βγάλει την κούκλα του βόλτα, ένα triumph Daytona 900 και με την ευκαιρία να πεταχτεί να δεί την κόρη του …
Οπότε και εγώ θα σέλωνα το πιο γρήγορο από τα άτια μου, την Χιονάτη …
Η οποία περίμενε υπομονετικά στον σταύλο της από τις αρχές Αυγούστου όπου μια ξαφνική ασθένεια ορισμένων μελών της οικογένειας ανέβαλε το μεγάλο ταξίδι της …
Πέφτω για ύπνο σχετικά αργά, ήρεμος, χωρίς άγχος για την επόμενη μέρα …
Ξημερώνει Σάββατο, βγάζω τα σκυλιά μου βόλτα, επιστρέφω, βρίσκω το καφεδάκι μου έτοιμο να με περιμένει …
Πρωινός καφές με την σύζυγο και κουβεντούλα, χάζεμα στο ίντερνετ, κτλ κτλ
Επιστρέφω στο σταύλο το Himalayan το πιστό μου άτι, που σε αυτή την βόλτα δεν θα με ακολουθούσε, σελώνω την Χιονάτη, φουσκώνω τα λάστιχα της στις σωστές πιέσεις και τοποθετώ στην σχάρα που είχαμε αγοράσει και τοποθετήσει στις αρχές Αυγούστου (για το ταξίδι) ένα πλαστικό top case που είχα απο το Himalayan.
Δεν την έχω ταξιδέψει (την Χιονάτη) με top case για να δώ πως συμπεριφέρεται οπότε αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία …
Φοράω ένα μοτοσυκλετιστικό τζιν παντελόνι, ένα μπλουζάκι και ένα μπουφάν με λογότυπο της Royal Enfield, έτσι για να μπερδέυω τον κόσμο …
Ανοίγω το ντουλάπι παίρνω 2 κρουασάν, 2 σπαστά καφεδάκια, βάζω σε ένα θερμός παγωμένο νερό και μαζί με τα αδιάβροχα τα τοποθετώ στο top case …
Απομακρύνομαι μερικά βήματα την κοιτάω και δεν με ενοχλεί η οψη του top case πάνω της, σίγουρα φαίνεται καλύτερη με αυτό παρά χωρίς, με μόνο την σχάρα …
Είναι ακόμα πιο ωραίο χωρίς την σχάρα …
Πατάω μίζα το μοτέρ ξεκινάει με ένα βρυχηθμό και κρατάει σταθερό ρελαντί …
Φοράω το κράνος, την καβαλάω, κουμπώνω πρώτη, ένα σχετικά δυνατό κλάνγκ ακούγεται, και ξεκινάω …
Η μετάβαση από το ένα μηχανάκι στο άλλο θέλει λίγο χρόνο, για να μπορέσει το μυαλό να προγραμματιστεί στα νέα δεδομένα …
Η Χιονάτη η αλλιώς το CFmoto 650MT είναι ένα μηχανάκι βασισμένο στο Kawasaki Versys η στο ER5N και όταν λέμε βασισμένο εννοούμε αντιγραφή για το μοτέρ και τον σκελετό, μόνο το φόρεμα της είναι άλλο και το πίσω ψαλίδι …
Στην τιμή που δίνεται σήμερα θεωρώ ότι είναι κλεψιά το να την αγοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη η να έχει πιθανως τα σφάλματα της (πια δεν έχει) αλλά με αυτήν την τιμή μπορείς να συγχωρέσεις πολλά, άν θες κάτι καλύτερο η πιθανως ποιοτικότερο δεν έχεις παρά να ανοίξεις το πορτοφόλι σου και να βγάλεις άλλα τόσα σχεδόν για να πάρεις κάτι “καλύτερο”
Χωρίς να το καταλάβω έχω φτάσει στον “Σταθμό 14” η αλλιώς “περίπτερο” η αλλιώς “πλάστιγγα” ανάλογα με την ηλικία του καθενός αλλάζει και η ονομασία …
Δεν θα αναφέρουμε την ηλικία του Ευγένιου απλά θα πούμε ότι αναφέρει το μέρος ώς “πλάστιγγα” :D
Βέβαια το πόσα χρόνια γράφει το κοντέρ είναι άλλο θέμα από το πως αισθάνεσαι, φαίνεσαι κτλ.
Χαλαρά τον κάνεις για “περίπτερο” :D
Ο Ευγένιος είναι ήδη εκεί και με περιμένει, τα λέμε στα γρήγορα, καβαλάει την μεγαλοκοπέλα του και ξεκινάμε …
Έχει αρκετή κίνηση μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας, μετά ελαττώθηκε λίγο αλλά οι γρήγοροι οδηγοί ήθελαν προσοχή …
Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του να κάνεις σφήνες με το αυτοκίνητο και να προσπαθείς να προσπεράσεις τους πάντες όταν όλοι πάνε τρένο …
Η οδηγική παιδεία σε αυτή την χώρα απλά δεν υπάρχει …
Μαζί με την αστυνόμευση …
Μόνο όταν γίνεται κάποιο ατύχημα θυμόμαστε και σκεφτόμαστε διάφορα και αυτό για το ελάχιστο χρονικό διάστημα που διαρκεί μια κουβέντα, μετά καβαλάμε το μεταφορικό μας μέσο και συμπεριφερόμαστε όπως πριν …
Η ταχύτητα που κινούμαστε είναι 130-140 δεν έχει νόημα να πάμε και πιο γρήγορα …
Φτάνουμε στα ΣΕΑ λίγο πριν το Κιάτο και σταματάμε για να δούμε πως θα πάμε, να πιούμε λίγο νερό να πεταλώσουμε τα άλογα (να ψεκάσουμε την αλυσίδα), να πάρουμε μια σύντομη ανάσα και να συνεχίσουμε …
Όλα ξεκίνησαν με την πρόταση από ένα καλό φίλο να τον ακολουθήσω την επομένη σε μια βόλτα με προορισμό την Γκούρα, ένα χωριό στην ορεινή Κορίνθια.
Είναι από αυτές τις βόλτες που δεν τις περιμένεις, ούτε τις σχεδιάζεις …
Ήθελε να βγάλει την κούκλα του βόλτα, ένα triumph Daytona 900 και με την ευκαιρία να πεταχτεί να δεί την κόρη του …
Οπότε και εγώ θα σέλωνα το πιο γρήγορο από τα άτια μου, την Χιονάτη …
Η οποία περίμενε υπομονετικά στον σταύλο της από τις αρχές Αυγούστου όπου μια ξαφνική ασθένεια ορισμένων μελών της οικογένειας ανέβαλε το μεγάλο ταξίδι της …
Πέφτω για ύπνο σχετικά αργά, ήρεμος, χωρίς άγχος για την επόμενη μέρα …
Ξημερώνει Σάββατο, βγάζω τα σκυλιά μου βόλτα, επιστρέφω, βρίσκω το καφεδάκι μου έτοιμο να με περιμένει …
Πρωινός καφές με την σύζυγο και κουβεντούλα, χάζεμα στο ίντερνετ, κτλ κτλ
Επιστρέφω στο σταύλο το Himalayan το πιστό μου άτι, που σε αυτή την βόλτα δεν θα με ακολουθούσε, σελώνω την Χιονάτη, φουσκώνω τα λάστιχα της στις σωστές πιέσεις και τοποθετώ στην σχάρα που είχαμε αγοράσει και τοποθετήσει στις αρχές Αυγούστου (για το ταξίδι) ένα πλαστικό top case που είχα απο το Himalayan.
Δεν την έχω ταξιδέψει (την Χιονάτη) με top case για να δώ πως συμπεριφέρεται οπότε αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία …
Φοράω ένα μοτοσυκλετιστικό τζιν παντελόνι, ένα μπλουζάκι και ένα μπουφάν με λογότυπο της Royal Enfield, έτσι για να μπερδέυω τον κόσμο …
Ανοίγω το ντουλάπι παίρνω 2 κρουασάν, 2 σπαστά καφεδάκια, βάζω σε ένα θερμός παγωμένο νερό και μαζί με τα αδιάβροχα τα τοποθετώ στο top case …
Απομακρύνομαι μερικά βήματα την κοιτάω και δεν με ενοχλεί η οψη του top case πάνω της, σίγουρα φαίνεται καλύτερη με αυτό παρά χωρίς, με μόνο την σχάρα …
Είναι ακόμα πιο ωραίο χωρίς την σχάρα …
Πατάω μίζα το μοτέρ ξεκινάει με ένα βρυχηθμό και κρατάει σταθερό ρελαντί …
Φοράω το κράνος, την καβαλάω, κουμπώνω πρώτη, ένα σχετικά δυνατό κλάνγκ ακούγεται, και ξεκινάω …
Η μετάβαση από το ένα μηχανάκι στο άλλο θέλει λίγο χρόνο, για να μπορέσει το μυαλό να προγραμματιστεί στα νέα δεδομένα …
Η Χιονάτη η αλλιώς το CFmoto 650MT είναι ένα μηχανάκι βασισμένο στο Kawasaki Versys η στο ER5N και όταν λέμε βασισμένο εννοούμε αντιγραφή για το μοτέρ και τον σκελετό, μόνο το φόρεμα της είναι άλλο και το πίσω ψαλίδι …
Στην τιμή που δίνεται σήμερα θεωρώ ότι είναι κλεψιά το να την αγοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη η να έχει πιθανως τα σφάλματα της (πια δεν έχει) αλλά με αυτήν την τιμή μπορείς να συγχωρέσεις πολλά, άν θες κάτι καλύτερο η πιθανως ποιοτικότερο δεν έχεις παρά να ανοίξεις το πορτοφόλι σου και να βγάλεις άλλα τόσα σχεδόν για να πάρεις κάτι “καλύτερο”
Χωρίς να το καταλάβω έχω φτάσει στον “Σταθμό 14” η αλλιώς “περίπτερο” η αλλιώς “πλάστιγγα” ανάλογα με την ηλικία του καθενός αλλάζει και η ονομασία …
Δεν θα αναφέρουμε την ηλικία του Ευγένιου απλά θα πούμε ότι αναφέρει το μέρος ώς “πλάστιγγα” :D
Βέβαια το πόσα χρόνια γράφει το κοντέρ είναι άλλο θέμα από το πως αισθάνεσαι, φαίνεσαι κτλ.
Χαλαρά τον κάνεις για “περίπτερο” :D
Ο Ευγένιος είναι ήδη εκεί και με περιμένει, τα λέμε στα γρήγορα, καβαλάει την μεγαλοκοπέλα του και ξεκινάμε …
Έχει αρκετή κίνηση μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας, μετά ελαττώθηκε λίγο αλλά οι γρήγοροι οδηγοί ήθελαν προσοχή …
Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του να κάνεις σφήνες με το αυτοκίνητο και να προσπαθείς να προσπεράσεις τους πάντες όταν όλοι πάνε τρένο …
Η οδηγική παιδεία σε αυτή την χώρα απλά δεν υπάρχει …
Μαζί με την αστυνόμευση …
Μόνο όταν γίνεται κάποιο ατύχημα θυμόμαστε και σκεφτόμαστε διάφορα και αυτό για το ελάχιστο χρονικό διάστημα που διαρκεί μια κουβέντα, μετά καβαλάμε το μεταφορικό μας μέσο και συμπεριφερόμαστε όπως πριν …
Η ταχύτητα που κινούμαστε είναι 130-140 δεν έχει νόημα να πάμε και πιο γρήγορα …
Φτάνουμε στα ΣΕΑ λίγο πριν το Κιάτο και σταματάμε για να δούμε πως θα πάμε, να πιούμε λίγο νερό να πεταλώσουμε τα άλογα (να ψεκάσουμε την αλυσίδα), να πάρουμε μια σύντομη ανάσα και να συνεχίσουμε …

